T&T meeting
Moderator: Moderators
- Miss Teddy
- ff weer wat posten
T&T meeting
Heyhey meisjes en dames!
Zonder om de pot heen te draaien: is er vraag naar een meeting van T&T via dit forum?
Mijn bedrijf organiseert feesten die zich daar perfect voor lenen. Link verwijderd door Travestie.org. De meisjes van www.bimeiden.net hebben me benaderd om een meeting te organiseren tijdens Club Frusti op 30 september en daar hebben zich nu al ruim tachtig meiden voor ingeschreven, dus die krijgen (ivm zaalgrootte in Kerkplein) de kleinste zaal nu voor henzelf.
Ik vraag me af in hoeverre dat voor jullie leeft. In Amsterdam en bij Bolke zullen jullie elkaar sowieso al veel tegenkomen, dus wie weet is er geen interesse voor. Laat me iets weten via dit forum! Dan kijken we of er voldoende interesse is om eens iets te organiseren waar jullie elkaar tegen t lijf kunnen lopen ;c).
Groetjes van Miss Teddy!
Zonder om de pot heen te draaien: is er vraag naar een meeting van T&T via dit forum?
Mijn bedrijf organiseert feesten die zich daar perfect voor lenen. Link verwijderd door Travestie.org. De meisjes van www.bimeiden.net hebben me benaderd om een meeting te organiseren tijdens Club Frusti op 30 september en daar hebben zich nu al ruim tachtig meiden voor ingeschreven, dus die krijgen (ivm zaalgrootte in Kerkplein) de kleinste zaal nu voor henzelf.
Ik vraag me af in hoeverre dat voor jullie leeft. In Amsterdam en bij Bolke zullen jullie elkaar sowieso al veel tegenkomen, dus wie weet is er geen interesse voor. Laat me iets weten via dit forum! Dan kijken we of er voldoende interesse is om eens iets te organiseren waar jullie elkaar tegen t lijf kunnen lopen ;c).
Groetjes van Miss Teddy!
- Monica Dreamgirl
- ForumFan
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
Monica,
Ik weet niet of je echt welkom bent op de feest van 30/9. Dat schijnt namelijk een gesloten bijeenkomst van een Bi-vrouw groep (waarvoor je moet inschrijven). Miss Teddy geeft het als voorbeeld.
Misschien is ze bezig met een marketing onderzoek (of is dit een verkiapte advertentie). Er is in het verleden contact geweest met haar over adverteren op onze site maar zonder resultaat. Degene die binnen Travestie.org daarmee bezighoudt zal (of heeft) wellicht opnieuw contact met haar opnemen aan de hand van haar recente postings.
Zoals in onze reglement staat:
Lisa
Ik weet niet of je echt welkom bent op de feest van 30/9. Dat schijnt namelijk een gesloten bijeenkomst van een Bi-vrouw groep (waarvoor je moet inschrijven). Miss Teddy geeft het als voorbeeld.
Misschien is ze bezig met een marketing onderzoek (of is dit een verkiapte advertentie). Er is in het verleden contact geweest met haar over adverteren op onze site maar zonder resultaat. Degene die binnen Travestie.org daarmee bezighoudt zal (of heeft) wellicht opnieuw contact met haar opnemen aan de hand van haar recente postings.
Zoals in onze reglement staat:
Daarom -- en omdat je er ook op de verkeerde been ben gezet door haar posting, hebben wij in afwachting daarvan haar commerciele links verwijderd.Geen reclame maken voor internetsites van welke aarde dan ook; deze kun je toevoegen bij onze linksrubriek, of je kunt ons verzoeken om een site op te nemen onder T-vriendelijke gelegenheden of bij T*organisaties. Wij behouden het recht om elke link die geplaatst is in het forum, die wij achten in overtreding te zijn met deze regel, te verwijderen. Om irritatie te voorkomen, is het aan te raden om bij twijfel eerst met ons te checken.
