Travestie gevolens en nu?

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie

Vrouw zijn wel leuk of niet leuk

Peiling eindigde op vr jun 03, 2005 15:05

Alleen lingerie
0
Geen stemmen
Lingerie en kleding
3
11%
Alles erop en eraan
24
89%

Totaal aantal stemmen: 27

LiesjeNL
is nieuw hier

Travestie gevolens en nu?

Bericht door LiesjeNL »

Hallo allemaal,

Ik ben Liesje kom uit de omgeving van Den Haag
Ben 36 jaar en voel nu ongeveer een jaar lang bepaalde gevoelens.

Ik vind het op dit moment helemaal geweldig om mezelf in vrouwen lingerie te kleden, als ik dan me omkleed voel ik me helemaal geweldig.

De laatste tijd komt er ook vrouwen kleding bij.

gaat het nu steeds verder bij mij

Groeten
liesjeNL
gast
Eredivisie

Bericht door gast »

Hoi, Liesje,

'k Heb je nog niet ontmoet op dit forum, dus sowieso welkom!

Hoewel mijn aanleiding tot het T* zijn op een wel heel ander vlak berust, kan ik mij best een beetje voorstellen hoe jij je voelt. Het moment van ontdekken dat je je aangetrokken voelt tot het 'vrouw zijn', in wat voor vorm dan ook. Het zelf accepteren ervan. Dan de stap om je gevoelens kenbaar te maken naar buiten toe, zoals op dit forum. Velen hebben zulke gevoelens, maar durven er (nog) niet voor uit te komen.

Zoiets groeit. Niet bij iedereen, maar over het algemeen kun je zeggen dat je inderdaad stapje voor stapje verder gaat. Ik weet dat er ook mensen zijn die het bij b.v. alleen lingerie houden, en dat overige kleding niet perse hoeft. Voor sommigen kan lingerie ook alleen een fetish zijn. Of dat nu echt onder TV valt is vers twee, en doet nu even niet ter zake.

Helaas kan ik je poll niet zo een, twee, drie beantwoorden. Ik schreef al dat mijn aanleiding tot het T* zijn op een heel ander vlak ligt. Met lingerie zelf heb ik dan ook niet zoveel, wel met zichtbare kleding. Dus als ik dan toch wat in vul, houd ik het op optie 3. En natuurlijk is het 'vrouw zijn' leuk!

Groetjes, Kitty.
LiesjeNL
is nieuw hier

Bericht door LiesjeNL »

Kitty,

Heel lief van je dat je een bericht achter laat.
En met het verhaal wat je schrijft kan ik zeker wel iets mee.

Nogmaals erg bedankt.
Carla van Eibergen
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door Carla van Eibergen »

leuk zeg, en welkom
er is een leuke lange spannende weg te gaan hoor
kus, Carla
marjan
dagelijks aanwezig

Bericht door marjan »

Kitty Mermaid schreef:En natuurlijk is het 'vrouw zijn' leuk!
Vertel eens, wat is daar volgens jou zo leuk aan?

Groetjes
gast
Eredivisie

Bericht door gast »

O, jee... weer wat verkeerd gezegd? Nee toch?

Goed, misschien is het woord "leuk" niet zo passend, maar omdat het in de poll stond heb ik het maar aangehouden.

Je vraagt waarom ik het zo leuk vind. Kijk, ik kan natuurlijk een heel verhaal in gaan zitten typen. Buiten dat typen mij niet zo erg ligt, kan ik nauwelijks alle gevoelens beschrijven die vooraf zijn gegaan naar wat ik nu ben - en verder, want het eind is nog niet in zicht.
Erover babbelen gaat ligt mij beter. Praten in de zin van spreken, en niet via een toetsenbord en beeldscherm. Het is zo onpersoonlijk. Vandaar dat ik meestal slechts een antwoord op een thread geef om iemand met haar probleem of andere dingetjes te helpen indien ik dat kan (of omgekeerd, natuurlijk), en het daarbij laat. Echte discussies via een forum laat ik graag aan anderen over.

Maar goed, ik zal een klein tipje oplichten. Wanneer ik het 'vrouw zijn' niet leuk zou vinden, zou ik nu zeker niet parttime als vrouw leven. Met 'leuk' bedoel ik dan nu even het volgen van mijn gevoelens. Wanneer ik mijn gevoelens niet kan of mag uiten, voel ik mij verdrietig. Naar. Ik kan dan uithuilen op bed.

Op het moment dat ik mijn gevoelens wel kan volgen (ik woon alleen, dus ik kan dat vrijwel altijd) ben ik echt een gelukkig mens, ondanks dat bepaalde dingetjes op dit moment nog niet zijn zoals ik dat zou willen. Ik kan letterlijk verliefd worden op mijzelf als ik in de speigel kijk. Kitty is een buitenbeentje, maar wel zoals ik wil zijn. Ik heb er hard voor gewerkt om dat doel te bereiken. Alleen.
Ik ben nu eenmaal een gevoelsmens. Emoties laat ik de vrije loop, en het kan dus gebeuren dat wanneer ik mijzelf eens goed bekijk ik weer in tranen uitbarst. Niet van verdriet, maar van puur geluk.

Kitty.
Bea-Smit.
Forumdiva

Bericht door Bea-Smit. »

Wel Liesjenl,
ik heb ingevuld volledig vrouw zijn en wel hierom: Als volledige vrouw kun je zelf gaan winkelen en kleding en lingerie gaan passen. Wil je alleen maar een deel??? Bij mij is het daar ook mee begonnen. Maar het groeit. Soms ligt het een poosje stil maar het komt meestal weer terug en dan wil je meer. Ik heb dan ook na 25 jaar eindelijk nieuwe protheses gekocht. En dat geeft nu weer een fantastische gevoel. Wie weet gebeurd dat ook met jou??

Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Plaats reactie