Zal dit een trans zijn?
Moderator: Moderators
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Wat, welke duitse, en überhaupt, ik kom oorspronkelijk uit oostduitsland, we hadden helemaal geen bananen, wel fietsen
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
Tja, daar kan je zelf ook niets aan doenMara schreef:....... ik kom oorspronkelijk uit oostduitsland......
Heb je wel goed gezocht, ik heb ze -destijds- wel gezien in Oost Berlijn (niet gegeten trouwens, want Honecker wilde ze niet aan me afstaan)Mara schreef:....... we hadden helemaal geen bananen ......
en hoe jullie daar aan zijn gekomen daar wordt nu bij ons in de familie nog over gediscussieerd, moet je m'n opa horen!Mara schreef:....... wel fietsen ......
Itthi pi hi ekacciya seyya.
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Zij denkt ook dat autos op bananen rijden, doen ze toch, of niet wat doe je dan anders met bananenmarjan schreef: Yeah right..en auto's zijn ook zo goed voor het milieu.
Over niet denken gesproken.
-
- dagelijks aanwezig
wat een feest ...
van een gekke duitser via automerken naar auto versus openbaar vervoer .... zoals met zoveel dingen ligt de waarheid in het midden .....
en even over het meisje met de blauwe sticker ..... zou best wel eens een travestiet kunnen zijn .... ik vond de onderbroek die ze aanhad behoorlijk mannelijk overkomen
greetz Fenna
van een gekke duitser via automerken naar auto versus openbaar vervoer .... zoals met zoveel dingen ligt de waarheid in het midden .....
en even over het meisje met de blauwe sticker ..... zou best wel eens een travestiet kunnen zijn .... ik vond de onderbroek die ze aanhad behoorlijk mannelijk overkomen
greetz Fenna
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Nee joh, dat was geen duitser, ik geloof dat die beierisch of zo aan lullen was, das toch niet duitsland, op de boorden daar staat toch ook *Freistaat Bayern*, dat zijn die oervolkeren met de leren broeken, die ipv bellen, gaan jodelen om op afstand te pratenfenna69 schreef:......van een gekke duitser
Neeejjjjj geen duitsland, echie nie
Dagelijks op de fiets houdt de geest helder.Nancy Koppens schreef: krijgen we dat weer.... green weels zeker?
Groetjes
hiertussen zijn een aantal posts gesplitst naar: http://www.travestie.org/html/forum/vie ... php?t=3055 -- Moderator
- Monica Dreamgirl
- ForumFan
Die afgeplakte borstjes, die zijn waarschijnlijk van een dame in wording. Of het een trans is of een jong meisje. Het is niet echt een groot lichaam, en in verhouding met haar handen vind ik het weer een signaal dat het een trans kan zijn, maar ik ken genoeg meisjes met jongens handen.
Dit meisje vind ik toch iets te veel kenmerken hebben, zoals iedereen al heeft aangegeven.
Mandy
Dit meisje vind ik toch iets te veel kenmerken hebben, zoals iedereen al heeft aangegeven.
Mandy
-
- ff weer wat posten
't Is inderdaad een verdacht pakketje wat er af en toe voor de camera danst... :?
óf
1) Het is een kleinborstige dame met grote borst(omtrek) en een ontzettend foute slip die haar uberhaupt al niet ideale zandlopermodel nog eens ff lekker om zeep helpt...
2) een qua lichaam en beharing niet al te mannelijke student met rocker-kapsel die een jaar lang één krat bier per dag heeft weggewerkt en dientengevolge een ontzettende pens en borsten heeft doen ontstaan...
3) een TG/TS
Optie 2 lijkt me verwerpelijk, dus ik twijfel ook tussen 1 & 3... :?
óf
1) Het is een kleinborstige dame met grote borst(omtrek) en een ontzettend foute slip die haar uberhaupt al niet ideale zandlopermodel nog eens ff lekker om zeep helpt...
2) een qua lichaam en beharing niet al te mannelijke student met rocker-kapsel die een jaar lang één krat bier per dag heeft weggewerkt en dientengevolge een ontzettende pens en borsten heeft doen ontstaan...
3) een TG/TS
Optie 2 lijkt me verwerpelijk, dus ik twijfel ook tussen 1 & 3... :?