ontharen

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Ellipse valt ook onder de laserontharing maar dat maakt verder niet uit als het maar werkt.
PaulasBeauty
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door PaulasBeauty »

Joanne schreef:Enige werkende middelen tegen ontharen zijn electrisch epilatie en/of laser.
En dat ontharen door middel van licht waar de draad mee begon zal wel laser zijn. Dat werkt dus. Alleen heeft het zijn beperkingen want het werk het best op een zo licht mogelijke huid met zo donker mogelijke haar. Alle andere producten die beweren haargroei te stoppen is bullshit en zonde van je geld. Maar ik ben het met Nathalie eens. Op heel veel vragen hier kan gewoon een antwoord gevonden worden door de zoekfunctie van dit forum te gebruiken.
Hoi Joanne

Je hebt inderdaad ontharen met hoogfrequente licht dat heet LHE light Heat Energie en dat is dus geen laser
En tegenwoordig kun je alle haartypes hiermee behandelen en met elke huidtypes of je nu licht bent van huidskleur of donker.
Behalve wanneer er geen pigment in de haar zit dus kleurloos dan wordt het moeilijk maar daar hebben we weer handig foefje op gevonden om toch te kunnen flitsen met de gewenste resultaten.

Hoe werkt LHE
Om het haar te verwijderen en de bol te beschadigen zendt LHE een zeer lage en ultra veilige lichtgolf uit.
Het genereert hitte, en wordt naar het haar follikel getrokken.
LHE's gepatenteerde interne filters laten de hitte door de haarschacht stromen.
De haarschat absorbeert de hitte en transformeert deze naar de bol eronder, hierdoor wordt de bol beschadigd en wordt haar hergroei grotendeels verkomen.

Groetjes,
Paula
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
Groetjes,
Paula
PaulasBeauty
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Teddybear schreef:Zou dit ook werken.
Ik zie t vrij veel op internet, maar heeft iemand hier ervaring mee?

http://www.naturalwellbeing.com/nwbprod ... category/2
Hoi Teddybear,

Ik heb ook even gekeken op deze site en nee het werkt niet voor permanente ontharing.
Wanneer je de haartjes wilt uitroeien dan zal je de haarzakjes ook moeten vernietigen.
Het haarzakje zit in het ondehuidse bindweefsel ook wel genoemd de subcutis en helaas produkten zoals deze smeerseltjes kunnen niet zo diep in de huid getrokken worden.

Groetjes,
Paula
Groetjes,
Paula
Bea-Smit.
Forumdiva

Bericht door Bea-Smit. »

Beste Paula,

wat is de beste ontharingsmiddel/methode voor een man die ook graag als vrouw gekleed gaat winkelen. Ikzelf wil wel graag haren kwijt rond mijn ogen gedeelte van de baard en de decollete.

Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
PaulasBeauty
dagelijks aanwezig
Contacteer:

TV-Bea schreef:Beste Paula,

wat is de beste ontharingsmiddel/methode voor een man die ook graag als vrouw gekleed gaat winkelen. Ikzelf wil wel graag haren kwijt rond mijn ogen gedeelte van de baard en de decollete.

Groetjes Bea.
Hoi Bea,

De vraag is bedoel op het gebied van epilatie/depilatie depilatie is bv scheren, ontharingscreme e.d
Of bedoel je permanente ontharing

Groetjes Paula
Groetjes,
Paula
Bea-Smit.
Forumdiva

Bericht door Bea-Smit. »

Hoi Paula,
je schreef:
De vraag is bedoel op het gebied van epilatie/depilatie depilatie is bv scheren, ontharingscreme e.d

Ik bedoel dan permanente ontharing. Is dat mogelijk ook zonder hormonen slikken??
Ik ben nu iedere dag bezig de haren er uit te trekken en dat is een tijdrovende klus.
Groetjes Bea.
PaulasBeauty
dagelijks aanwezig
Contacteer:

TV-Bea schreef:Hoi Paula,
je schreef:

Ik bedoel dan permanente ontharing. Is dat mogelijk ook zonder hormonen slikken??
Ik ben nu iedere dag bezig de haren er uit te trekken en dat is een tijdrovende klus.
Groetjes Bea.
Hoi Bea,

Jazeker is dat mogelijk je hoeft geen hormonen te slikken om permanent te kunnen ontharen.
Vrouwen alsook mannen kunnen voor permanente ontharing terecht.
En ja wat is de beste methode alle methodes laser, ipl, LHE zijn uitstekende methodes.
Er hangt een prijskaartje aan en dat zal je moeten bekijken welke de goedkoopste is en voor sommige maakt het niet uit.

Groetjes, Paula
Groetjes,
Paula
Bea-Smit.
Forumdiva

Bericht door Bea-Smit. »

Hoi Paula,

Is er een van de mogelijkheden zelf te doen op een rustige manier. Ik bedoel hiermee dat je elke dag een aantal haartjes verwijderd.
Ik heb mijn wenkbrauwen ook geepileerd. Het was iets als Ruud Lubbers. en het lijkt nu iets vrouwelijks maar toch nog genoeg man.
Soms heb je weleens een anbieding van elektrische epileerapparaat???

Door het scheren lijkt mijn baard steeds meer haren te krijgen richting ogen en die wil ik dan ook graag langzaam laten verdwijnen.

