Extra link naar mijn profiel

Wil je wat kwijt over travestie.org? Doe het dan hier.

Moderator: Moderators

gast
Eredivisie
Berichten: 802
Lid geworden op: zo mar 27, 2005 12:18

Bericht door gast »

Merci voor de hulp! Ik zou daar zelf nooit uitgekomen zijn!

XXX,

Kitty.
gast
Eredivisie
Berichten: 802
Lid geworden op: zo mar 27, 2005 12:18

Bericht door gast »

Ik dacht dat het wel leuk zou zijn: een profiel hier op Travestie.org. Maar wat blijkt: ik wordt zo langzamerhand een beetje gestuiterd van al die onzinnige mailtjes die er via mijn profiel vandaan komen. Meestal mannen die een date willen, of zelfs verder gaan. Soms is het zo vulgair of smerig dat het niet leuk meer is. Het blijkt dat lang niet alle bezoekers T* girls zijn of er wat mee hebben.

Ik heb dan ook besloten om mijn hele profiel dan maar te verwijderen. Het is jammer, maar het is niet anders.

Liefs, Kitty.
Gebruikersavatar
mireille
Eredivisie
Berichten: 841
Lid geworden op: do feb 26, 2004 23:10
Locatie: Schrödingers kast

Bericht door mireille »

Ja erg he. :(

Ik begrijp precies wat je bedoelt... en soms vraag ik mij af bij wie er nu een steekje loszit... bij mijzelf of bij die mannen die erop reageren ? :-?


Zowiezo rammelt het met de profielen. vaak veranderen ze zonder dat je ziet dat er iets is veranderd. Andere keren zijn het zulke schunnige teksten of foto's. Het zou schelen voor de profielen als de teksten en foto's vooraf worden gemodereerd en dat je voor het plaatsen van reacties moet inloggen. Weet je tenminste ook van wie de reactie is (en eventueel blokkeren ofzo).
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
gast
Eredivisie
Berichten: 802
Lid geworden op: zo mar 27, 2005 12:18

Bericht door gast »

Ik weet wel waarom men de profielen "vernieuwt" zonder echt te veranderen, want dan sta je weer in de lijst van de laatste 10 updates. Anders is je profiel vrijwel onvindbaar tussen de honderden anderen.

In het verleden keek ik nog wel eens bij de nieuwe profielen. Daar zit idd soms zulke schunnige verhalen bij... wil ik niet meer mee geassioceerd worden. Gadver!

Och, dat er bij anderen een steekje los zit.... Ook via mijn website komt die onzinnige mailtjes binnen, hoor. Ik zal binnenkort het verhaal dat ik trans ben dan ook weghalen.

Kitty.
Silvia_
dagelijks aanwezig
Berichten: 198
Lid geworden op: za mar 26, 2005 16:35

Bericht door Silvia_ »

Kitty Mermaid schreef:Ik dacht dat het wel leuk zou zijn: een profiel hier op Travestie.org. Maar wat blijkt: ik wordt zo langzamerhand een beetje gestuiterd van al die onzinnige mailtjes die er via mijn profiel vandaan komen. Meestal mannen die een date willen, of zelfs verder gaan. Soms is het zo vulgair of smerig dat het niet leuk meer is. Het blijkt dat lang niet alle bezoekers T* girls zijn of er wat mee hebben.

Ik heb dan ook besloten om mijn hele profiel dan maar te verwijderen. Het is jammer, maar het is niet anders.
Hallo Kitty,

Je bent niet de enige die haar profiel noodgedwongen heeft moeten verwijderen. Ook ik kreeg er zo langzamerhand genoeg van om regelmatig de "niet gewenste berichtjes" te verwijderen. Of ik mijn profiel binnenkort herplaats weet ik nog niet.

Groetjes en heel veel liefs,
Edith
gast
Eredivisie
Berichten: 802
Lid geworden op: zo mar 27, 2005 12:18

Bericht door gast »

Hai, Edith,

Nou, die van die berichtjes onder mijn profiel hoefde ik eigenlijk weinig te verwijderen. Het grote aantal vervelende e-mailtjes die via mijn profiel op mijn beeldscherm belandde was het eigenlijke probleem. Sinds mijn profiel weg is, is het opvallend rustig in mijn in-box... :)

Liefs,

Kitty.
Silvia_
dagelijks aanwezig
Berichten: 198
Lid geworden op: za mar 26, 2005 16:35

Bericht door Silvia_ »

Hoi Kitty,

Naast vervelende berichtjes kreeg ik ook regelmatig irritante e-mailtjes. Vaak werd mijn profiel gebruikt als profiel van een datingsite. Als ik op zoek ben naar een date of relatie, dan plaats ik wel een profiel op een datingsite. Op een postbode waarvan de relatie is stukgelopen en op zoek is naar een andere vrouw zit ik nu eenmaal niet te wachten. :-?


Liefs,
Edith
Franscien
dagelijks aanwezig
Berichten: 153
Lid geworden op: za okt 23, 2004 19:00
Locatie: Friesland

Bericht door Franscien »

Een poosje geleden heb ik aan Lisa als moderator gevraagd of het mogelijk is om aan dergelijke problemen iets te doen.

Het is nl. zo dat wanneer ik m'n naam in de Google zoekmachine stop ik boven aan de hitlijst sta! en dat men dus zo een directe toegang heeft tot mijn profiel.

Nu vind ik het hebben van een profiel niet zo vervelend, maar ik vind het wel vervelend dat men zomaar van buiten de T-groep bij je profiel kan komen. Ik sta dus liever niet in zo'n hitlijst!

Ik zou het dan ook wel prettig vinden dat je profiel beter afgeschermd is en dat men alleen via een aanmelding o.i.d. hier kan komen. Misschien dat op die manier ook de "viezerikken" buiten de deur gehouden kunnen worden!

Het is toch jammer dat je je profiel moet verwijderen omdat je op die manier wordt lastig gevallen!

Misschien is dit een reden dat de beheerders van deze website zich nogmaals verdiepen in deze materie om een oplossing te vinden voor dit 'misbruik'
Gebruikersavatar
Lisa met een S
Moderator
Berichten: 3650
Lid geworden op: do aug 15, 2002 10:39
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Na aanleiding van de e-mail van Franscien heb ik dit gedeponeerd bij de hele team. In principe hebben wij begrip hiervoor en willen wij wel tot een oplossing komen. Wel willen wij wel dat andere gedeeltes van de website wel door zoekmachines worden meegenomen; het is belangrijk dat men onze site kan vinden wanneer men op zoek is naar advies over bepaalde onderwerpen of op zoek is naar een forum waarin ze hun problemen kunnen bespreken.

Overigens heb ik net in Google "Franscien" ingetypt; bovenaan de lijst stond inderdaad een profiel maar was het echter niet van onze site maar van de site van T&T Groningen; er zijn een paar links naar postings in onze forum maar verder niets. In 4 pagina's links stond er geen een naar jouw profiel. En dit terwijl wij nog niks hebben veranderd.

Lisa
If all else fails, buy new shoes
Franscien
dagelijks aanwezig
Berichten: 153
Lid geworden op: za okt 23, 2004 19:00
Locatie: Friesland

Bericht door Franscien »

dank je wel voor je reactie Lisa.
Het spreekt voor zich dat men inderdaad de site moet kunnen vinden voor de redenen die je aangeeft. Geen enkel probleem.

Ik zal de vraag ook bij de beheerders van de website in groningen neerleggen, zodat ook zij hier nog eens naar kunnen kijken.

mvg.
Franscien
Plaats reactie