gestopt?

Algemeen

Moderator: Moderators

Coco
ForumFan

Bericht door Coco »

Anne D schreef: Ah coco kan ik me fijn aan jou optrekken dat het over twee jaar ook nog eens zo is, ben namelijk al eens 1 1/2 jaar gestopt....
Ach Anne, het was bij mij ook niet mijn eerste poging. Want zo makkelijk als ik kan stoppen, zo makkelijk kan ik ook weer beginnen. Wat ik dan ook een keertje of acht gedaan heb. Alleen had ik twee jaar geleden wel dat het dit keer definitief was. Waarvan akte.

Dus ook voor jou is er nog hoop, Esther. Gewoon een keertje doorzetten.

En Joanne, zolang je de sigaretten lekker vindt, gewoon lekker blijven roken. Voor alles is een tijd :wink:.
De wereld maakt plaats voor diegene die weet waarheen hij gaat.
Monica Dreamgirl
ForumFan

gestopt?

Bericht door Monica Dreamgirl »

Jazeker, zeven jaar geleden inmiddels alweer. En na alle horror-verhalen over hoe erg het zou zijn viel het allemaal vreselijk mee. Echt waar; fluitje poep. En ja, ik ben eerst vreselijk gaan vreten (drop!) en daardoor aangekomen, en dat ben ik ook allemaal weer kwijt.

Stoppen met koffie, dat was pas moeilijk. Daar heb ik twee weken lang afkickverschijnselen van gehad. Zweten, hoofdpijn, duizeligheid, trillen, de hele mikmak.

Dus nu heb ik alleen nog travestie. Maar dat is natuurlijk een goeie gewoonte, geen slechte.

groetjes,

Monica
Anne D
dagelijks aanwezig

Bericht door Anne D »

Hoe gaat het stoppers?

Hele avond in rokerige kroegen gehangen, telt dat nou als valsspelen?

Nee ik merk dat ik er na 2 1/2 maand geen echte behoefte meer aan heb.

De ontwenningsverschijnselen voorbij bevalt het eigenlijk wel. Het enige wat ik er aan mis is de smaak, de rest was eigenlijk afschuwelijk.

Nu heb ik minder en lichtere katers, geen hoestje meer 's ochtends (wist niet eens dat dat mogelijk zou kunnen zijn) en een betere huid!

Stop ze allen!

Liefs, Anne
Janiek
ForumFan

Bericht door Janiek »

Een hart onder de riem voor alle stoppers: ik ben er op 17-1-1981, in de vorige eeuw dus, mee gestopt. Na 2 en een halve maand moeite was het helemaal over. En ik was toch een pakje per dag gewend.

<<Nooit spijt van gehad :D
"Wil je niet anders worden?"
"Ik-ik... 't hoeft niet," zei Anders. "Ik wil wel Anders blijven." - Paul Biegel
Plaats reactie