Heerlijk...

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Meikemeid
dagelijks aanwezig

Heerlijk...

Bericht door Meikemeid »

Sinds kort lees ik dit forum weer eens door en toevallig dat vandaag het leuke topic van Mara kwam. Ik zie het hier echt als een online café wat ik zo tijd bij tijd eens bezoek en weer verlaat, maar altijd weer blijf terugkomen :)

Gisteren ben ik met Neri/Inge lekker naar Lelystad geweest (Bataviastad) en een beetje geshopt. Uiteindelijk ben ik er achter dat ik met m'n maatje 38/40 dus niet veel te zoeken heb. Toch ben ik niet met lege handen weggeaan uit Lelystad en ook Neri niet. Zij heeft een leuk paar pumps gekocht voor weinig en ik voor minder weinig leuke puma's erbij. Eerder die dag ha dik in hilversum al een paar laarzen gekocht en ik ben er echt super blij mee. Maatje 43 en voor 119,- euro ipv 199,- bij Van Zelst schoenenmode in Hilversum (Tot eind januari uitverkoop dames :wink: )
En ook nog 2 haarspeldjes en elastiekjes gehaald, want zonder haaraccesoirie kan ik niet meer :)

En dan, einde van de dag mocht ik nog even op de stoel stilzitten, waar m'n moeder even lekker met m'n haar wilde prutsen en er een mooie vlecht uitkam. Heerlijk vind ik dat en de kriebels gingen door m'n lichaam. Dat zijn dan van die momenten dat ik echt kan genieten. :)

Zo maar.. even een topic :roll: :lol:
I'm my own special creation !! *Shirley Bassey*
Cynthia
Chat Ops

Bericht door Cynthia »

Meike

Lekker is dat he, rustig zitten en jezelf eens door iemand anders onder handen laten nemen. Kan ik ook zo van genieten.

En het feit dat je moeder dit zo wilt doen geeft aan dat het bij haar ook allemaal dik in orde is voor je. Moet een extra goed gevoel geven.
Cyn.
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Ik heb van de week in Batavia stad een leuk zwart cocktailjurkje gekocht voor vanavond. We waren het niet van plan maar hadden gewoon zin wat jurken te passen in een winkel. Grote lol en de verkoopster erg vriendelijk kwam maar aandragen met mooie avondjurken. Ik droeg op een gegeven moment een lange oranjebruin achtige organza jurk en voelde me echt een diva. Uiteindelijk hadden we beiden een leuke zwarte gevonden en de verkoopster zei omdat jullie zo leuk volk zijn mag je ze beiden voor de halve prijs hebben. 50 euro voor twee cocktailjurkjes is geen geld dus hebben we het maar gedaan. Wij zijn beiden geen echte jurk types (ondanks Moordrecht) maar hadden zo iets van ach oud en nieuw dat moet kunnen. Zei draagt ze met haar army boots eronder en ik wat behoudender met mooie pumps. Heb er zin in :D :D
Meikemeid
dagelijks aanwezig

Bericht door Meikemeid »

Ik weet meteen welke winkel je geweest ben Joanne !! ;)

Ze hadden trouwens ook leuke kimono's (goed geschreven of niet?)
Nathalie
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Nathalie »

Euhm .. army boots onder een cocktail jurkje ?

Waar wilde je die cocktails gaan nuttigen ? In Irak ? :wink:
Afbeelding
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
Nathalie
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Nathalie »

Meikemeid schreef:.... bij Van Zelst schoenenmode in Hilversum
Waar zit die van Zelst, Meike ?
Afbeelding
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
Meikemeid
dagelijks aanwezig

Bericht door Meikemeid »

Van Zelst zit op de Gijsbrecht van amstelstraat Nathalie :) Schuin tegenover videoland en de Bruna.
Josette
Forumdiva

Bericht door Josette »

Nathalie schreef:Euhm .. army boots onder een cocktail jurkje ?
In sommige kringen/subculturen is dat heeeel hip :D :D Maar voor Josette liever mooie hooggehakte laarzen onder een cocktailjurkje :D :P
liefs, Josette
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Yeps ben het met Josette eens stond haar ook heel leuk.
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Meikemeid schreef:Ik weet meteen welke winkel je geweest ben Joanne !! ;)

Ze hadden trouwens ook leuke kimono's (goed geschreven of niet?)
Zaza mode was het vlak bij de hoofdingang en die kimono's heb ik over het hoofd gezien denk ik.
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Josette schreef:
Nathalie schreef:Euhm .. army boots onder een cocktail jurkje ?
In sommige kringen/subculturen is dat heeeel hip :D :D Maar voor Josette liever mooie hooggehakte laarzen onder een cocktailjurkje :D :P
Dat is zoooo cooooool, ik loop ook maar met kisten, passen perfekt onder een jurk of rok, ach kisten passen overal onder hoor, you're right Josette :wink:
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Plaats reactie