Er was een artikel in de telegraaf over de mooiste travestiet. Dit waren echt hele mooie "meiden".
Ik zou bijna eerder zeggen dat het transseksuelen zijn.
Verbaasd dat niemand reageerde op het artikel in de telegr.
Moderator: Moderators
-
- daar ben ik weer
Verbaasd dat niemand reageerde op het artikel in de telegr.
Ik ben gek op panties en maillots. Ben nog niet vaak vekleedt geweest maar draag bijna dagelijks een panty of een maillot
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
En waarom zal je dit zouden zeggen......vind je dat transjes in het algemeen dus mooier dan travestieten zijn
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
- Evelieneke
- dagelijks aanwezig
Ik had het niet in de Telegraaf gelezen, maar in Het Nieuwsblad, daar werd afwisselend gesproken van travestieten en transseksuelen.
Het gaat niet om de mooiste travestiet, het is een miss-verkiezing voor mensen die als man geboren zijn, zie ook de websitevan de organisatie, Miss International Queen.
In het archief van travestie.org staat een verslag van vorig jaar, en een verslag van de Thaise voorronde.
Evelien.
Het gaat niet om de mooiste travestiet, het is een miss-verkiezing voor mensen die als man geboren zijn, zie ook de websitevan de organisatie, Miss International Queen.
In het archief van travestie.org staat een verslag van vorig jaar, en een verslag van de Thaise voorronde.
Evelien.