Bezoekertjes deel zoveel

Wil je wat kwijt over travestie.org? Doe het dan hier.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
mireille
Eredivisie
Berichten: 838
Lid geworden op: do feb 26, 2004 23:10
Locatie: Schrödingers kast

Bezoekertjes deel zoveel

Bericht door mireille »

De gebruikers hebben in totaal 49687 berichten geplaatst
We hebben 1766 geregistreerde gebruikers
De nieuwste gebruiker is liefhebber22
Ach ja. Ik kan wel raden wat ie hier komt doen uiteraard maar daar heb je toch geen login voor nodig :D


De hamvraag is uiteraard , wanneer stelt ie zich voor in "Hallo Allemaal" ?


Ik realiseer me terdege dat hier gewoon niks aan te doen is hoor, en waarom ook: we leven in een vrij land uiteraard. Daarom dat ik er hier even over mijmer ;)
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Silvia_
dagelijks aanwezig
Berichten: 198
Lid geworden op: za mar 26, 2005 16:35

Bericht door Silvia_ »

Mireille,

Ik kan het me helemaal vinden in jouw mening. Van de 1772 gebruikers hebben er 965 gebruikers geen berichten geplaatst, (Stand 10 februari 2006 23:00:00). Daarnaast is er nog een grote groep die slechts enkele malen hebben gereageerd op het forum en al jaren zijn geregistreerd. Waarschijnlijk zijn dit gebruikers die er zelf achter gekomen zijn dat ze hier niks te zoeken hebben of gebruikers die hun inloggegevens zijn kwijtgeraakt. Ik kan me voorstellen dat het voor de moderators een onmogelijke opgave is, maar het zou beter zijn dat men voor het plaatsen van een profiel of het registeren voor het forum een toelatingscommisie zou zijn.

En Mireille. Liefhebber22 heeft zich nog steeds niet voorgesteld. :wink:


Groetjes,
Edith
Gebruikersavatar
Robinhood
ForumFan
Berichten: 399
Lid geworden op: wo feb 01, 2006 19:46
Locatie: vlaardingen
Contacteer:

bezoekertje deel zoveel

Bericht door Robinhood »

Een liefhebber is iemand die lief hebt,dat lijkt mij niet overbodig,liefhebber 22,RobinHood

daar heb je hem /haar ook weer!
Hallo,ik ben een adrochyne,en travestie,41jr.Ziet er goed uit en heb al een vrouwelijk gezicht en lichaamsbouw van mijzelf.Ik hou van stoere vrouwelijke kleding .Ben gedipl.visagist,en kunst is mijn levensonderhoud .
.
Guest0
ForumFan
Berichten: 490
Lid geworden op: wo sep 14, 2005 18:23

Bericht door Guest0 »

Ik post ook niet zoveel, ben al heel lang geregistreerd. Maar ik heb al wel erg veel gelezen (lees; geleerd). En dat is voor mij het belangerijkste!

Zoveel ervaring heb ik nog niet. :)
Gebruikersavatar
Monica Dreamgirl
ForumFan
Berichten: 447
Lid geworden op: wo apr 30, 2003 20:12
Locatie: Rotterdam

Bericht door Monica Dreamgirl »

Hoi allemaal,

Luciel schreef:
Ik post ook niet zoveel, ben al heel lang geregistreerd. Maar ik heb al wel erg veel gelezen (lees; geleerd). En dat is voor mij het belangerijkste!
En zo zijn er vast nog een heleboel meer. En wat de liefhebbers betreft: wees blij dat die er zijn, dat is volgens mij alleen maar een extra bewijs dat wij als T's lang niet zo tegennatuurlijk zijn als de heersende opinie ons wil laten geloven.

groetjes,

Monica
Gebruikersavatar
Nathalie
Forumdiva
Berichten: 1230
Lid geworden op: zo jun 17, 2001 2:00
Locatie: 't Gooi
Contacteer:

Re: bezoekertje deel zoveel

Bericht door Nathalie »

