Uitverkoop
Moderator: Moderators
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Vandaag dus aan het shoppen geweest: ik was op zoek naar een nieuwe lange en een nieuwe korte rok. Gelukkig heb ik ze gevonden, in grote winkels met borden als "UITVERKOOP", "SALES", "SLECHTS € 5,--"; maar op de een-of-andere manier verkochten ze alleen datgene wat ik niet wou hebben in de uitverkoop en moest ik voor datgene wat ik wel wou hebben de normale prijs betalen...
Ik heb dus een korte zwarte rok gekocht bij V&D voor € 29,00 (geen korting) en een lange zwarte rok bij H&M voor € 29,90 (ook geen korting). Waaruit overigens ook blijkt dat de prijs van een kledingstuk nauwelijks afhankelijk is van de hoeveelheid stof in zo'n kledingstuk...
En ondanks dit verhaal best wel tevreden
Groetjes,
Frederique
Ik heb dus een korte zwarte rok gekocht bij V&D voor € 29,00 (geen korting) en een lange zwarte rok bij H&M voor € 29,90 (ook geen korting). Waaruit overigens ook blijkt dat de prijs van een kledingstuk nauwelijks afhankelijk is van de hoeveelheid stof in zo'n kledingstuk...
En ondanks dit verhaal best wel tevreden
Groetjes,
Frederique
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
- mireille
- Eredivisie
Leuke truitjes bij de Zara, grabbelen voor 10 eurootjes. de L is ongeveer maat 40-42
Bij Miss Sixty ook de herfst/winter collectie 50% eraf! (wel meer zaken trouwens)
Bij Miss Sixty ook de herfst/winter collectie 50% eraf! (wel meer zaken trouwens)
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
- Monica Dreamgirl
- ForumFan
Uitverkoop
Hoi,
Ik heb me aardig ingehouden dit jaar. Alleen een nieuwe winterjas bij C&A (afgeprijsd naar 95 euri's) en een t-shirt van een tientje bij de Bijenkorf.
Verder is het vooral zo dat veel van wat leuk is er alleen nog in de niet-gangbare maten hangt (34 en 48, zeg maar). En is het nou alleen maar psychologisch, of is het echt zo dat de nieuwe collectie er toch altijd weer net effe mooier uitziet? Of zou dat alleen te maken hebben met het feit dat nieuw spul mooi op een pop is gespeld en de uitverkoop slordig in rekken hangt?
groetjes,
Monica
Ik heb me aardig ingehouden dit jaar. Alleen een nieuwe winterjas bij C&A (afgeprijsd naar 95 euri's) en een t-shirt van een tientje bij de Bijenkorf.
Verder is het vooral zo dat veel van wat leuk is er alleen nog in de niet-gangbare maten hangt (34 en 48, zeg maar). En is het nou alleen maar psychologisch, of is het echt zo dat de nieuwe collectie er toch altijd weer net effe mooier uitziet? Of zou dat alleen te maken hebben met het feit dat nieuw spul mooi op een pop is gespeld en de uitverkoop slordig in rekken hangt?
groetjes,
Monica
Re: Uitverkoop
Ik denk dat het van alles wat is.Monica Dreamgirl schreef:En is het nou alleen maar psychologisch, of is het echt zo dat de nieuwe collectie er toch altijd weer net effe mooier uitziet? Of zou dat alleen te maken hebben met het feit dat nieuw spul mooi op een pop is gespeld en de uitverkoop slordig in rekken hangt?
Het wordt vanzelf minder gepresenteerd, ook hangt het al een tijdje in de winkel en is misschien al tig keer gepast, en tenslotte is het zo dat de leukste dingen er allang tussenuit zijn.
Maar toch liggen er nog wel krentjes in de pap te wachten om ontdekt te worden. Kwestie van veel en goed snuffelen.
Cyn.
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Monica,Monica Dreamgirl schreef:En is het nou alleen maar psychologisch, of is het echt zo dat de nieuwe collectie er toch altijd weer net effe mooier uitziet? Of zou dat alleen te maken hebben met het feit dat nieuw spul mooi op een pop is gespeld en de uitverkoop slordig in rekken hangt?
Ik heb sterk de indruk dat sommige kleren alleen tijdens de opruiming te koop zijn en daarna weer de magazijnen wordt ingedrukt. Dit is me in ieder geval wel opgevallen bij de C&A.
Groetjes,
Frederique
Ik denk dat uitverkoopjes er zijn omdat er een nieuw assortiment komt en de restanten dan 'weg' moeten. Vooral de jeugd is daar gevoelig voor die moeten zeker bijblijven qua outfit. Meestal blijven er wat rare modellen over die niemand hebben wil, al zou het voor niets zijn. En die kom je dan elke uitverkoop weer tegen. Zal vast een filosofie achter zitten, helaas ik vind bijna nooit iets leuks..
Je hebt het door: het is een complot. Het is dan ook geen toeval dat de naam C&A zo lijkt op C.I.A.Frederique_ schreef:Monica,Monica Dreamgirl schreef:En is het nou alleen maar psychologisch, of is het echt zo dat de nieuwe collectie er toch altijd weer net effe mooier uitziet? Of zou dat alleen te maken hebben met het feit dat nieuw spul mooi op een pop is gespeld en de uitverkoop slordig in rekken hangt?
Ik heb sterk de indruk dat sommige kleren alleen tijdens de opruiming te koop zijn en daarna weer de magazijnen wordt ingedrukt. Dit is me in ieder geval wel opgevallen bij de C&A.
Groetjes,
Frederique
Echte gender-outlaws dragen panty's over hun hoofd.
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
Monica,
Ik weet precies wat je bedoelt. Vooral nu zijn de voorjaarskleurtjes zo fris en kleurrijk, is het zo leuk om de winkeltjes te bezoeken en moet ik mij echt inhouden om mijn hele garderobe te vervangen. Want alles is nieuw en fris, terwijl je al duizend keer de kleding in het uitverkoop heb gezien.
Groetjes,
Lisa (die vandaag nieuwe oorbellen kocht)
Ik weet precies wat je bedoelt. Vooral nu zijn de voorjaarskleurtjes zo fris en kleurrijk, is het zo leuk om de winkeltjes te bezoeken en moet ik mij echt inhouden om mijn hele garderobe te vervangen. Want alles is nieuw en fris, terwijl je al duizend keer de kleding in het uitverkoop heb gezien.
Groetjes,
Lisa (die vandaag nieuwe oorbellen kocht)
Laatst gewijzigd door Lisa met een S op za feb 12, 2005 16:20, 1 keer totaal gewijzigd.
If all else fails, buy new shoes
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer: