Epileren met touwtje

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Epileren met touwtje

Bericht door Lisa met een S »

Ik heb pas gelezen over het epileren met touwtje, een techniek dat schijnt eeuwenlang in Turkije door mannen te worden toegepast op het gezicht. Men vertelde dat het tegenwoordig ook door vrouwen wordt gebruikt voor bijvoorbeeld wenkbrauwen.

Weet iemand iets hiervan en/of ervaring?

Lisa
If all else fails, buy new shoes
Maruscha
Eredivisie
Contacteer:

Re: Epileren met touwtje

Bericht door Maruscha »

Lisa met een S schreef:Ik heb pas gelezen over het epileren met touwtje, een techniek dat schijnt eeuwenlang in Turkije door mannen te worden toegepast op het gezicht. Men vertelde dat het tegenwoordig ook door vrouwen wordt gebruikt voor bijvoorbeeld wenkbrauwen.

Weet iemand iets hiervan en/of ervaring?

Lisa
Ik was in Turkije afgelopen zomer, en heb het zien doen bij een Nederlandse vrouw. Het was verschrikkelijk pijnlijk, en ze was niet echt tevreden, om het heel voorzichtig te zeggen.
Echte gender-outlaws dragen panty's over hun hoofd.
PaulasBeauty
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Epileren met een touwtje

Bericht door PaulasBeauty »

Ik kan er wel iets over vertellen het epileren met een touwtje is geen epilatie het is een depilatie wat is het verschil epilatie trek je het haartje met wortel en al eruit depilatie snij je het haartje tot aan de huid af.
Dat is wat ze doen met het touwtje, soms gaan wel wat haartjes volledig mee maar infeite snij het touwtje omdat het een draaiende beweging met een behoorlijke snelheid het haartje weg.
Nadelen je haartjes komen snel weer terug en je hebt last van stoppeltjes op je wenkbrauwen daar zit je niet op te wachten.

Groetjes Paula
Plaats reactie