Uiterlijke verzorging

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
PaulasBeauty
dagelijks aanwezig
Berichten: 92
Lid geworden op: di mar 08, 2005 20:35
Locatie: Julianadorp
Contacteer:

Bericht door PaulasBeauty »

Frederique_ schreef:
PaulasBeauty schreef:Je huid van je gezicht is ook de graad meter van je gezondheid bv je komt een vriendin tegen en je plaats een opemerking meid wat zie je toch vermoeid uit!! ben je ziek of heb je slecht geslapen.
Deze opmerking plaats je omdat je dit ziet aan haar gezicht.
Dus eigenlijk houd je jezelf en anderen voor de gek als je daarop make-up op je gezicht smeert?

Eigenlijk is dit een van de belangrijkste redenen waarom ik moeite heb met make-up...

Groetjes,

Frederique
Hoi frededrique,

Make-up is verfraaiing van je uiterlijk en kan erg handig zijn om oneffenheden weg te stoppen.
En ja wanneer je bv erg vermoeid bent met zwarte kringen onder je ogen en je huid ziet wat blekig kan je dat inderdaad weg toveren met make-up.
Is dat jezelf voor de gek houden nou dat denk ik niet ik denk dat je dan met make-up je gewoon beter voelt wanneer je er goed verzorgd eruit ziet.
Maar dat kan ook zeer zeker zonder muziek wanneer jij je uiterlijk goed verzorgd en geen of bijna geen make-up draagt is dat ook goed zeker te weten.
Groetjes, Paula
Gebruikersavatar
PaulasBeauty
dagelijks aanwezig
Berichten: 92
Lid geworden op: di mar 08, 2005 20:35
Locatie: Julianadorp
Contacteer:

Bericht door PaulasBeauty »

Evelienne schreef:Hoi Paula,

Wat leuk dat je zo geïnteresseerd bent in ons. Hartstikke goed ook dat je ons wat handige tips meegeeft.

Om je vraag te beantwoorden: Ik verzorg mijn gezicht niet meer dan een "standaard" man. Dus geen zalfjes of nachtcrêmes. Ik ben in de veronderstelling, niet gehinderd door enige kennis over dit onderwerp, dat mijn huid hierdoor niet mooier of vrouwelijker wordt.
Wel verzorg ik mijn gezicht nadat ik make up heb opgehad. In het verleden gebruikte ik gewoon zeep. Dat was, op zijn zachtst uitgedrukt, een mislukking. Mijn huid werd in eerste instantie erg vet en droogde vervolgens uit. Daarna ben ik overgegaan op reinigingsproducten van Dove. Dit werkt al een stuk beter. Echter ook hiervan wordt mijn huid vet. Ik ben dan ook van plan om inderdaad na het verwijderen van de make up een crême te gaan gebruiken, zodat mijn huid kan herstellen.

Liefs,

Evelienne
Hoi Evelienne,

Ik vind het enorm leuk en intressant om wat meer te weten over jullie manifesteren .
Voor mij ook belangrijk omdat ik ook diverse mensen in mijn salon krijg die dezelfde intresse hebben als jullie en ja dan vindt ik het mijn plicht ook in jullie wereldje eens kennis te maken zodat ik mijn clienten meer kan begrijpen.
groetjes,
Paula
Gebruikersavatar
PaulasBeauty
dagelijks aanwezig
Berichten: 92
Lid geworden op: di mar 08, 2005 20:35
Locatie: Julianadorp
Contacteer:

Bericht door PaulasBeauty »

mara_tv schreef:hallo allemaal,
ik heb een nogal gedateerde huid, maar na een make up sessie verwijder ik het geheel met een baby lotion doekje. :P
pluist niet en weinig gehannes
Is een van de weinige middeltjes waar ik snel en doeltreffend m'n make up mee kan verwijderen.
voor weinig kosten bij het kruidvat verkrijgbaar.
groetjes
Hoi Mara,
Dank je wel voor je berichtje en inderdaad baby olie werkt doeltreffend om make-up te verwijderen alleen voor sommige kan het problemen opleveren bij de ogen vanwege de olie.

Groetjes,
Paula
Bea-Smit.
Forumdiva
Berichten: 1131
Lid geworden op: za mar 12, 2005 23:09
Locatie: zuidoostdrenthe

Bericht door Bea-Smit. »

Lieve Dames,

Ik heb zelf een vrij zware en donkere baardgroei. Als ik mij s'morgens scheer en moet sávonds naar een feest dan moet ik nog een keer. Voor een dag winkelen als vrouw is dat een probleem. Ik heb nu als eerste uiteraard het schoonmaken van het gezicht. Dan gebruik ik toneelsmink om mijn gehele baard weg te sminken. en heel goed in smeren. Dat haal ik er weer af met een keukenpapier of een doek. Dan zijn mijn baardharen heel diep huidkleurig geworden. Die blijven dan de hele dag onzichtbaar. Terwijl ze wel door de opervlakte groeien. Daarna gebruik ik make-up volgens de normale make-up opmaak. Geleerd op een cursus in Groningen.

Veel succes met dez methode.

Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Plaats reactie