Robinhood schreef:Een liefhebber is iemand die lief hebt,dat lijkt mij niet overbodig,liefhebber 22,RobinHood!
Laat me raden, Robin.
Je houdt ook van hem ? ;-)
Afbeelding
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
kim dietrich
ForumFan
Berichten: 349
Lid geworden op: za aug 13, 2005 20:33
Locatie: Boven de grote rivieren

Bericht door kim dietrich »

Ik denk dat de bedoeling van travestie.org juist is om laagdrempelig te zijn. Dus geen toelatingsprocedures. En verder is het de bedoeling lijkt me om vrij openbaar te zijn. Iedereen kan komen kijken. Ik denk ook dat dat goed is. Of hebben we iets te verbergen? Nee, toch. En op die manier zijn we ook zichtbaar en aanwezig. En dat wilden we toch?

Groetjes,

Kim D.
T's aller landen, verenigt u en trekt ten strijde!
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Ik ben er wel voorstander van dat (delen van) het forum niet vrij toegankelijk zijn. Zo heb ik in het transgender deel van dit forum informatie gezet waarvan ik niet graag zou hebben dat niet-genderdysfore collega's van mij die informatie zo maar zouden lezen.

Het mooie van dit forum is dat ze het ene doen zonder het andere na te laten, zodat je kunt kiezen welk deel je op het openbare deel schrijft en welk deel niet.

Overigens doet mij dit denken aan een uitspraak over een apart gesloten travestie-deel van dit forum waar die mensen zonder inmenging van TG's en TS'en kunnen schrijven. @Forumwatch: hoe staat 't daar eigenlijk mee?

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Gebruikersavatar
Chantal C.
Forumdiva
Berichten: 1759
Lid geworden op: vr okt 03, 2003 12:27
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Chantal C. »

Wat me overigens opvalt (als je let op de laatste poster in een forum), is dat er behoorlijk veel TS'en ook lid zijn van het TG deel.

Mij maakt het verder niet uit, maar soms roept me dat wel vragen op... :roll:
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Bea-Smit.
Forumdiva
Berichten: 1131
Lid geworden op: za mar 12, 2005 23:09
Locatie: zuidoostdrenthe

Bericht door Bea-Smit. »

Chantal C. schreef:Wat me overigens opvalt (als je let op de laatste poster in een forum), is dat er behoorlijk veel TS'en ook lid zijn van het TG deel.

Mij maakt het verder niet uit, maar soms roept me dat wel vragen op... :roll:
Wel Chantal, ik ben ook TS maar voel er toch wel voor om te weten wat er zoal in eht hoofd van een TG omgaat. Mijn Vriendin is TG en dan zou het mooi zijn om daarover mee te praten.
En uiteraard is het mogelijk dat een TSer doorgroeit naar een TG. en dan is voorinformatie door mee te lezen/discussieren altijd meegenomen.

Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Gebruikersavatar
Lisa met een S
Moderator
Berichten: 3650
Lid geworden op: do aug 15, 2002 10:39
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Bea

Wanneer je het om zou keren en toegang vragen tot het TS forum zou het waarschijnlijk niet als toereikend worden beschouwd.

Het idee voor een TV forum leeft bij ons en komt waarschijnlijk wel een keer maar daar zijn ook andere dingen die wij willen doen en dat zullen wij waarschijnlijk tegelijkertijd doen wanneer wij de tijd voor hebben.

Lisa
If all else fails, buy new shoes
Gebruikersavatar
Chantal C.
Forumdiva
Berichten: 1759
Lid geworden op: vr okt 03, 2003 12:27
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Chantal C. »

TV-Bea schreef:Wel Chantal, ik ben ook TS
Waarom heb je dan TV voor je naam staan? :-? :roll:
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
dhiamara
ForumFan
Berichten: 489
Lid geworden op: ma dec 19, 2005 19:34
Locatie: Groningen (dorpje in groningen)

Bericht door dhiamara »

