rauw op je dak ,TV- uitzending ned 3, 13,35 uur
Moderator: Moderators
Had deze draad gemist in het verleden maar wou even zeggen Cynthia dat ik het ook met Elsa eens ben. Mijn ervaring is dat je gewoon open moet zijn tegen kinderen. Door het te verzwijgen maak je het probleem onnodig zwaarder. Als ze toch al van je ex haar kant ingelicht wordt en dan op een verkeerde manier is het inderdaad zaak dat ze wat tegenwicht krijgt op een positieve manier. En ondanks dat ze het moeilijk heeft zal ze na een tijdje blij zijn dat je zo eerlijk bent geweest.
Elsa,
Ik heb het een tijdje rustig aan gedaan en mijn dochter weinig "lastig gevallen" met mijn zaken. Eerst wil ik duidelijkheid krijgen bij de VU.
Maar ze weet er wel van hoor, alleen niet het fijne.
En gelukkig heb ik nu weer een goed contact met mijn ex, dus als het zover is (hopelijk volgende maand) vertellen we het samen. Mijn ex heeft mijn TS-zijn nu ook geaccepteerd, dus dat maakt het een stuk simpeler.
wordt vervolgd........
Ik heb het een tijdje rustig aan gedaan en mijn dochter weinig "lastig gevallen" met mijn zaken. Eerst wil ik duidelijkheid krijgen bij de VU.
Maar ze weet er wel van hoor, alleen niet het fijne.
En gelukkig heb ik nu weer een goed contact met mijn ex, dus als het zover is (hopelijk volgende maand) vertellen we het samen. Mijn ex heeft mijn TS-zijn nu ook geaccepteerd, dus dat maakt het een stuk simpeler.
wordt vervolgd........
Cyn.