Vrouwelijke-travestie-lovers?

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
BE_VAN DE ZEE
ff weer wat posten
Berichten: 69
Lid geworden op: di feb 15, 2005 16:41
Locatie: Oostkamp
Contacteer:

Vrouwelijke-travestie-lovers?

Bericht door BE_VAN DE ZEE »

Hallo Meiden,
Mijn vraag is:Zijn er ook vrouwelijke travestie-lovers,waar vind je ze,ben namelijk op zoek naar zo een bio-vrouw?Wordt er door hen ook regelma-
naar dit forum gekeken?Hopelijk reageert er een vrouw in positieve zin?
Groetjes van:BE_van de zee.
De wereld draait door,hopelijk vind ik in de toekomst,een levensgezellin
vicky
is nieuw hier
Berichten: 8
Lid geworden op: vr jan 14, 2005 15:09
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Bericht door vicky »

Beste Be_van de zee,
Ik ben een bio-vrouw en helemaal hetero, mijn man is tv, mij werd dit pas achteraf verteld en eerlijk denk ik dat weinig bio-vrouwen op deze site komen kijken omdat ze kicken op tv's. Ik zou er zelf niet voor gekozen hebben als ik het had geweten. Toch is de liefde tussen ons nog steeds evengroot en is het T* geen struikelblok voor ons. Gelukkig maar! Ik weet het zelf niet zeker maar het enige 'soort' bio-vrouw dat er volgens mij weinig op tegen heeft zijn bi-vrouwen. Het is maar een gedacht hé.
Met welgemeende groeten
Vicky
Soulmate dry your eye, soulmates never die
klik!exit>gone...zwaai
ff weer wat posten
Berichten: 25
Lid geworden op: wo nov 17, 2004 21:46

Bericht door klik!exit>gone...zwaai »

Beste Be_van de zee,
Ik ben een bio-vrouw en helemaal hetero, mijn exman is was ook een tv en ook ik kon niet leven met zijn tv zijn e.d. ...ook ik ben van mening dat het een bi-vrouw zou moeten zijn want ,wie kiest er nu voor.... niemand toch, het lijkt mij zelfs dat de meestetv's zelf echt vrouw hadden willen zijn en dan kozen ze ook geen tv uit maar een lekkere stoereman.
Gebruikersavatar
Elsa
Forumdiva
Berichten: 1005
Lid geworden op: ma dec 29, 2003 11:33
Locatie: Drenthe

Bericht door Elsa »

De enige reden dat ik deze site opgezocht heb, is vanwege het feit dat mijn man een T'v is. Ben 100% gg (geboren vrouw) . Geen tv -lover, maar als je elkaar wilt begrijpen is het wel fijn wat meer informatie te hebben. Ben benieuwd of jij slaagt in deze zoektocht!
Plaats reactie