Kim, deze mening is nu alleen maar versterkt. Ik ben boven de 40 (een lady vertelt nooit haar leeftijd Dus zit ik in een risico groep voor wat betreft hormoon behandelingen, welke dan ook. Voor Femke zijn hormonen nu echt een NO-NO. Kim, bedankt voor de hele goede en informatieve behandeling van deze hormonen kwestie. Nu een andere vraag:Op 2001-07-13 21:30, schreef Femke:
Hallo Kimmie,
Dank je voor de duidelijke posting hoor. Ik heb al lang de wens om (kleine) borstjes te hebben maar heb toch maar besloten om na het lezen van veel, veel informatie, dat het toch raadzaam is van hormoon behandelingen, hetzij door b.v. de VU, hetzij elders, af te zien. De risico's zijn gewoon (voor mij dan) gewoon te groot.
He jij wel eens iets gehoord over een "vacuum-pomp" behandeling van borstjes? Ik zag iets op een Engelse T site geadverteerd. Mannen gebruiken dergelijke apparatuur om hun ..... te vergroten (hoe komen ze erbij). Maar ik hoor dus niets over "mechanische" borstvergrotings technieken. Bepaalde spieroefeningen zouden kunnen helpen, en misschien is er ervaring op het gebied van vacuumtechnieken? Als iemand iets weet over deze technieken hoor ik het graag
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Femke op 2001-07-17 21:51 ]</font>
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Femke op 2001-07-18 00:06 ]</font>
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Femke op 2001-07-18 00:08 ]</font>