Namasté dames

"Niet reageren of geen stukjes plaatsen" Tja, dit heb ik zelf ook ervaren op een andere email groep (reiki) waar ik nog al behoorlijk veel geschreven heb. Je was benieuwd waarom er altijd maar door enkele personen wat geschreven werd en vaak door de zelfde personen gereageerd werd. De laatste jaren niet meer geschreven maar wel lees ik nog alles. Heb er veel van geleerd en blijf leren. Nu rijst de vraag op "Wil ik daar uitgeschreven worden omdat ik nergens op reageer? Nee dus, Er wordt een vraagstuk voorgelegd en vaak lees ik de reactie die ik eigenlijk wou geven al door een andere beantwoord wordt. Vaak met een eigen invulling die ook weer een verdieping bij mijzelf te weeg brengt. Ook hier wordt er vaak maar door 10 á 12 personen gereageerd.

Nu kan ik mijzelf door de getypte woorden soms beter uitdrukken dan door te praten en vandaar dus dat ik wel reageer. En ervan geniet om antwoorden terug te krijgen, ervaringen van anderen te lezen en daar weer mijn voordeel mee kan doen.

Als ik nu even terug kijk naar deze forum? Hoe groot was voor mij al niet de stap om mij aan te melden? Heel groot maar met het idee dat je anoniem kunt blijven ben ik gaan lezen en kennis van het geheel kunnen nemen. Had ik moeten reageren omdat het verplicht is? Nee dus, ik mág reageren. Had ik niet gereageerd dan was ik één van die 900 en nog wat personen geweest. En ontzettend veel leer, kennis krijg, begrip ontmoet door het lezen van wat anderen schrijven enz.

Dus wees voorzichtig om iemand wegens het niet reageren op… te beoordelen op géén deelnemer of lezer meer. Natuurlijk begrijp ik dat er een deel is geweest die zich niet uitgeschreven hebben toen ze besloten dat dit niets voor hun is, jammer maar het is nu éénmaal zo.

Hi, hi, Kim D heeft wat op de hals gehaald door te vertellen van knippen en plakken. De stukjes worden nu wel lang maar ik hoop dat dit toegestaan is.
:wink:
With Love and Lightness.

"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
Bea-Smit.
Forumdiva
Berichten: 1131
Lid geworden op: za mar 12, 2005 23:09
Locatie: zuidoostdrenthe

Bericht door Bea-Smit. »

Chantal C. schreef:
TV-Bea schreef:Wel Chantal, ik ben ook TS
Waarom heb je dan TV voor je naam staan? :-? :roll:
Sorry Dames van mijn kant heb ik de verkeerde letters gebruikt. Ik ben een man die af en toe ook graag vrouwenkleding draag. Als ik dat doe dan ben ik ook echt een vrouw. Ik ben dus een TV.!! Maar mijn vriendin dus niet en die wil vrouw worden. en zij gaat dus ook altijd als vrouw gekleed. Dat is dus een TS.!
Wel de stelling van Lisa kan ik dus volledig onderbouwen.

STELLING:
Ik heb al eerder gemerkt in gesprekken met T*'s van diverse pluimages, dat het lijkt alsof wat wij gemeen hebben is het gevoel van vrouw-zijn (wat dat ook mag wezen) maar wat ons onderscheidt van elkaar is het afkeer van het man-zijn.

Wel ik heb dus geen probleem met met mannelijke lid terwijl mijn vriendin dat wel heeft.

Groetjes Bea.

ps Lisa leuk elkaar ontmoet te hebben op de TenT te Nieuwegein. Het was kort maar toch.........
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Gebruikersavatar
paula25
dagelijks aanwezig
Berichten: 179
Lid geworden op: zo sep 18, 2005 22:04

Bericht door paula25 »

Luciel schreef:Ik post ook niet zoveel, ben al heel lang geregistreerd. Maar ik heb al wel erg veel gelezen (lees; geleerd). En dat is voor mij het belangerijkste!

Zoveel ervaring heb ik nog niet. :)
Idd en wanneer je als nieuweling iets wilt posten dan ben jevaak alweer telaat :roll:
Plaats reactie