Hoi meiden,
Ook ik ben gisteren bij Dr. Rinkel behandeld, en kan dus nog niet zo veel zeggen.
Ik was inmiddels al door Valissia ingelicht en gerustgestled, want ik was erg nerveus, omdat vroeger dit soort ingrepen uiterst risicovol was, en omdat dit nu meer niet het geval is, durfde ik de stap alsnog te wagen.
Ook van Kitty had ik al het een en ander vernomen.
Het meest last heb ik op dit moment van de pleister......is een soort van doorzichtig folie, en ze hebben het waarschijnlijk er op gedaan toen ik met mijn hoofd een beetje schuin omhoog lag, want nu loop ik als een soort robot door het huis!
Gisteren zei de verpleger al tegen mij dat ik die pleister er vandaag al vanaf mocht halen, maar hij zit er natuurlijk niet voor niets, want zo kan er weinig gebeuren als ik b.v. mijn hoofd naar achteren zou gooien(niet dat ik verwaand ben of zo hoor!
![:wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
)dus ik laat hem nog maar een paar dagen zitten, want beter nu ff een beetje onhandig doen, dan straks een minder mooi litteken over te houden toch!?
Ik kan er nu dus nog weinig van zeggen, maar zodra dat het geval is laat ik het weten.
Verder is het me ook allemaal veel meegevallen, en die Dr. Rinkel is een hele aardige kundige dokter, ik had er tenminste alle vertrouwen in!
Ik hen het trouwens ook vergoed gekregen(zilveren kruis)en had na 2 weken de goedkeuring al binnen!
veel liefs,
en voor iedereen een gelukkig 2006!
Betteke