Discussie tijdens een verjaardag

Algemeen

Moderator: Moderators

Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

:D
kim dietrich
ForumFan
Berichten: 349
Lid geworden op: za aug 13, 2005 20:33
Locatie: Boven de grote rivieren

Bericht door kim dietrich »

Joanne schreef:En als laatste komt er een grap in mijn hoofd die ik regelmatig voorbij zie schuiven in het leven. Nu weet ik hem niet letterlijk meer maar hij was in de trend van.
Toen er zoveel Joden vermoord werden keek ik toe. Ik ben immers geen Jood.
Toen er Homo's vermoord werden deed ik niets ben immers geen Homo. en uiteindelijk aan het eind ben je alleen en is er niemand die jou helpt als jij vermoord dreigt te worden.
Hallo Joanne,

ja, ik ken hem. Ik ben alleen bang dat het geen grap is. Eergisteren waren het de ..., gisteren waren het ... en vandaag zijn ... aan de beurt. Er is altijd wel een minderheidsgroep voorhanden die nuttig is om de sentimenten te verenigen.

Daarom moeten wij doen wat de Joden en de homo's gedaan hebben. Jezelf organiseren en opkomen voor jezelf. Ik denk dat travestie.org in ieder geval een mooie stap in de goede richting is. Een gelukkig 2006.

Groetjes,

Kim D.
T's aller landen, verenigt u en trekt ten strijde!
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

Thanks jij ook 8) :D
Silvia_
dagelijks aanwezig
Berichten: 198
Lid geworden op: za mar 26, 2005 16:35

Bericht door Silvia_ »

Hallo allemaal,

Even terug naar het oorspronkelijke onderwerp. Wie de website van Humanitas heeft bezocht kan erachter komen wat de betekenis is van het woord "Genderdysfoor". Link naar: Werkgroep Transseksualiteit en Genderdysforie Humanitas.

Definitie:
  • Genderdysforie, van het Engelse gender dysphoria, is het zeer ernstige onbehagen over de beleving van het eigen geslacht.
Als bij een persoon de diagnose Genderdysforie is vastgesteld, dan hoeft dat dus nog niet te betekenen dat diezelfde persoon ook een transgender of een transseksueel is.

Groetjes,
Edith
Gebruikersavatar
Lisa met een S
Moderator
Berichten: 3650
Lid geworden op: do aug 15, 2002 10:39
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Overigens van bovenstaande link:
Tussen de publicatie van DSM-III en DSM-IV begon de term 'transgender' op verschillende manieren te worden gebruikt. Sommigen gebruikten deze term om hiermee op een waardevrije manier iemand aan te duiden met ongewone genderidentiteiten, dat wil zeggen zonder de connotatie van psychopathologie. Sommigen gebruikten de term informeel om te refereren aan iedereen met welk type genderidentiteit ook. De term transgender is geen formele diagnose, maar veel deskundigen en de doorsnee populatie vonden het gemakkelijker deze term informeel te gebruiken dan de term GIDNOS, die een formele diagnose is. [(Gender Identity Disorder Not Otherwise Specified = GIDNOS). ]
Lisa
If all else fails, buy new shoes
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

Pffff ben ik effe blij dat ik officieel een Gidnos ben in plaats van een Transgender.
Smoelt een stuk intelligenter :D
Plaats reactie