hoi ik ben een beginende travestie en zoek wat hulp. ik zoek alle info,site's of foto's die me kunnen helpen bij het aanbrengen van make up maar speciaal de ogen ik krijg maar niet onder de knie om zo'n regenboog van kleuren te creeeren ... alle info is welkom
vanity
Aan alle show queen
Moderator: Moderators
- Robinhood
- ForumFan
- Contacteer:
aan alle showqueen
Vanity,wil jij persee een regenboog aan kleuren?
Je moet naar je gezicht kijken alsof het een vreemde is.Soms is minder of normaal make up vrouwelijker.Afhankelijk van wat je wilt en kan hebben,is makeup altijd een kwestie van smaak.
Natuurlijk kan je alles uit prberen en de gouden regels mogen overtreden worden,door bv fantasie make up.
Wanneer je in rotterdam e.o. woont zou ik zeggen,kom langs en ik help je,wat je ook kan doen is een korte makeup curses volgen,of een echte visagie opleiding,
Het is moeilijk om het op deze manier ui te leggen omdat er zoveel te vertellen is.Blijf proberen,doei doei
Je moet naar je gezicht kijken alsof het een vreemde is.Soms is minder of normaal make up vrouwelijker.Afhankelijk van wat je wilt en kan hebben,is makeup altijd een kwestie van smaak.
Natuurlijk kan je alles uit prberen en de gouden regels mogen overtreden worden,door bv fantasie make up.
Wanneer je in rotterdam e.o. woont zou ik zeggen,kom langs en ik help je,wat je ook kan doen is een korte makeup curses volgen,of een echte visagie opleiding,
Het is moeilijk om het op deze manier ui te leggen omdat er zoveel te vertellen is.Blijf proberen,doei doei
Hallo,ik ben een adrochyne,en travestie,41jr.Ziet er goed uit en heb al een vrouwelijk gezicht en lichaamsbouw van mijzelf.Ik hou van stoere vrouwelijke kleding .Ben gedipl.visagist,en kunst is mijn levensonderhoud .
.
.