Chrandels Fashion showroom is T*friendly !
Wij hebben geen openbare winkel daarom kunt u bij ons prive en zonder schroom komen kijken, passen en combineren, om uw outfit aan te vullen. Iedere T*bezoeker kunnen wij [na afspraak] nu privé ontvangen [afspraken kunnen ook in de avonduren en weekend gemaakt worden]
Wij kiezen onze ontwerpen zorgvuldig en doelbewust om ieder figuur mooi tot zijn recht te laten komen. Hebt u een standaard maat, een maatje minder of een maatje meer, voor ieder lichaam is er de geschikte jurk. Op onze website bieden wij u een impressie van onze collectie aan. [klik de T*friendly link op de homepagina]
Tot kijk in onze showroom.
Ellen Karlsson
http://www.chrandels.com
T* kleding
Moderator: Moderators
-
- is nieuw hier
T* kleding
Chrandels Fashion is T*
Is dit een maandelijks terugkerend fenomeen? Wel eens van een 'bump' gehoord? Gewoon even een reactie op je eigen oude thread geven, is veel makkelijker
Los van het feit of dit (commercieel bericht) volgens de regels wel of niet mag, want dat weet niemand meer geloof ik.
Los van het feit of dit (commercieel bericht) volgens de regels wel of niet mag, want dat weet niemand meer geloof ik.
Echte gender-outlaws dragen panty's over hun hoofd.
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
De lijn die ik heb kunnen ontdekken is dat 't alleen mag als de adverteerder ook via de homepage van travestie.org adverteert (en dus voor inkomsten zorgt).
Groetjes,
Frederique
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !