mijn reactie op tg-forum

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transgenderisme.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
jeannetv

Bericht door jeannetv »

Hallo dames,
Ik wil hier even kwijt dat het mij goed doet dat aandacht aan Tg-zijn wordt besteed. Het verhaal van Ilona is voor mij zeer herkenbaar. Soms zijn er factoren die de keuze tussen Ts en Tg extra moeilijk maken.
Ook de discussie daaromheen werken niet echt mee je identiteit helder te hebben, krijgen of houden.
Het blijft tobben... vooral voor de spiegel. Nog steeds plat en steeds weer haar dat verwijderd moet worden.
Ik ben benieuwd naar je boek Ilona.

In elk geval ben ik blij met het forum.

Ik wens alle Tg's en natuurlijk alle andere lezer(s)essen veel liefs.
Jessie
dagelijks aanwezig

Bericht door Jessie »

Ook ik ben blij met het forum jeanett het doet mij goed hier om dingen neer te zetten en om dingen te lezen . Maar net als wat jij zegt als je in de spiegel kijkt is het nog steeds hetzelfde er is nog niets veranderd ik hoop ook voor jou dat je een keer duidelijkheid krijgt voor jezelf in welke richting je ook ooit mag gaan.
Kylian_FTG

Bericht door Kylian_FTG »

Beste Jeannetv,

Leuk, dat je ook bij de club bent. Ik ben heel benieuwd wat je allemaal in zult brengen. Eén puntje ter aanvulling: schrijf alsjeblieft niet alleen "dames", want ik voel me soms al zo alleen: ik ben namelijk een vrouw-naar-man-transgender.
Hoop nog veel van je te horen! Groetjes, Kylian
ilona
ForumFan

Bericht door ilona »

Hoi Kylian,

Enne... we hopen dus ook heel veel van jou te horen hoor... Juist de combinatie van M->F en F->M is wat mij betreft heel waardevol... en wie weet kunnen we nog heel veel van elkaar leren...

Liefs,

Ilona
Everybody 's free... to feel good :-)
Kylian_FTG

Bericht door Kylian_FTG »

Lieve Ilona,
Zeker weten, dat ook ik een plekkie ga vullen in dit voor mij nieuw onderdeel van de site. Ik was nogal een tijd niet geweest, omdat ik baalde van de eenzijdigheid van de onderwerpen. Ging het eens over als vrouw geborenen, dan werd het onderwerp al gauw (waarschijnlijk ongemerkt) omgebogen naar zaken, die meer de als man geborenen betroffen. Ik voelde mij alleen en onbegrepen.
Maarrrrrrrr.........nu is de tijd misschien eens daar om een nieuwe start te maken in de hoop mijn kant van de zaak te belichten en een kleine en stille hoop te vervullen, naast leuke M->F's ook contact te krijgen met F->M transgenderisten.

Kortom, ik zal eens goed nadenken over een voorzetje. Bedankt Ilona, dat je wederom belangstelling hebt voor 'the other side'!
Liefs van mij naar jou, Kylian
Plaats reactie