creeeren

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Robinhood
ForumFan
Contacteer:

creeeren

Bericht door Robinhood »

Hallo,ik ben Robin,en wil graag met jllie mijn voorkeuren delen,en dat zijn er nog al wat dus nu alvast een.
Gisteren wilde ik iets meer dan een man of vrouw zijn en mijn inspiratie is groot.Ik had een witte tuniek aan,met borduursel,en daaronder een witte maillot,met licht gekleurde suede laarzen (juist ja geen rokje geen hakken deze keer).
Ik hadmijzelf opgemaakt met hele lichte kleuren,eerst traditioneel en daarna uitgewerkt,ik had een vlinder op mijn gezicht gemaakt,om mijn ogen de bovenste 2 vleugels,en op mijn jukbeenderen de onderste 2 vleugels.Deze onderste 2 vleugels,eindigden ineen punt over de wangen,en mijn neus was het lichaam van de vlinder.
Op wie ik leek,........geen idee!Maar het was fun,dat is zeker.De volgende keer zal ik weer een creatie met jullie delen.
Zijn er nog meer creatorren/teurs/teuressen,....weet ik het,help me.
tot ziens lieve mensen,ik hou van jullie.
Hallo,ik ben een adrochyne,en travestie,41jr.Ziet er goed uit en heb al een vrouwelijk gezicht en lichaamsbouw van mijzelf.Ik hou van stoere vrouwelijke kleding .Ben gedipl.visagist,en kunst is mijn levensonderhoud .
.
gast
Eredivisie

Bericht door gast »

Hey, Robin,

Ik mag dat wel, dat creatieve. Heerlijk uit kunnen leven met make-up en kleding. Nee, ik loop er niet elke dag zo uitgedost bij, maar ik ben eerlijk als ik zeg dat ik met met name make up mijn creatieve geest de ruimte kan geven. Daarom heb ik ook goede contacten in de wereld van bodypainting.
De keuze man of vrouw is bij mij niet aan de orde - dat is gewoon vrouw - , maar dat neemt niet weg dat mensen met een androgyn uiterlijk iets hebben wat anderen missen. Dat fascineert me, en niet alleen omdat ik jaren zo heb geleefd.

Ik ben benieuwd of we eens je gezicht zo mooi opgemaakt kunnen bewonderen.

Veel liefs,

Kitty.
Robinhood
ForumFan
Contacteer:

Bericht door Robinhood »

Lieve mmermin,ik heb na mijn schrijven op deze site jouw site bekeken.
Ik was totaal onder de indruk,wat jij heb met zeemeerminnen heb ik met ,elven,engelen,feeen en andere natuurwezens.
Nu ben ik nieuwsgierig;''heb jij ooit een zeemeermin gezien'"?
Ik weet dat ze bestaan!
Maar jouw deel hierin is werkelijk bijzonder,jij inspireerd mensen om hun hart te volgen,nu weet ik het zeker,je bent een bijzonder mens!
En geloof me luister eens naar het liedje Zout,van UrbanTrad,de tekst zal juist jouw raken,doe het voor je zelf.
Ikzal weer snel een van mijn creaties opschrijven,ik heb nog geen digi,en weet ook niet hoe ik ze moet plaatsen,.........dom blondje!

Dag,vrouw der diepe zeeen.
Hallo,ik ben een adrochyne,en travestie,41jr.Ziet er goed uit en heb al een vrouwelijk gezicht en lichaamsbouw van mijzelf.Ik hou van stoere vrouwelijke kleding .Ben gedipl.visagist,en kunst is mijn levensonderhoud .
.
Robinhood
ForumFan
Contacteer:

creeeren

Bericht door Robinhood »

Zoals beloofd,zal ik weer een nieuwe creatie met jullie delen.
Vandaag,hou ik het simpel maar wel zo leuk.Ik heb nu een strakke catsuit aangetrokken een zwarte,eigelijk een pak om in te dansen,er zitten ook voetjes aan.Om mijn middel heb ik een zwart sjaaltje met de knoop en de hangede uit einden over mijn billen,als een staart.
Nu heb ik mij donker op gemaakt zwarte strepen die uitlopen naar de slapen,een beetje katachtig op z'n egyptisch.
Mijn haar strak naar achteren,MAUW.En natuurlijk vuurrode lippestift,PRRR
Nee,geen snorharen,want zelfs als ik een echte kat was zou ik mij nog scheren.
Nou dat was tíe weer,nu weer gauw in mijn mandje.Doeiiiii.
.
Robinhood
ForumFan
Contacteer:

creeeren

Bericht door Robinhood »