Groetjes Bea.
PaulasBeauty
dagelijks aanwezig
Contacteer:

TV-Bea schreef:Hoi Paula,

Is er een van de mogelijkheden zelf te doen op een rustige manier. Ik bedoel hiermee dat je elke dag een aantal haartjes verwijderd.
Ik heb mijn wenkbrauwen ook geepileerd. Het was iets als Ruud Lubbers. en het lijkt nu iets vrouwelijks maar toch nog genoeg man.
Soms heb je weleens een anbieding van elektrische epileerapparaat???

Door het scheren lijkt mijn baard steeds meer haren te krijgen richting ogen en die wil ik dan ook graag langzaam laten verdwijnen.

Groetjes Bea.
Beste Bea,

Ja natuurlijk is dat mogelijk maar je bent dan jareeeeeeeeeeeen zoet om al je haar weg te krijgen als dan dat ook lukt .
Let wel je huid maakt duidezende haartjes aan heb je net dat ene haartje weg gehaald dan komt al snel weer een ander haartje er weer uit.
Inderdaad je hebt ook een elektrisch epileerapparaat en dat gaat ook jaren duren voordat alles weg is.
Een ding is zeker door scheren krijg je echt niet meer haren dan de normale aanmaak van je huid.
Waarschijnlijk heb je een enorme snelle baardgroei en haargroei in het algemeen.
Door continu te blijven epileren richting je ogen duurt het jaren voordat je totaal geen haargroei meer heb op de plek van de epilatie.

Groetjes,
Paula
Groetjes,
Paula
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Nu kwam ik dit ontharingsset onlangs tegen op de site van Otto. Het belooft voor maar € 49,99 "snel, pijnloos en duurzaam ontharen!... Via niet voelbare stroomstootjes wordt de haarwortel gedood en kan de haar duurzaam worden verwijderd".

Ik kan mij niet voorstellen dat dit echt doet wat het belooft, dus waarom een bedrijf als Otto zoiets aanbiedt begrijp ik niet helemaal.

Afbeelding

Maar ik ben benieuwd of er mensen zijn die mijn twijfel om kunnen zetten in bevestiging of -- indien het echt zo een fantastische apparaat is -- ontkenning.

Groetjes,
Lisa
If all else fails, buy new shoes
PaulasBeauty
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Lisa met een S schreef:Nu kwam ik dit ontharingsset onlangs tegen op de site van Otto. Het belooft voor maar € 49,99 "snel, pijnloos en duurzaam ontharen!... Via niet voelbare stroomstootjes wordt de haarwortel gedood en kan de haar duurzaam worden verwijderd".

Ik kan mij niet voorstellen dat dit echt doet wat het belooft, dus waarom een bedrijf als Otto zoiets aanbiedt begrijp ik niet helemaal.

Afbeelding

Maar ik ben benieuwd of er mensen zijn die mijn twijfel om kunnen zetten in bevestiging of -- indien het echt zo een fantastische apparaat is -- ontkenning.

Groetjes,
Lisa
Om in de haarwortel te komen heb je een naaldje nodig die je dan precies prikt in het haarvaatje een heel nauwkeurig werkje dan is de kunts om diep genoeg te zitten om daarna een stroompje door je naaldje de te laten glijden zodat de haarwortel en het haarzakje meteen wordt vernietigd

Het stroompje heeft een bepaalde frequentie nodig anders kan je het haarzakje en de haarwortel niet vernietigen.

Ik denk dat dit niet werk een leuke commerciele aanbieding waar vele mensen in geloven en het produkt gaan kopen.

Werkt het echt dan hebben we geen laser en andere machines meer nodig scheelt een hoop geld hahahaha

Lieve groetjes,
Paula
Groetjes,
Paula
psyko
is nieuw hier

Bericht door psyko »

hey meiden

Ik had zelf nog ff een vraag over ontharen.
Elke middel die ik bekijk, staat er dat het niet geschikt is voor je geslachtsdeel, maar ik wil het juist daarvoor gebruiken.

Kennen jullie misschien een middel dat wel geschikt is voor je geslachtsdeel

Graag de voledige naam
Dus niet alleen Veet ofzo.

alvast bedankt.

Groetzzz
jenni_b
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door jenni_b »

@Psyko: het antwoord is simpel... de benodige ingrediënten zijn: scheerschuim, een scherp (!) scheermes en - ook belangrijk - een vaste hand. Binnen een tweetal minuten klaar en geen chemische geurtjes. :) :lol:
psyko
is nieuw hier

Bericht door psyko »

hey jenni_b
bedankt voor je reactie
maar welke scheerschuim bedoel je wel?

je hebt van veet, met een speciale scheermesje.

kun je ook de scheerschuim gebruiken van Veet,
(...er stond eigenlijk dat je het niet met een echte scheermes mag ontharen als je de scheerschuim gebruikt...)
jenni_b
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door jenni_b »

psyko schreef:hey jenni_b
bedankt voor je reactie
maar welke scheerschuim bedoel je wel?

je hebt van veet, met een speciale scheermesje.

kun je ook de scheerschuim gebruiken van Veet,
(...er stond eigenlijk dat je het niet met een echte scheermes mag ontharen als je de scheerschuim gebruikt...)
Nou gewoon scheerschuim... van om het even merk (maar dus geen chemische ontharingstroep!)... desnoods kan het zelfs zonder. Die vaste hand is toch veel belangrijker ;-)

Het scheren daar is niet wezenlijk anders als het scheren van het gelaat of de benen. Hoogstens pijnlijker als het fout gaat...
Plaats reactie