Borst vergroting met vacuumtechnieken?

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Femke

Bericht door Femke »

Op 2001-07-13 21:30, schreef Femke:
Hallo Kimmie,
Dank je voor de duidelijke posting hoor. Ik heb al lang de wens om (kleine) borstjes te hebben maar heb toch maar besloten om na het lezen van veel, veel informatie, dat het toch raadzaam is van hormoon behandelingen, hetzij door b.v. de VU, hetzij elders, af te zien. De risico's zijn gewoon (voor mij dan) gewoon te groot.
Kim, deze mening is nu alleen maar versterkt. Ik ben boven de 40 (een lady vertelt nooit haar leeftijd :smile: Dus zit ik in een risico groep voor wat betreft hormoon behandelingen, welke dan ook. Voor Femke zijn hormonen nu echt een NO-NO. Kim, bedankt voor de hele goede en informatieve behandeling van deze hormonen kwestie. Nu een andere vraag:

He jij wel eens iets gehoord over een "vacuum-pomp" behandeling van borstjes? Ik zag iets op een Engelse T site geadverteerd. Mannen gebruiken dergelijke apparatuur om hun ..... te vergroten (hoe komen ze erbij). Maar ik hoor dus niets over "mechanische" borstvergrotings technieken. Bepaalde spieroefeningen zouden kunnen helpen, en misschien is er ervaring op het gebied van vacuumtechnieken? Als iemand iets weet over deze technieken hoor ik het graag
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Femke op 2001-07-17 21:51 ]</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Femke op 2001-07-18 00:06 ]</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Femke op 2001-07-18 00:08 ]</font>
Gebruikersavatar
ilona
ForumFan
Berichten: 431
Lid geworden op: za jun 23, 2001 2:00
Locatie: Capelle aan den IJssel

Bericht door ilona »

Hoi Femke,

Ik heb ook wel eens iets gehoord/gelezen over de vacuumpomp die je borsten zou kunnen opblazen/vacuumtrekken tot ongelooflijke proporties... alleen... dat was meestal op op zo'n vaag adres... waar drie keer creme smeren per dag ook fantastische resultaten zou opleveren... waar je in een dag en zonder afkickverschijnselen van het roken af zou komen... waar je zonder moeite 6 kilo per week kon afvallen... kortom.... alle redenen om te twijfelen (op z'n minst)...

Da's niet bedoeld om je te ontmoedigen hoor... maar volgens mij is de enige manier om je borsten te vergroten het gebruik van hormomen... natuurlijk/plantaardig of synthetisch... Ik kan me voorstellen dat je daar, gegeven de risico's, niet aan wilt...

Maar voor mij persoonlijk geldt... liever een gezonde Femke en Ilona met siliconen dan een Femke en Ilona die (al dan niet samen) in een herstellingsoord zitten voor beroerte en trombosepatienten... :sad:

En die vacuumpomp meissie.... je zei het al... mannen gebruiken dat ding ook.... en heb je ooit resultaat gezien :grin: ???

Liefs, Ilona
Everybody 's free... to feel good :-)
Kimmie
daar ben ik weer
Berichten: 11
Lid geworden op: vr jul 13, 2001 2:00

Bericht door Kimmie »

Hoi Femke,

> Dank je voor de duidelijke posting hoor. Ik heb al lang de wens om (kleine) borstjes te
> hebben maar heb toch maar besloten om na het lezen van veel, veel informatie, dat het
> toch raadzaam is van hormoon behandelingen, hetzij door b.v. de VU, hetzij elders, af te
> zien. De risico's zijn gewoon (voor mij dan) gewoon te groot.

Het is jouw conclusie dat de risico's te groot zijn. Met pleisters zijn nog bijne geen trombose gevallen bekend, en de wel bekende gevallen zijn vaak in context met een operatie of trauma, ook risico factoren ook als je helemaal geen hormonen gebruikt.

> Ik ben boven de 40 (een lady vertelt nooit haar leeftijd :smile: Dus zit ik in een risico
> groep voor wat betreft hormoon behandelingen, welke dan ook.

Nee, dit is onjuist.Je zit in de risico groep voor pillen, niet pleisters of injecties.

> Heb jij wel eens iets gehoord over een "vacuum-pomp" behandeling van borstjes? Ik
> zag iets op een Engelse T site geadverteerd. Mannen gebruiken dergelijke
> apparatuur om hun ..... te vergroten (hoe komen ze erbij). Maar ik hoor dus niets over
> "mechanische" borstvergrotings technieken. Bepaalde spieroefeningen zouden kunnen
> helpen, en misschien is er ervaring op het gebied van vacuumtechnieken? Als iemand iets
> weet over deze technieken hoor ik het graag

Zoals Ilona het al aangaf, het is maar de vraag of het werkt. Helemaal als je nog geen borsten hebt, want de positieve verhalen die ik tot nu toe gehoord heb zzijn allemaal van meiden die al borsten hadden, en dan zijn de effecten nog beperkt.

