hoe creër je vrouwelijke vormen

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Erik
daar ben ik weer
Berichten: 22
Lid geworden op: vr aug 13, 2004 22:33

hoe creër je vrouwelijke vormen

Bericht door Erik »

Mijn grootste wens is om op het strant te kunnen zonnen in een bikini. waarbij niemand door heeft dat ik een man ben.

Ik vraag me af hoe je zo dicht mogelijk bij dit resultaat komt. Wat doen jullie om zo veel mogelijk de "vrouwelijke" lijnen te creeren?

Tips sites kan me niet schelen hoe ik ben zeer nieuwsschierig.
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Nou, ik loop bij het Genderteam te Amsterdam om mijn lichaam aan te laten passen, zal de enige weg zijn om ook uns in een bikini op het strand onopvallend te liggen zonnen :roll:

Verder zal ik het niet weten, als je niet al wat vrouwelijk uitziet......in je mannengedaante.....
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
gast
Eredivisie
Berichten: 802
Lid geworden op: zo mar 27, 2005 12:18

Bericht door gast »

Ik moet Mara gelijk geven: de enige mogelijkheid om vrouwelijke vormen te creeren zijn hormonen. Mocht je niet de ongelooflijke mazzel hebben dat je een vrouwelijk figuur van jezelf hebt zoals ik, dan wordt het erg lastig om onopvallend te gaan zonnen in je bikini.

Degenen die geen hormonen toepassen gebruiken juist kleding om bepaalde vormen te maken, te accentueren of juist om te camoufleren.

Groetjes, Kitty.
Gebruikersavatar
Monica Dreamgirl
ForumFan
Berichten: 447
Lid geworden op: wo apr 30, 2003 20:12
Locatie: Rotterdam

Bericht door Monica Dreamgirl »

Hoi Erik (Erica?),

Het is niet onmogelijk, maar dan moet je inderdaad wel je lijf mee hebben. Als je slank bent heb je in verhouding met je lichaam niet hele grote borsten nodig. Als je dan een speciale prothesebikini koopt, met cups waar je je protheses in stopt, dan kan je een aardig geloofwaardige bovenkant creëeren.

Om een plat bikinibroekje te krijgen moet je van onderen tapen (hoe je dat effectief doet heb ik beschreven onder de discussie 'hoe verberg je je ding') en als je broekje niet al te klein is dan lukt dat ook wel. Dan ga ik er verder vanuit dat je onthaard bent en er sowieso enigszins geloofwaardig uitziet.

Overigens heb ik me nog nooit zeker genoeg gevoeld om in m'n bikini op het strand te gaan liggen. Verder dan het zwembad van een zekere club in West-Brabant ben ik nog niet gekomen.

Tenslotte is het goed je te bedenken dat je bikinibandjes na het zonnen witte strepen achter laten op je rug en schouders. Dan kan je zes weken niet meer als man met ontbloot bovenlijf lopen, als je dat zou willen.

groetjes

Monica
Gebruikersavatar
mireille
Eredivisie
Berichten: 840
Lid geworden op: do feb 26, 2004 23:10
Locatie: Schrödingers kast

Bericht door mireille »

Monica Dreamgirl schreef:Hoi Erik (Erica?),
... Dan kan je zes weken niet meer als man met ontbloot bovenlijf lopen, als je dat zou willen.
Thuis bijbruinen onder de hoogtezon ? tis maar een idee 8)

Mir
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Erik
daar ben ik weer
Berichten: 22
Lid geworden op: vr aug 13, 2004 22:33

Bericht door Erik »

Mijn naam is Erik, omdat een voor mijn gevoelens een vrouwennaam te geven is, voor mij, minder persoonlijk. Hoewel ik vaak Erica ben genoemd maar dat was meer uit pesterij als ik mijn haar weer een lang liet groeien. Dat betreft mijn naam

Verder ben ik juist benieuwd hoe ik juist borsten kan creeren zelfs een vleugje van een decolleté zal al een verbetering zijn. Verder heb ik in dit geval het voordeel dat ik in de armen niet erg gespiert ben.

groetjes

Erik
gast
Eredivisie
Berichten: 802
Lid geworden op: zo mar 27, 2005 12:18

Bericht door gast »

Ik weet dat sommigen een vorm van decollete creeeren door met tape de eigen borsten wat te liften. Vraag me niet hoe dat exact gaat, ik pas het niet toe. Men gebruikt dan gewone prothesen in combinatie met dat tapewerk. Decollete wat aanzetten met make-up, dan lijkt het wat voller.
Of het comfortabel zit, is een verhaal apart natuurlijk.

Oh, ja, er is ook nog een weg die loopt via de wereld van theater. Via latex, mastix en prothesen kan men borsten maken, zonder zichtbare overgang naar de normale huid. Schijnt niet goedkoop te zijn, en slechts eenmalig.

Groetjes, Kitty.
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Kitty Mermaid schreef:Ik weet dat sommigen een vorm van decollete creeeren door met tape de eigen borsten wat te liften. Vraag me niet hoe dat exact gaat, ik pas het niet toe.
Ik heb zelf ook geen ervaring maar herinner me wel dat ik het op Jody's website gelezen heb. Zie: http://www.geocities.com/WestHollywood/ ... index.html
Klik op: "Tips and tricks"

Groetjes,

Frederique
Plaats reactie