Lisa
If all else fails, buy new shoes
- Miss Teddy
- ff weer wat posten
Tja, het betreffende feest is een kwestie van smaak. Nou is op 30 september de bimeidenmeeting al zo ontzettend aan het vollopen, dat ik geen andere meetings kan plannen en de formule van de feesten wisselt per keer. De poll is dus ook expres zo kort geformuleerd: feesten, niet specifiek de mijnen ;c)Kitty Mermaid schreef:Hoi, Miss Teddy,
Ik heb even die links bezocht die je in je post had staan. Ik kan daar kort over zijn: ik hoor daar gewoon niet thuis. Ik heb dan ook "nee" ingevuld op je poll.
Kitty.
- Miss Teddy
- ff weer wat posten
Ja joh?Monica Dreamgirl schreef:Hoi Miss Teddy
Een feest is altijd goed. Ik weet nog niet of ik kan op 30/9, maar ik ga proberen er te zijn.
Of er verder behoefte is aan een feest? Travestie.org heeft zelf een aantal jaren feesten georganiseerd, die werden druk bezocht.
groetjes,
Monica
Als ze daarmee door zouden willen gaan, moderators: neem eens contact met me op! Ik ben benieuwd waarom jullie daar ooit mee opgehouden zijn. Zo'n meeting is een leuke manier om -voor diegenen die daar behoefte aan hebben- zo'n website en forum van letters en woorden te veranderen in personen die hun mening geven.
- Miss Teddy
- ff weer wat posten
Heyhey,
Ochjee, ik lees nu pas in je reply dat ik geen links mocht gebruiken. Verwijder de links idd als dat nog kan! Tis absoluut niet mijn bedoeling in strijd te handelen met de regels! Ik stoor me daar zelf ook aan. Tis gewoon routine om dingen bij hun naam te noemen, excusez-moi!!!
Over 30/9: de bimeidenmeeting is inderdaad besloten en daarvoor moet ingeschreven worden via een bimeidensite. Het feest is voor iedereen open, maar behalve die meeting, ga ik er geen andere meetings naast laten lopen.
Moderators: Neem graag even contact met me op. Destijds ging het over een discotheek die me had gevraagd info over adverteren op te vragen, maar times change en nu praat ik namens onszelf.
Groetjes van Teddy!
Ochjee, ik lees nu pas in je reply dat ik geen links mocht gebruiken. Verwijder de links idd als dat nog kan! Tis absoluut niet mijn bedoeling in strijd te handelen met de regels! Ik stoor me daar zelf ook aan. Tis gewoon routine om dingen bij hun naam te noemen, excusez-moi!!!
Over 30/9: de bimeidenmeeting is inderdaad besloten en daarvoor moet ingeschreven worden via een bimeidensite. Het feest is voor iedereen open, maar behalve die meeting, ga ik er geen andere meetings naast laten lopen.
Moderators: Neem graag even contact met me op. Destijds ging het over een discotheek die me had gevraagd info over adverteren op te vragen, maar times change en nu praat ik namens onszelf.
Groetjes van Teddy!
- Carla van Eibergen
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
- Carla van Eibergen
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Nog ff wat betreft de party's
Ik zou het leuk vinden en zeer waarschijnlijk wel gaan.
Ben zelf ook -als er iets te doen is- in Duitsland meestal van de partij http://www.genderparty.de/, (geen idee of deze link wel mag hoor)
De laatste party was in Dresden met zo'n 75 gasten, diner er bij, live band, gewoon harstikke leuk.
Dus als je wat organiseerd, ik zal er waarschijnlijk wel zijn (als het in m'n planning past natuurlijk)
Kus, Carla
Ben zelf ook -als er iets te doen is- in Duitsland meestal van de partij http://www.genderparty.de/, (geen idee of deze link wel mag hoor)
De laatste party was in Dresden met zo'n 75 gasten, diner er bij, live band, gewoon harstikke leuk.
Dus als je wat organiseerd, ik zal er waarschijnlijk wel zijn (als het in m'n planning past natuurlijk)
Kus, Carla
- Miss Teddy
- ff weer wat posten
Fabulous, babe!Carla van Eibergen schreef:Nog ff wat betreft de party's
Kus, Carla
Dit komende feest pak ik enorm uit met de showdrags en verwacht ik een aantal T's. Echter, ik kan geen ruimte reserveren voor een echte meeting in de werkelijke zin van het woord. Je bent in ieder geval sowieso meer dan welkom, maar voor toekomstige T-minded evenementen en meetings, ga ik je zeker onthouden, meissie!