Ronde neuzen

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Plaats reactie

Laarzen met ronde neus, stijl jaren 70

Ik vind ze te gek!!
11
41%
Bah, oubollig, truttig
9
33%
Nooit van gehoord
3
11%
Anders, . . .
4
15%

Totaal aantal stemmen: 27

Josette
Forumdiva

Ronde neuzen

Bericht door Josette »

Niet alleen de afzaklaarzen zijn in. Ook de ronde neuzen van de jaren '70 zijn in. Deze ietwat truttig ogende laarzen zijn weer 'back from the graveyard'. Hoe truttiger hoe meer camp. Ook hier weer: zet truttige ronde neuzen en ze verwisselen via ebay of marktplaats voor meer dan gemiddeld van eigenaresse en eigenaar.

Misschien droeg uw oma of moeder deze laarzen. En misschien was het uw eerste opstapje tot de travestie. Misschien trok u ze stiekum aan en voelde u zich te gek toen. Ik heb ze bij Manfield gezien met een gesp. Ik zag ze bij Invito. Ik heb ze jaren geleden tweedehands gekocht en weggedaan :-? :oops: En nu wil ik ze weer :D
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Re: Ronde neuzen

Bericht door Frederique_ »

Josette schreef:Niet alleen de afzaklaarzen zijn in. Ook de ronde neuzen van de jaren '70 zijn in. Deze ietwat truttig ogende laarzen zijn weer 'back from the graveyard'.
Ehm... Ik weet het, ik ben een nit-wit op het gebied van laarzen, maar heb je een plaatje hoe die laarzen eruit zien?

Groetjes,

Frederique
Josette
Forumdiva

Bericht door Josette »

Frederique (en anderen), klik hier voor een afbeelding van de laarzen in kwestie :wink:
liefs, Josette
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Josette schreef:Frederique (en anderen), klik hier voor een afbeelding van de laarzen in kwestie :wink:
Ik vind ze mooi, 'k zou ze zo aantrekken!

Groetjes,

Frederique
Monica Dreamgirl
ForumFan

Bericht door Monica Dreamgirl »

Hoi Josette,

Hoewel ik één van die mensen ben die indertijd op dat soort laarzen heeft geleerd om op hoge hakken te lopen (m'n moeder had een paar bruine en een paar zwarte) zou ik ze nu niet meer kopen. Ik heb een zwak voor puntneuzen, omdat je voeten daar slanker in lijken. Je krijgt er wel sneller zere tenen van, maar nou ja, wie mooi wil zijn moet pijn lijden.

Verder heb ik ook nog een paar rijglaarsjes met carréneuzen, maar die zijn indertijd ook meer uit arren moede gekocht, omdat ik op dat moment laarsjes met een lage hak nodig had en dat waren toen de mooiste.

Op modegebied heb ik de hele jaren '70 sowieso altijd vrij overbodig gevonden. Al die suffe hippiekleren en dat lange stijle haar. Niet mijn ding.

groetjes,

Monica
gast
Eredivisie

Bericht door gast »

Hoi, Josette,

Ja, hoor, ik heb onlangs een stel laarzen met ronde neus aangeschaft. Zeer comfortabel, kan er hele dagen op lopen, mede door de hakhoogte van slechts 8 cm, een ook nog verkrijgbaar in mijn maat (45). Oubollig? Misschien voor de een, maar ik vind dat zeker niet.

Maar goed, naast het hele zeemeermin gedoe, heb ik ook een zwak voor laarzen. Ik heb dan ook een hele verzameling, van zeer puntige tot ronde neuzen, veelal knie laarzen. Ik loop dan ook nooit op pumps, sandaletten e.d., alleen maar op laarzen.

Groetjes, Kitty.
Dorothy
ForumFan

Bericht door Dorothy »

Laarzen, maar ook schoenen met ronde neuzen vind ik veel mooier dan die met (overdreven) lange punten of vierkant, zoals de laatste tijd in de mode is (geweest).
En aangezien ik mij niets aantrek van de mode, maar graag wil dragen wat ik mooi vind, ben ik blij dat er weer schoenen met ronde neuzen te koop zijn.

Afbeelding
A candle loses nothing by lighting another candle.
Plaats reactie