Adamsappel
Moderator: Moderators
Adamsappel
Nou meiden....
Ik heb een consult gehad bij de KNO arts. Hij was het roerend met me eens dat mn adamsappel te opvallend was om als vrouw door te gaan. Hij heeft uitgelegd wat hij ging doen, wat de risicos waren... Vervolgens heeft ie de vorm en groote onderzocht....en ik sta nu op de lijst. En hij dacht dat het misschien nog dit jaar kon gebeuren. Ik werd naar de Anastesist gestuurd...maar vanwege de drukte heb ik een andere afspraak gemaakt.
Over hoe lang ik al hormonen slikte is niks gevraagd. Hij vroeg wel welke medicijnen ik gebruikte.
Zo eenvoudig ging het dus
Groetjes Valissia
Ik heb een consult gehad bij de KNO arts. Hij was het roerend met me eens dat mn adamsappel te opvallend was om als vrouw door te gaan. Hij heeft uitgelegd wat hij ging doen, wat de risicos waren... Vervolgens heeft ie de vorm en groote onderzocht....en ik sta nu op de lijst. En hij dacht dat het misschien nog dit jaar kon gebeuren. Ik werd naar de Anastesist gestuurd...maar vanwege de drukte heb ik een andere afspraak gemaakt.
Over hoe lang ik al hormonen slikte is niks gevraagd. Hij vroeg wel welke medicijnen ik gebruikte.
Zo eenvoudig ging het dus
Groetjes Valissia
De plaatsing van het litteken is bij de vries niet bespreekbaar. Bij die arts die Valissia gaat doen weet ik het niet maar heb hem zelf gewoon in de huidplooi op mijn adamsappel waar ie absoluut niet opvalt. Het is echt in de plooi verwerkt en heb nog nooit iemand iets horen opmerken erover. Terwijl ik juist bij vriendinnen die het hoger in de hals hebben zitten het duidelijker kon zien. Maar dat is volgens mij vrij betrekkelijk. Ligt aan een x aantal factoren. Hoe gehecht wordt, hoe je zelf littekens aanmaakt en hoe lang het al geleden is. We merken het wel toch? Ik ben blij in ieder geval.
- Chantal C.
- Forumdiva
Tegen littekenvorming: Calendula creme
Erg goed spul! Ook van andere fabrikanten te krijgen trouwens (VSM, Weleda, etc)
Erg goed spul! Ook van andere fabrikanten te krijgen trouwens (VSM, Weleda, etc)
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Tuurlijk is littekenvorming van vele factoren afhankelijk.Joanne schreef:De plaatsing van het litteken is bij de vries niet bespreekbaar. Bij die arts die Valissia gaat doen weet ik het niet maar heb hem zelf gewoon in de huidplooi op mijn adamsappel waar ie absoluut niet opvalt. Het is echt in de plooi verwerkt en heb nog nooit iemand iets horen opmerken erover. Terwijl ik juist bij vriendinnen die het hoger in de hals hebben zitten het duidelijker kon zien. Maar dat is volgens mij vrij betrekkelijk. Ligt aan een x aantal factoren. Hoe gehecht wordt, hoe je zelf littekens aanmaakt en hoe lang het al geleden is. We merken het wel toch? Ik ben blij in ieder geval.
En het belangrijkste is uiteraard dat jezelf tevreden bent.
Die tip van Calendula zalf zal ik ook proberen. Volgens de plastische chirurg helpt het ook om het litteken regelmatig te masseren. Dit zou het litteken soepel houden en overmatig bindweefselvorming wat tegengaan.
Groetjes,
Abby
Inderdaad de vries maakte melding dat hij het in een huidplooi zou verstoppen dus ik ga maar op de beste man zijn expertise af.
Zoals ik al ergens anders heb vermeld ... het is nu gewoon wachten wat de verzekering doet en dat kan wel een paar maanden duren.
Ik was in ieder geval al wel blij dat de verzekering mijn gegevens had aangepast, dat scheelde iets uitleggen bij de receptie van het st. lucas ziekenhuis.
Zoals ik al ergens anders heb vermeld ... het is nu gewoon wachten wat de verzekering doet en dat kan wel een paar maanden duren.
Ik was in ieder geval al wel blij dat de verzekering mijn gegevens had aangepast, dat scheelde iets uitleggen bij de receptie van het st. lucas ziekenhuis.