Nieuwe inloopkast op de toekomst gebouwd

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Hallo allen.

Zoals bekend leef ik al een tijd als vrouw en daarbij hoort natuurlijk een aangepaste garderobe.
In het begin van mijn transitie heb ik van aardig wat mensen aardig wat kleding gekregen.
Ook heb ik zelf de nodige dingen aan geschaft.
Toen het er naar uit zag dat ik zeker van mijn zaak was en groen licht voor de geslachstaanpassing gekregen had heb ik mijn heren garderobe de deur uit gedaan wat de nodige kastruimte opleverde.
Echter lang niet genoeg om al de kleding op te bergen die ik had gekregen.
Nu heb ik een behoorlijke grote woning voor in mijn eentje en ik heb drie slaapkamers waarvan ik er maar twee echt als slaapkamer gebruik.
De derde gebruik ik dus als waskamer en daar hang ik mijn was op, daar staat mijn linnenkast en daar bewaarde ik al mijn gekregen kleding.
Nu het zo tegen mijn SRS aan begint te lopen kreeg ik de kriebels dat ik die kamer eens flink moest gaan aanpakken aangezien die nog niet aangepast was aan mijn toekomst.
Ik heb toen bij de kwantum twee leuke beukenkleurige hang/legkasten gekocht en die heb ik in elkaar gezet en in die kamer geplant.
Ik heb daar ook nog mijn linnenkast staan dus ineens had ik ruimte genoeg voor alle kleding die ik dus ook netjes gesorteerd en opgevouwen heb om ze vervolgens in de kast te verdelen.
Ik heb nu ook nog groeiruimte want begrijpelijk sta ik nog maar aan het begin van mijn nieuwe leven en dus ook pas aan het begin van mijn nieuwe garderobe.
Maar dat was natuurlijk nog niet genoeg voor een vrouw zoals ik en daarom heb ik er nog iets bijgemaakt.
Van een mooi beukenkleurig halfrond meubelpaneel en een bijpassende spiegel heb ik een kaptafel gemaakt waar ik al mijn make-up, verzorgingsproducten, haarspulletjes en sieraden op kan etaleren.
De kaptafel is dusdanig gefabriceerd dat het daglicht er vol op valt en dan zo dat het mijn gezicht gelijkmatig verlicht.
Nu nog een mooie lamp boven de spiegel en mijn gehele inloopkast/waskamer inclusief kaptafel is klaar.
Klaar voor mijn nieuwe leven...

Liefs Joanne
JolandaM
dagelijks aanwezig

Bericht door JolandaM »

Hoi Joanne,

We hoorden het zaterdag al hè, uit de mond van burgemeester Cohen: "een slimme meid is op haar toekomst voorbereid".

Mijn kasten waren stampendvol, maar dankzij Patrick heb ik weer plenty ruimte....... Binnenkort gaat de uitverkoop beginnen.... op Ebay! En daarna.... kan de inkoop beginnen.

Heel veel liefs, en geniet van je mooie "meidenkamer". Ik krijg toch wel even een rondleiding als ik je kom ophalen voor de Virgin?

Liefs,
Jolanda(M)
JolandaM
dagelijks aanwezig

Bericht door JolandaM »

Hoi Ilona,

Je hebt een hele grote hondenbak, dus mik al je spulletjes maar achterin. Maar pas op..... Patrick is zeer kritisch, en ik weet zeker dat jeminstens de helft kunt weggooien....

Tot donderdag (en rijd voorzichtig).

Oeps, op de verkeerde plaats.......

Liefs,
Jolanda(M)

Vond ik terug in het hart van een vriendin.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: JolandaM op 2002-02-05 17:35 ]</font>
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Tuurlijk krijg je een toer Jolanda.
Ik ben er veel te trots op om dat te vergeten.

Liefs Joanne
ilona
ForumFan

Bericht door ilona »

Je brengt me op een idee Jolanda,

Ik neem helemaal geen spulletjes mee, laat ook de honden thuis, en rij op de trugweg ff langs Joanne om dat kapgevaarte op te halen :grin: :grin: :grin:

Nee hoor, dik verdiend meid... enne... ik ben vandaag ff bij Marcha geweest... die is veel te aardig om te zeggen: gooi de helft maar weg... Ze laat je alleen ff zien hoeveel beter het kan met de goeie spulletjes.... dusse... tot de boel is afgeleverd doe ik het er maar mee... en daarna... inderdaad... weg ermee... :smile:

Liefs,

Ilona

Oh ja... weet jij iets van pelotons ME op de route of kan ik veilig koffie drinken onderweg???
Everybody 's free... to feel good :-)
JolandaM
dagelijks aanwezig

Bericht door JolandaM »

Wat nou Ilona? Nu al je buik vol van "vuurdopen"? Pas op..... je brengt me nog op een idee :smile:

Liefs,
Jolanda(M)
ilona
ForumFan

Bericht door ilona »

Nee nee nee... Ilona loopt NIET met blote voeten over houtskool... Laat staan met panty's, want je weet dat die dingen goud geld kosten en toch al zo snel kapot gaan... Bovendien kunnen ze aardig inbranden :sad:

Maar voor de rest... ach... ik zoek nog elke dag een nieuwe vuurdoop en tot nu toe bevalt het me nog steeds hoor...

Liefs,

Ilona
Marcha
dagelijks aanwezig

Bericht door Marcha »

Hoi meiden,

Thanx voor het complimentje Ilona en trouwens... zo aardig ben ik nu ook weer niet hoor, ik denk alleen dat je geen "oude schoenen" moet weggooien voor je nieuwe hebt... Daarnaast blijkt vaak dat je met een net iets andere combinatie hele leuke effecten kunt krijgen

Lieve groetjes van de niet altijd even aardige Marcha
"mezelf zijn is voor mij al 'anders' genoeg..."
ilona
ForumFan

Bericht door ilona »

Nou Marcha,

Misschien ben je dan niet aardig, maar je kan het me niet verbieden je dat toch te vinden. Tot maandag :grin:... Bel je nog ff van tevoren?

groetjes,

Ilona
Plaats reactie