Injectie's

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

Plaats reactie

Ik zou hormonen zelf kopen...

Nee nooit lijkt me niet echt veilig.
6
33%
Als het niet anders kan.
10
56%
Ja dat doe ik al. want ik slik meer dan mij is voorgeschreven want ik wil een beter resultaat
1
6%
Zou niet weten wat voor hormonen ik zou moeten gebruiken.
1
6%
 
Totaal aantal stemmen: 18

zena23
ff weer wat posten
Berichten: 61
Lid geworden op: za apr 20, 2002 2:00
Locatie: EINDHOVEN
Contacteer:

Injectie's

Bericht door zena23 »

Ik had een vriendin die vroeger net over de grens in belgie hormonen kocht bij een doktor.. Ampulles dus.. Ze betaalde de arts wat geld en hij schreef het zo voor en bij de apotheek in belgie betaalde ze voor de ampulles en kreeg ze mee...

Het resultaat na een jaar gebruik is bij haar is echt uitzonderlijk..
Ze staat in de penthouse werkt als stiptease danseres en niemand weet het van haar...

Hoe denken jullie daar over injectie's dus? Hier in nederland worden ze niet meer voor geschreven al een tijd niet meer vanwege de risico's..
maar het schijnt dat sommige prikpil het zelfde is als wat ze vroeger voorschrijfden voor transsexueellen.. Weet iemand hier meer over??
Ingezz
ff weer wat posten
Berichten: 67
Lid geworden op: za jan 03, 2004 18:02
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Ingezz »

Ik heb wel 1 en ander erover opgezocht, maar of ik zover ik gekomen ben? wat ik wel gelezen heb is dat de concentratie en de verschillende soorten hormonen uiteindelijk geen verschil maken. Het verschil zit hem vooral in de snelheid van de verandering. (natuurlijk wel boven een bepaald een bepaald minimum) Tevens hebben ampullen het nadeel dat ze de concentratie hormonen in het bloed veel minder constant houden dan pillen, wat ook weer de (on)nodige buiien met zich mee brengt. Ik vind het wel een interessant onderwerp en ben dus ook erg nieuwsgierig wat anderen hierop gevonden hebben.

Groetjes
Inge
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Zena, ik vervrouwelijkte op de Prgynon-depot(EthanylEstradiol) toen veel beter, ik kreeg het dan een tijdje niet meer omdat het uit de handel is genomen, ik vermannelijkte weer en toen ik dan van het VU Progynova(EstradiolValeraat) kreeg, gebeurde niks meer verder met me, ik voelde wel dat de borstjes verder aan groeien waren en dat ik niet meer de heftige stemmingswisselingen had maar dat ik in het gezicht weer vervrouwelijkte net zo als op Progynon, nee joh, dat zat er verder niet meer in! Ik hoorde het ook van verschillende mensen zonder dat die er wat van af wistenm hoe ik aan gebruiken was, zo van, een jaar geleden zag je best vrouwelijk uit, nu niet meer zo! Ik hoor het ook van vele anderen dat je op EE beter vervrouwelijkt dan op EV, maar de nadeel van EE is dat het tegenover EV een 1000keer hoger risiko op tromboses geeft en op longembolie, ten tweede is EE veel minder afbreekbaar zodat de vissen vervrouwelijken, daarom is de handel ook uit handel genomen...... :roll:

Mara ♀ :P
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Lisa Hart
dagelijks aanwezig
Berichten: 84
Lid geworden op: zo dec 14, 2003 1:25
Contacteer:

Bericht door Lisa Hart »

Had een verhaal neergekalkt wat hier niet zo thuis hoorde.
Ben en blijf blond ondanks dat me coupe tegenwoordig bruin is hihihihi


Liefs:Lisa
Stukje bij beetje vind ik mezelf.
Gelukkig hoeft dat vinden van mijzelf niet meer in eenzaamheid.
Plaats reactie