Mijn haar begint weer te groeien,en vraag me af wat ik zal doen.
Ik heb altijd lang haar gehad of halflang.Maar ik zag maanden geleden dat het dunner werd dat was voor mij het moment,om iets gewaagds te proberen,ik heb van mezelf een vrouwelijk koppie(babyface),dus ben naar een goede hairstilist geweest,voor iets exstreems.
Komt ie,.....kort van boven,iets langer van achteren,aan de zijkanten weggeschoren,precies een hanekam,in de vorm van een dooie marmot.
Ik was eufories,ik had al een paar vette strepen onder mijn ogen maar thuis ben ik mezelf gelijk gaan opmaken,wauw Grace Jones was er niks bij.Kort rokje aan,blote benen(kan ik hebben,dank je wel Heer)en een strak shirt.Ik heb de hele dag in die spiegel gekeken,ziekelijk,maargoed ik weet nu wat ik moest weten,HET KAN!!!!!!!

Voor sommigen van jullie mits in bezit van babyface,zal het de moeite waard zijn.
Strange ...I've seen that face before.
.
Robinhood
ForumFan
Contacteer:

Bericht door Robinhood »

Vadaag had ik zin in paars,ik heb een blauwpaarse tunik met oosterse borduursels zonder split maar met ronde voorkant en achterkant.Het is gemaakt van zwaar katoen en daardoor heeft het iets mannelijks.Daar onder heb ik een paarse glimmende maillot die je in een balletwinkel kan kopen .Als schoeisel draag ik zwarte suede laarzen met platte zolen en brede riempjes,ondanks dat het dameslaarzen zijn hebben ze toch iets mannelijks.
Als make-up heb ik eenlichte foundation gebruikt,met een beetje poeder,als shaping hebik gewoon blush gebruikt.
De wimpers heb ik blauw gemaakt met wel zwarte eyeliner,en lichtblauwe met grijs gemengde oogschaduw.En toch maar paarse lipliner en paarse lippensmink,dat is theater make-up die met kwast opgebracht moet worden.
Wat ik mis is eigelijk een roze pijl en boog.

Nee ik ben zo niet naar de supermarkt gegaan,ik heb gewoon geschildert in mijn atelier ,ik voelde mij koning alleen een ding vond ik jammer.
Normaal komt er altijd wel iemand langs,maar vandaag zelfs de buurvrouw niet.

En ik had nog een creatie,boerenkool met gamba's.
.
Robinhood
ForumFan
Contacteer:

Bericht door Robinhood »

Ik heb vanmorgen weer eens iets exstreems gedaan,kon het alleen niet te lang doen want dan moet de verwarming op 37.
Deze keer een kort zwart rokje met een zwarte fatasiepantie eronder,en halfhoge laarsjes.Erboven alleen een kort zwart leren hesje zonder mouwen,mijn borst bloot ,en om mijn lidteken te bedekken had ik verschillende lengtes kettingen om met schelpen en veren.Om al mijn vingers heb ik zilveren ringen van vlinders,dolfijnen,elfjes en bloem motieven.
De basis kluer van de make up is blauw en geel oranje ,ik heb zelfs mijn wenkbrauwen lichtblauw gemaakt,zwarte mascara,blauw met oranje streep ogenschaduw,onder mijn ogen een beetje geel met een dunne blauwe streep tussen mijn onderwimpers,en dan oranje rode lippen.

De foundation had ik van tevoren gemengt met een heel klein beetje blauwe oogschaduw,ik heb geen blauw gezicht maar er zit een soort gloed overheen,en dan natuurlijk bruinoranje blush.
Mijn haar strak naar achteren,met witte veren afgewerkt.

Nou dat is het dan,gaat weer helemaal nergens over maar de lol is groot en de kick nog groter!!!!
.
Plaats reactie