Groetjes,

Kim
Femke

Bericht door Femke »

Hallo Kim,
Dank je wel voor de info. hoor. Dus ... pleisters plakken is een route die open zou zijn voor mij. Zal er nog eens over nadenken. Jij hebt dat waarschijnlijk niet gelezen, maar ik ben een Androgyn type, wil dus ook beslist geen operatie en volledige overgang naar femme en denk daarom dat ik niet erg welkom zal zijn bij een Genderteam. Maar ik kan altijd eens met mijn huisarts praten om te zien of hij dat kan/wil begeleiden.
Dank je wel; erg lief van je,

en Liefs van Femke. en ... "ik blijf dromen van borstjes (cupje A)"

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Femke op 2001-07-18 16:34 ]</font>
Gebruikersavatar
Evelien
ff weer wat posten
Berichten: 55
Lid geworden op: do jul 05, 2001 2:00
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Evelien »

Hoi Meiden,

bij PABO is een 'breast enhancer' te koop. Dat leek me wel wat, dus die heb ik gekocht. Vandaag werd hij bezorgd en ik ben aan het experimenteren gegaan, maar ik sta nog niet te juichen. Om te beginnen is de vorm lastig. Mijn borstkas is veel te plat en te hoekig en er is te weinig vetweefsel aanwezig om het ding lekker vacuum te laten zuigen. Met wat kunst en vliegwerk wil het zo nu en dan een beetje lukken.
Ik ben al eerder bezig geweest met gootsteenontstoppers. (Je weet wel, die rubber dingen met een steel.) Steel eraf halen en vastzuigen tegen je borst. Volgens mijn werkt dat, want ik heb tegenwoordig een AAA- en een AAAA-borstje, terwijl ik vroeger echt helemaal niks had. (Die van de Gamma deden het, die van de Blokker niet...)
Maar in mijn frustratie heb ik er vanavond de stofzuiger op gezet en dat was toch niet zo'n goed idee geloof ik. Het lijkt wel, of er nu een adertje gesprongen is... Over risico's gesproken... Mijn linkertiet is maatje AAAA en nu zit er ook al een knobbeltje in. Zou dat weer wegtrekken, zo'n adertje???
O, o, o, wat maak ik het mezelf toch moeilijk :sad:

XXX

Evelien


<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Evelien op 2002-04-10 21:44 ]</font>
Gast

Bericht door Gast »

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: pompel op 2002-04-16 20:32 ]</font>
Gebruikersavatar
Evelien
ff weer wat posten
Berichten: 55
Lid geworden op: do jul 05, 2001 2:00
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Evelien »

Geen gek idee. Maar dan heb ik meer teksten nodig!
Gebruikersavatar
Nathalie
Forumdiva
Berichten: 1230
Lid geworden op: zo jun 17, 2001 2:00
Locatie: 't Gooi
Contacteer:

Bericht door Nathalie »

Kijk maar eens op de advertentiepagina's van travestie.org.

Lollige teksten in overvloed :lol:
Afbeelding
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
vogelvrij

Bericht door vogelvrij »

quote:
en Liefs van Femke. en ... "ik blijf dromen van borstjes (cupje A)"
:end quote

ik zou,als ik jou was,de veiligste optie kiezen en dat is "blijven dromen". Al de mechanische wondermiddelen werken niet en zelfs de besproken pleisters zijn niet ongevaarlijk,t blijven hormonen tenslotte.

groetje,
vogeline
-
externe protheses misschien?
Gebruikersavatar
ilona
ForumFan
Berichten: 431
Lid geworden op: za jun 23, 2001 2:00
Locatie: Capelle aan den IJssel

Bericht door ilona »

Hoi vogeltje...

Je hebt geen ongelijk hoor... maar Femke komt hier al heel lang niet meer. Als ze pleisters is gaan plakken rond de datum waarop ze hier voor 't laatst gezien is, heeft ze nu echt wel een volle B :smile:

Liefs,

Ilona
Everybody 's free... to feel good :-)
lady-with-red-boots

Bericht door lady-with-red-boots »

als ik dat zo lees over gootsteenontstoppers kan ik me er eigenlijk weinig bij voorstellen. en het weinige dat ik me kan voorstellen bezorgt me een lachstuip.
maar eigenlijk is het dieptriest.
Gebruikersavatar
Evelien
ff weer wat posten
Berichten: 55
Lid geworden op: do jul 05, 2001 2:00
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Evelien »

Zeg Pompel,

Alle gekheid op een stokje, soms doe ik inderdaad rare dingen, maar mijn berichtje was niet bedoeld om mensen aan het lachen te maken. Eerder als een waarschuwing...
En als je er om kunt lachen, dan is dat mooi meegenomen. Geen probleem!

XXX Evelien
Gebruikersavatar
Evelien
ff weer wat posten
Berichten: 55
Lid geworden op: do jul 05, 2001 2:00
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Evelien »

Hoi Lady,

diep triest. Dat vind ik zelf ook.
Ik zit volkomen knel tussen mijn diepe wensen, de harde realiteit en de mensen van wie ik houd...

XXX Evelien

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Evelien op 2002-04-11 14:32 ]</font>
vogelvrij

Bericht door vogelvrij »

quote:
Als ze pleisters is gaan plakken rond de datum waarop ze hier voor 't laatst gezien is, heeft ze nu echt wel een volle B
:quote end

als ze r hart volgt misschien wel...

vogeline.
-
--laat je geluk niet afhangen van anderen--
Plaats reactie