Reintegratie!
Moderator: Moderators
Reintegratie!
Hoi allemaal na maanden op het forum te hebben gelezen wil ik graag mensen horen die ervaring hebben met Reintegreren .10 Januarie heb ik mijn eerste gesprek om te reintegreren bij het UWV.Graag wil ik weten of men geholpen is met integratie en of je weer aan werk ben geholpen .
Tjauww Yanca
Geef de tijd, de tijd
Geef de tijd, de tijd
Natasha,
Ik kan je helaas niet helpen. Zelf zit ik ook midden in het proces, maar doe dat met behoud van mijn huidige werkkring. Hoe dat op termijn zal uitpakken weet ik natuurlijk niet, maar de vooruitzichten zijn positief.
Wel weet ik dat het steeds "gewoner" wordt tegenwoordig.
Ik wens je veel succes.
Ik kan je helaas niet helpen. Zelf zit ik ook midden in het proces, maar doe dat met behoud van mijn huidige werkkring. Hoe dat op termijn zal uitpakken weet ik natuurlijk niet, maar de vooruitzichten zijn positief.
Wel weet ik dat het steeds "gewoner" wordt tegenwoordig.
Ik wens je veel succes.
Cyn.
Hoi Natasha,
Ook ik kan geen ervaringen met je delen, want ook ik doe mijn transitie zonder van werkkring te veranderen.
Ik wil je wel heel veel succes wensen en ik hoop dat je reintegratie naar tevredenheid mag verlopen en dat je straks weer lekker aan het werk kan.
Ook de beste wensen voor het koemnde jaar.
Liefs,
Abby
Ook ik kan geen ervaringen met je delen, want ook ik doe mijn transitie zonder van werkkring te veranderen.
Ik wil je wel heel veel succes wensen en ik hoop dat je reintegratie naar tevredenheid mag verlopen en dat je straks weer lekker aan het werk kan.
Ook de beste wensen voor het koemnde jaar.
Liefs,
Abby
- Carola-Voorvelt
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Hai Natasha,
Door collectief ontslag ben ik op straat gekomen.
Dit alles had NIETS met mijn transseksualiteit te maken.
Alles was een bedrijfeconomische noodzaak, en een keuze uit een keuzerechtvaardigheid.
Oké reïntegreren omdat jij hetzelf wil? Of dat de werkgever dat van je gaat verlangen omdat een bepaalde functie niet meer bij je zou passen?
Door collectief ontslag ben ik op straat gekomen.
Dit alles had NIETS met mijn transseksualiteit te maken.
Alles was een bedrijfeconomische noodzaak, en een keuze uit een keuzerechtvaardigheid.
Oké reïntegreren omdat jij hetzelf wil? Of dat de werkgever dat van je gaat verlangen omdat een bepaalde functie niet meer bij je zou passen?
•´¯¥¯`•WHÅt §HÂLl w€ DØ•´¯¥¯`•
- Carola-Voorvelt
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Je zegt dat het je beroep het je niet verder acht! Wie zegt dat je werkegever of jij zelf? CWI kan wel een advies opgeven maar laat hen dan maar duidelijk argumenteren waarom. Ik vermoed indeze dat jou werkgever en het (CWI) daar buiten ... eerder het UWV afspraken hebben gemaakt buiten jou om! Hahaha GAK ... nu dus het UWV ipv het GAK zeggen dus kortom solliciteer nu elders of ga het reintregatie route op.... Hmmm Natas deel effe met me mee ... kan ik met je mee solliciteren. Ik zoek me suf naar werk, heb zelfs aangeboden om in een schaal lager te gaan om zo toch aan werk te komen. Meid vertel is effe eerlijk wil jij of je werkgever?Sweetnatasha schreef:~UHHHHHH reintegreren omdat dat het beste is, daar mijn beroep het niet acht verder te gaan ook zegt het Cwi dat ik onbemiddelbaar ben .Cwi heeft advies gegeven om het zo te doen ! De Gak arts heeft met zn managers besproken om iets ander te gaan zoeken ..
