Cosmetische Chirurgie
Moderator: Moderators
Cosmetische Chirurgie
Ik heb zelf een neuscorrectie laten doen en ik wil nog een kinreductie en misschien jukbeenderimplantaten.. Hebben jullie wat aan jezelf veranderd? Zo ja; wat en waarom? Zo nee; waarom niet?
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Pfoe... Moeilijke.
Ik probeer zo weinig mogelijk dingen tegelijkertijd te doen. Op dit moment overweeg ik alleen mijn baardharen te laten weghalen. Andere cosmetische ingrepen voorzie ik op dit moment niet.
Maar... dat dacht ik in het verleden ook over andere zaken die ik nu inmiddels wel doe. Harde uitspraken zoals je hierboven vraagt durf ik dus niet meer te doen (heb dan ook niets ingevuld).
Succes!
Groetjes,
Frederique
Ik probeer zo weinig mogelijk dingen tegelijkertijd te doen. Op dit moment overweeg ik alleen mijn baardharen te laten weghalen. Andere cosmetische ingrepen voorzie ik op dit moment niet.
Maar... dat dacht ik in het verleden ook over andere zaken die ik nu inmiddels wel doe. Harde uitspraken zoals je hierboven vraagt durf ik dus niet meer te doen (heb dan ook niets ingevuld).
Succes!
Groetjes,
Frederique
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Ja hoor, ik heb nog heel veel voor de boeg.........
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
- Monica Dreamgirl
- ForumFan
Hoi,
Ik ben bijna van m'n baard af, en voorlopig hou ik het daar bij. Ik wil misschien nog wel meer, maar of dat er ooit van komt is maar de vraag. Een ooglidcorrectie wordt misschien wel noodzakelijk over een jaar of tien, maar een borstvergroting zal wel altijd een droom blijven. Vandaar op dit moment toch maar antwoord 1.
groetjes,
Monica
Ik ben bijna van m'n baard af, en voorlopig hou ik het daar bij. Ik wil misschien nog wel meer, maar of dat er ooit van komt is maar de vraag. Een ooglidcorrectie wordt misschien wel noodzakelijk over een jaar of tien, maar een borstvergroting zal wel altijd een droom blijven. Vandaar op dit moment toch maar antwoord 1.
groetjes,
Monica
- PaulasBeauty
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Cosmetische Chirurgie
Hoi ik heb mijn ogen laten liften zowel boven als onder mijn ogen en heb ook een buikwandcorrectie gedaan.
Wat ik nog zal willen doen is mijn onderkin weg laten halen vreselijk vind ik het ik heb altijd gezegt wanneer ik 50 wordt gaat mijn onderkin eraf.
Groetjes,
Paula
Wat ik nog zal willen doen is mijn onderkin weg laten halen vreselijk vind ik het ik heb altijd gezegt wanneer ik 50 wordt gaat mijn onderkin eraf.
Groetjes,
Paula
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
Groetjes,
Paula
Groetjes,
Paula
- PaulasBeauty
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Hoi Cynthia,Cynthia schreef:Paula,
Ik zit er ook heel sterk over te denken om zowel onder- als bovenoogleden te laten doen. Wat kost zoiets en heb jij een vertrouwd adres in de buurt? En word je opgenomen, of is het een dagbehandeling? En hoe snel zou je weer kuinnen werken naderhand?
Kun je daar wat meer over vertellen?
Jazeker je kunt terecht in het ziekenhuis van Alkmaar daar zit een plastische chirurg en de kosten zijn ongeveer € 800 euro.
Het is een dagbehandeling en je kan na drie dagen al weer aan het werk.
Zelf heb ik een aantal vrouwtjes in mijn salon die het hebben laten doen in Alkmaar en ik moet zeggen het ziet er fantastisch uit.
Je hebt daar Drs Huisinga en Drs Klasens deze zijn aangeloten bij het NVPC (Nederlandse Vereniging van Plastische Chirurgie)
Ik zelf heb het laten doen in Curacao in het Thaasmkliniek en mijn buikcorrectie heb ik laten doen in het St Franciscus ziekenhuis in Rotterdam.
Groetjes,
Paula
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
Groetjes,
Paula
Groetjes,
Paula