Wat ik eigelijk wel zou willen.

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Franciska
ForumFan

Wat ik eigelijk wel zou willen.

Bericht door Franciska »

Hoi Allemaal,

Ik zou eigelijk wel eens seks willen hebben met een vrouw, het nadeel is dat ik me afvraag of mijn doos er wel goed genoeg uitziet, om me onbezorgd over te kunnen geven aan zo'n ervaring. Wanneer ik mijn doosje namelijk in de spiegel bekijk dan ziet het er niet echt natuurlijk uit. Ik weet natuurlijk wel dat geen enkele vrouw gelijk is en dat elke vagina er anders uitziet. Mijn klit ligt niet tussen de schaamlippen zoals bij een bio-vagina. De opening van de plasbuis zit direct tegen de klit aan, wat bij een bio-vagina ook niet gebruikelijk is. Last but not least wanneer ik mijn benen iets uit elkaar leg dan staat mijn vagina geheel open waardoor je direct naar binnen kan kijken.

Het enig positieve is dat er ook een heleboel bio-vrouwen is die onzeker zijn over hun vagina.
Groetjes,
Afbeelding

There's got to be a way
To make a better day
I'm gonna find a way
To make a better day
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Ben er net zelf eindelijk overheen dat mijn doosje gewoon mijn doosje is. Voelde precies hetzelfde als jij Fransiska. Maar gaandeweg heb ik meer zelfvertrouwen gekregen en als iemand me niet wil om dat mijn doos niet mooi genoeg is dan is die persoon me niet eens waard. Kop op meid je bent een moordwijf geworden en ze hebben je doos maar gewoon te accepteren. Gek genoeg vind je hem zelf waarschijnlijk lelijker dan de mensen die er tegen aan moeten kijken. :D :D
Franciska
ForumFan

Bericht door Franciska »

Hoi Setsuna en Joanne,

Setsuna;
Ik ben nog aan het werken aan meer zelfvertrouwen op dit punt, het wagen van een poging is voor mijn gevoel op dit moment nog net een stapje te ver/groot.

Joanne;
Misschien moet ik mijn doosje niet meer proberen te vergelijken met bio-doosjes. Accepteren dat het mijn doosje is en dat hij mooi genoeg is zoals die is, niet naar de verschillen kijken maar juist naar de overeenkomsten. kijken naar dat wat er wel mooi aan is. Wat ik hier nu geschreven heb komt op mij niet echt geloofwaardig over, maar dat komt misschien wel omdat ik er nog niet van overtuigt ben dat dit de juiste manier is om er mee om te gaan.
Groetjes,
Afbeelding

There's got to be a way
To make a better day
I'm gonna find a way
To make a better day
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

1 ding heb ik afgeleerd de afgelopen 2.5 jaar. ik vergelijk me niet meer met bio dames. Das vragen om ellende want tegen een bio dame leg ik het altijd af volgens mijn eigen gevoel. Dus ben daar maar mee opgehouden. Ik ben een uniek wezen en dat zal men maar gewoon moeten accepteren. Dus ben het met je eens dat het inderdaad beter is je zelf niet te vergelijken met.
I.G.Norance
dagelijks aanwezig

Bericht door I.G.Norance »

Joanne,

Helemaal mee eens! Niet (altijd) vergelijken met een bio-women.
Ik probeer zelf binnen mijn grenzen passabel te zijn, maar ze mogen best zien dat ik vroeger anders was.

Laatst zei iemand dat ik een verklede vent was en toen heb ik hem niet eens een klap met mijn tasje (waarin de bekende baksteen) gegeven!
Wel zei ik (waar haalde ik dat vandaan??!!) dat ik een biologische vrouw was met een genetisch defect, en dat de dokters na mijn geboorte mij verkeerd behandeld hadden.

Geen last meer, en ik voelde me...... een vrouw.

groetjes allemaal van

José
zena23
ff weer wat posten
Contacteer:

Bericht door zena23 »

Accepteer dat je anders ben... Het is en blijft een gemaakte Pussy....
Plaats reactie