Hallo,
Ik ben een beginnend tv, helemaal van de grond af aan, dus ik heb eigenlijks wat hulp nodig.
Mijn grootste probleem: ben wat aan de lange kant: 1.98 namelijk Rokken is niet zo'n groot probleem, die kan je wel in aardige lengtes krijgen. Broeken worden alleen wel een probleem, ook wel logisch eigenlijks, zijn niet veel vrouwen die 1.98 zijn.
Nu is mijn vraag of iemand een idee of tips heeft voor een bepaalde (online)-winkel waar je grotere lengtematen kan krijgen? Voor de herenbroek heb ik W34 en L36.
Grotere lengtematen broeken
Moderator: Moderators
Hoi meisje,
Waarom draag je dan niet gewoon een heren broek. Zeker in jeans maakt dat niets uit. Ik ken genoeg bio dames die dit ook doen gewoon omdat in hun maat niets bij de dames te vinden is.
En veel verschil is er echt niet hoor.
Waarom draag je dan niet gewoon een heren broek. Zeker in jeans maakt dat niets uit. Ik ken genoeg bio dames die dit ook doen gewoon omdat in hun maat niets bij de dames te vinden is.
Omdat ik wel een vrouw wil zijn, maar het niet wil worden. (©martiene)
liefs.
liefs.
Hoi Martiene,Martiene schreef:Hoi meisje,
Ik zocht eigenlijks iets met wat stretch erin (elasthan noemen ze dat toch?), en dat is nou niet iets wat mannen vaak dragen.
Hoihoi,
Ik meen mij te herinneren dat er een club voor lange mensen bestaat... Wacht even...
Even gegoogled: http://www.klublangemensen.nl/
Zou je daar met je vraag niet terecht kunnen?
Groetjes, Kitty.
Ik meen mij te herinneren dat er een club voor lange mensen bestaat... Wacht even...
Even gegoogled: http://www.klublangemensen.nl/
Zou je daar met je vraag niet terecht kunnen?
Groetjes, Kitty.
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Hoi,
Ik ben zelf 1.97 en herken het probleem niet: bij C&A, H&M etc. kan ik ook in vrouwenbroeken goed mijn weg vinden. Mogelijk is het een kwestie van even goed doorzoeken?
Kijk ook eens hier
Groetjes,
Frederique
N.B: ik heb zelf ook een tijdlang gedacht dat ik bijzonder grote maten uit bijzondere winkels nodig had, zeker in panties enzo. Uiteindelijk dit bleek toen niet het geval: na even langer doorgezocht te hebben vond ik in normale winkels toch altijd wat in hebben wou. Vandaar dit op het eerste gezicht misschien niet zo hulpvaardige antwoord.
Ik ben zelf 1.97 en herken het probleem niet: bij C&A, H&M etc. kan ik ook in vrouwenbroeken goed mijn weg vinden. Mogelijk is het een kwestie van even goed doorzoeken?
Kijk ook eens hier
Groetjes,
Frederique
N.B: ik heb zelf ook een tijdlang gedacht dat ik bijzonder grote maten uit bijzondere winkels nodig had, zeker in panties enzo. Uiteindelijk dit bleek toen niet het geval: na even langer doorgezocht te hebben vond ik in normale winkels toch altijd wat in hebben wou. Vandaar dit op het eerste gezicht misschien niet zo hulpvaardige antwoord.