Balen van de VU

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

zena23
ff weer wat posten
Berichten: 61
Lid geworden op: za apr 20, 2002 2:00
Locatie: EINDHOVEN
Contacteer:

Bericht door zena23 »

[Ondertussen ben ik aan het aftellen; nog 69 dagen voor ik full-time om ga.[/quote]

Nou zie je je bent er al bijna... Tijd vliegt zo voorbij.... :wink:
zena23
ff weer wat posten
Berichten: 61
Lid geworden op: za apr 20, 2002 2:00
Locatie: EINDHOVEN
Contacteer:

Bericht door zena23 »

En wat ik nog wou zeggen is dat we moeten niet vergeten dat alle mensen die zich aanmelden om de verkeerde redenen en al die mensen die afhaken een wachttijd creeren voor mensen die al zo lang wachten...
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

zena23 schreef:En wat ik nog wou zeggen is dat we moeten niet vergeten dat alle mensen die zich aanmelden om de verkeerde redenen en al die mensen die afhaken een wachttijd creeren voor mensen die al zo lang wachten...
Heb je cijfers erover, hoe de wachttijd erdoor langer worden???

Doet het VU toch zelf, wou al lang daar weer weg zijn.........maar ze laten jou soms hangen dat je gek van werd, voel me net een psychisch proefkonijn van hun, hoe lang zal ik hun tijdtrekken nog volhouden, bah-bah, op gegeven moment krijg je echt de schijt ervan, das onmenselijk.........

Maar geloof me, niemand krijgt me stuk, ook het allmachtige grootste Genderteam ter wereld niet, ik lijd er behoorlijk onder maar ik blijf naar lucht happen, mensen die me goed kennen, weten hoe ik in mekaar zit en wat ik ben.......

Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
zena23
ff weer wat posten
Berichten: 61
Lid geworden op: za apr 20, 2002 2:00
Locatie: EINDHOVEN
Contacteer:

Bericht door zena23 »

Nee ik heb geen cijfers maar je kan je er vast wel iets bij voorstellen of niet?

Maar ik begrijp jouw situatie wel hoor... Is ook moeilijk en zwaar..even iets anders waarom zou je het niet makkelijker voor jezelf maken door dan ook je naar hun zin aantekleden of te vormen wat hun idee van een vrouw moet zijn....
Je hoeft er toch maar keer in de maand of om de 3 maanden heen..
Die ene dag wat anders aan??
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

zena23 schreef:Maar ik begrijp jouw situatie wel hoor... Is ook moeilijk en zwaar..even iets anders waarom zou je het niet makkelijker voor jezelf maken door dan ook je naar hun zin aantekleden of te vormen wat hun idee van een vrouw moet zijn....
Je hoeft er toch maar keer in de maand of om de 3 maanden heen..
Die ene dag wat anders aan??
Nee joh, ik leef mijn leven en ik moet geen toneel spelen voor niemand, ik ben ik, meer niet en hoef niet bijlopen als een hoer, misschien als ik op een kinky-party ga of zow maar niet als ik naar een ziekenhuis ga, toch.......

luister, ihet is wel een machtspel, ook ontkennen ze het daar, maar ik ben niet de enige die het zo ondervind, ze zijn er echt een beetje zwart/wit daar en das niet goed hoor, dat getuigt niet echt van vakkennis......
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
zena23
ff weer wat posten
Berichten: 61
Lid geworden op: za apr 20, 2002 2:00
Locatie: EINDHOVEN
Contacteer:

Bericht door zena23 »

[quote meer niet en hoef niet bijlopen als een hoer, [/quote]

Ik weet niet wat je verstaat onder hoer maar je zou bevoorbeeld een beetje kunnen toegeven om je zin tekrijgen..
Ik vond het zelf moeilijk om andere kleren aan te trekken opeens maar moest toch echt mezelf veranderen... Niet dat ik zoveel anders ben gaan kleden maar toch wel unisex.. en vrouwelijker..
en ik zeg niet dat jij je niet vrouwelijk kleed want ik ken je niet maar als je iets wil waarom dan niet een beetje aanpassen het is tenslotte voor jezelf om je doel te bereiken...
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

zena23 schreef:
meer niet en hoef niet bijlopen als een hoer,
Ik weet niet wat je verstaat onder hoer maar je zou bevoorbeeld een beetje kunnen toegeven om je zin tekrijgen..
Ik vond het zelf moeilijk om andere kleren aan te trekken opeens maar moest toch echt mezelf veranderen... Niet dat ik zoveel anders ben gaan kleden maar toch wel unisex.. en vrouwelijker..
en ik zeg niet dat jij je niet vrouwelijk kleed want ik ken je niet maar als je iets wil waarom dan niet een beetje aanpassen het is tenslotte voor jezelf om je doel te bereiken...
Mijn doel is bereikt, alleen kan ik de tijd niet terug draaien, ik heb mijn real-life-test er bijna opzetten en geloof me, mannelijk ben ik voor mijn begrippen nooit bijgelopen, ik loop wel gekleed en dat al 20 jaar, net zo als je het van een gemiddelte gothic verwacht.....en aanpassen om iets te bereiken, never-nooit, het VU kan best uns hun behandelingsmethodes aanpassen op de individuële belangen, en daar ligt het probleem, hun volgen streng een protocol, maar ermee is menig niet gedient!

Ik ga trouwens ook mijn eigen wegen en vind dat ik lang genoeg bij het VU ben gelopen, het zal best leuk zijn als ze niet nog op laatste termijn alsnog de indikatie TS weer intrekken, ik zie ze ervoor aan omdat ze zich niet in mijn situatie kunnen verplatsen en me maar voor gek houden, wat ik echt niet ben, maar wel buiten hun beeld van iemand van deze maatschappij val......
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Plaats reactie