Solliciteren als jezelf

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Cynthia
Chat Ops
Berichten: 1824
Lid geworden op: ma mei 26, 2003 19:49

Bericht door Cynthia »

Marjan,

Niet verder aandringen. Ik heb het gevraagd en Maruscha kiest ervoor om haar ervaringen niet hier te delen. Ik vind dat zelf erg jammer, maar respecteer dat.
Cyn.
Maruscha
Eredivisie
Berichten: 777
Lid geworden op: vr mei 17, 2002 20:32
Contacteer:

Bericht door Maruscha »

Cynthia schreef:Marjan,

Niet verder aandringen. Ik heb het gevraagd en Maruscha kiest ervoor om haar ervaringen niet hier te delen. Ik vind dat zelf erg jammer, maar respecteer dat.
Het heeft niets met aandringen te maken maar met treiteren. Marjan is nl. absoluut niet geinteresseerd in mijn verhaal, ze wil alleen maar haar eigen beeld van mij bevestigd zien, een beeld dat niet voldoet aan haar definitie van een transgender. En omdat ik niet bereid ben haar vragen te beantwoorden concludeert ze dat ik deze lastig vind. Helaas: vragen ontdaan van enige intelligentie zijn niet lastig, ze zijn de moeite van het beantwoorden niet waard.

Ik heb gewoonweg geen zin me te verdedigen tegen een ieder die vooraf al haar of zijn mening over mij al klaar heeft, vandaar dat ik het mezelf makkelijk maak en zwijg. Mensen die wel oprecht interesse tonen kunnen me altijd een pb sturen.
Echte gender-outlaws dragen panty's over hun hoofd.
Yil
Eredivisie
Berichten: 566
Lid geworden op: ma dec 03, 2001 1:00
Contacteer:

Bericht door Yil »

Hoi Maruscha,

Ik las jou ervaringen over je werk en je solicitatie's met aandacht.
Ik betreur dat er hier mensen zieken waardoor je, je ervaringen niet meer schrijft.

Groetjes,
Derya
marjan
dagelijks aanwezig
Berichten: 231
Lid geworden op: wo okt 13, 2004 12:24

Bericht door marjan »

Maruscha schreef: Ik heb gewoonweg geen zin me te verdedigen tegen een ieder die vooraf al haar of zijn mening over mij heeft vastgesteld, vandaar dat ik het mezelf makkelijk maak en zwijg.
Tja, het zou natuurlijk ook een excuus kunnen zijn om maar niet te hoeven toegeven dat het experiment misschien wel helemaal niet zo goed gaat.
Maruscha
Eredivisie
Berichten: 777
Lid geworden op: vr mei 17, 2002 20:32
Contacteer:

Bericht door Maruscha »

marjan schreef:
Maruscha schreef: Ik heb gewoonweg geen zin me te verdedigen tegen een ieder die vooraf al haar of zijn mening over mij heeft vastgesteld, vandaar dat ik het mezelf makkelijk maak en zwijg.
Tja, dat is natuurlijk een makkelijk excuus om maar niet te hoeven toegeven dat het experiment misschien wel helemaal niet zo goed gaat.
Goh, heb jij gestudeerd voor het trekken van foute conclusies, of is het een talent? Maar zelf al zou het echt niet zo goed gaan, dan zou ik nog geen excuus nodig hebben om dat te verzwijgen want (en nu komt het:) ik ben niemand hier ook maar enige uitleg schuldig, en zeker jou niet! Dringt het een beetje door tot die botte harses van je?

Maar ga vooral door met treiteren, heel stoer van iemand die zelf niets over zichzelf prijs durft te geven. Je bent een held, echt.
Echte gender-outlaws dragen panty's over hun hoofd.
marjan
dagelijks aanwezig
Berichten: 231
Lid geworden op: wo okt 13, 2004 12:24

Bericht door marjan »

Maruscha schreef:Maar zelf al zou het echt niet zo goed gaan, dan zou ik nog geen excuus nodig hebben om dat te verzwijgen want (en nu komt het:) ik ben niemand hier ook maar enige uitleg schuldig, en zeker jou niet! (knip)
Maar ga vooral door met treiteren, heel stoer van iemand die zelf niets over zichzelf prijs durft te geven. Je bent een held, echt.
Niemand is hier verplicht iets over zichzelf prijs te geven, maar als je dat wel doet (en er zelfs je foto bij plaatst), dan moet je er rekening meehouden dat er wel eens kritische vragen kunnen worden gesteld. Want laten we wel wezen, wat jij van plan bent is nogal bijzonder. Maar goed, daar hebben we het eerder in deze draad over gehad en gezien je algehele lichtgeraaktheid zal ik er verder dan ook niet over doorgaan.
Nancy Koppens
dagelijks aanwezig
Berichten: 168
Lid geworden op: di nov 16, 2004 22:11

Bericht door Nancy Koppens »

ehhh ben de stand ff kwijt.... pfffff wie helpt me op weg? 8)
Gebruikersavatar
Cynthia
Chat Ops
Berichten: 1824
Lid geworden op: ma mei 26, 2003 19:49

Bericht door Cynthia »

Nance,

de wedstrijd is gestaakt :lol: .
Cyn.
Nancy Koppens
dagelijks aanwezig
Berichten: 168
Lid geworden op: di nov 16, 2004 22:11

Bericht door Nancy Koppens »

dat is dan een heel abrubt einde.... :(
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Maruscha schreef:En je kunt het niet laten he? Doe me nu een plezier en ga ergens anders je bekrompen houding tentoon spreiden, mevrouw "je doet het niet op mijn manier dus je doet het fout".
Ach laat haar toch, je hoeft toch niet op iedere flame te reageren met een nieuwe flame?

Prachtige foto, trouwens!

Groetjes,

Frederique
jenni_b
dagelijks aanwezig
Berichten: 171
Lid geworden op: do mei 20, 2004 1:09
Contacteer:

Bericht door jenni_b »

Esther schreef:
Lisa met een S schreef:Misschien hebben Marjan en Maruscha onderling afgesproken om het voorstel van Jenni aan Esther (over een flame oorlog voor de lol) uit te voeren.

Je weet maar nooit....

Lisa
Zou je mij er buiten willen laten?
En hoewel een beetje laat (ik volgde dit draadje ook al een tijd niet meer): MIJ OOK!

Bovendien lijkt wat er gebeurde nog in de verste verte niet op een vlammenkrijg :P
Plaats reactie