•´¯¥¯`•WHÅt §HÂLl w€ DØ•´¯¥¯`•
Ik ben in de wao/ww gekomen tijdens mijn transitie. Niet omdat mijn werkgever er geen brood meer inzag maar omdat ik tijdens mijn proefperiode bij een nieuwe baan de ziektewet in moest wegens een fixe burnout (begin transitie en alle bijkomende problemen). Toen ik daar van opgeknapt was zat ik midden in mijn transitie en kon ik het gewoon niet aan weer aan het werk te gaan. Ik ben toen via het Gak naar een reintegratie bureau gestuurd via wie ik een opleiding heb gevolgd tot systeembeheerster. Die heb ik begin augustus dit jaar afgerond en ben nu hard op zoek naar werk gesteund door het reintegratie bureau. Mijn ervaring is dat ik blij ben mijn opleiding gedaan te hebben maar dat bij het zoeken naar werk de huidige arbeids markt meer invloed heeft dan het reintegratiebureau. Heb dan ook nog steeds geen baan ondanks dat bureau. Maar heb wel hoop dat nu het nieuwe jaar begint ik snel aan een baan ga komen. In ieder geval ben ik blij dat ik tijdens mijn transitie thuis heb gezeten. Het gaf me de nodige rust alleen is het nu wel genoeg vind ik. Ik wil werken!!!!!!!!!!!!!!!
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Reintegratie, wat is dat, ik hoop dat ik mijn rijbewijs terug heb voordat ik de ww inga, midden maart is het zo ver, maar heb ik dat rijding weer trug, ga ik wel weer reintegreren, het moet maar, ook moet ik zeggen dat het best bevalt thuis te zitten, maar ik verdien toch weer vet als ik op de truck zit, dus en met al die bezuinigingen blijft me niks anders over weer on the road te gaan, wil ik uns enigzins passabel overkomen, want daar staan nog een boel dure behandelingen op de planning vandaar
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
hahaha het liefst ga ik morgen weer werken thuis zitten stomp ik zo vanaf @ OOk wordt ik gek hierso doordat ik hier zo nutteloos ben Ik w8 nu af wat het Reintegratebureau in de aan bieding heeft ! Maar idd joanne is de arbeidsmarkt niet echt bevoordelijk om snel weer aan het werk te kunnen....
Tjauww Yanca
Geef de tijd, de tijd
Geef de tijd, de tijd
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Wil je bijrijder worden trouwens krijg je nu in de nieuwe lidstaten de grootrijbewijs nog goedkoop, die kun je laten omschrijven, heb je altijd goedbetaald werk en niemand kijkt je op de vingers.............Joanne schreef:Spaar dan ook effe voor mij zodat ik mijn doos kan uitdiepen en een labiaplastiek kan doen in Thailand ok? Hehehe...
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Joanne, je had mij en mijn zus uns op een truckstop moeten zien, kwamen daar twee van de typisch brede thuinbroeklesbiennes uit de tankstation en stapden in de truck naast die van mij, we kregen un tijdje onze onderkaken niet meer omhoog! Ja, ik heb 2 levens, nachtenlang op industrial doordansen en ik droom ook un beetje van mijn geld samen met een leuke meid op een truck te verdienen, alleen lukde het tot nu toe nog niet, maar met z'n tweeën zal ik de truck dan ook zelf kopen en voor een vaste opdrachtgever rijden op un leuke vaste bestemming, om ook nog een beetje plannen of vrije tijd ertussen te hebben, maarja.....dromen kosten niks vandaarJoanne schreef:Oh is dat een baan dan Bijrijder? Lijkt me best leuk twee transjes heel europa door met de vrachtwagen hehehe... Enneh grootrijbewijs is voor mij nog niet weggelegd. Moet eerst mijn kleine nog halen:)
Ken hier merdere eigenrijder die het wel vanmekaar krijgen un leuk centje ermee te verdienen, als je met z'n tweeën rijd, komt er vast wel geld binnen en truckrijden stelt vandaag de dag niet meer veel voor en spullen moeten altijd worden verplaatst, dus........
Damn mara,
waar was jij dan toen ik liftend europa doortrok? Ik heb geen groot- midden- of klein rijbewijs, maar het moet wel lachen geweest zijn om van jou een lift te krijgen.
En ik maar met die engerds in de wagen; 2 aanrandingen voor mijn kiesjes gehad, yuk yuk yuk.
En daarnaast natuurlijk de verhalen over verlatingen; arme jongens(meestal).
waar was jij dan toen ik liftend europa doortrok? Ik heb geen groot- midden- of klein rijbewijs, maar het moet wel lachen geweest zijn om van jou een lift te krijgen.
En ik maar met die engerds in de wagen; 2 aanrandingen voor mijn kiesjes gehad, yuk yuk yuk.
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Ik had m'n zus vaak mee en zij zegt dat ze met mij best wel veel lol had onderweg.....Anne D schreef:Damn mara,
Ik heb al met heel wat oosteuropianen bij mij in de truck un tuutje gerookt en stoned heel moeilijk engels gepraat maar ontzettend veel lol gehad hoor