Hou je van sexy kleding?

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Hou je van sexy kleding?

1. Ik ben TV: nee
8
15%
2. Ik ben TV: ja
28
52%
3. Ik ben TG: nee
4
7%
4. Ik ben TG: ja
5
9%
5. Ik ben TS: nee
4
7%
6. Ik ben TS: ja
5
9%

Totaal aantal stemmen: 54

kim dietrich
ForumFan

Hou je van sexy kleding?

Bericht door kim dietrich »

Er zijn nou eenmaal een hele boel T*'s die graag zulke kleding leuk vinden. Dat is niet te ontkennen.

Lisa
T's aller landen, verenigt u en trekt ten strijde!
Josette
Forumdiva

Bericht door Josette »

Nee, geen interesse in sexy kleding. Zelfs de fetishschoenen en laarzen niet. Kleren moeten lekker zitten en 'gewoon' zijn.
liefs, Josette
Chantal C.
Forumdiva

Bericht door Chantal C. »

Josette schreef:Nee, geen interesse in sexy kleding. Zelfs de fetishschoenen en laarzen niet. Kleren moeten lekker zitten en 'gewoon' zijn.
Inderdaad... sexy kleding is leuk voor je partner bij "speciale" momenten, maar voor de rest zit het k***e!
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
mireille
Eredivisie

Bericht door mireille »

Tja, sexy zoals in lingerie en fetisch ? Want ik heb hier ook een paar jeans liggen die ik eigenlijk best wel stoer en sexy vind :wink:
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
gast
Eredivisie

Bericht door gast »

Voor mijn sessies draag ik inderdaad wel sexy kleding, maar in het dagelijks leven niet, hoor! Sexy kleding zit over het algemeen voor geen meter....

Kitty.
Guest0
ForumFan

Bericht door Guest0 »

6. Ik ben TS: ja
Nathalie
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Nathalie »

Ik denk dat de uitkomst van deze poll anders zou zijn als je deze zou plaatsen in de befaamde danwel beruchte contactads rubriek van travestie org, Kim.

Dáár zitten doorgaans de geilneven onder ons. Hier een heel stuk minder.
God zij dank.
En Allah ook. 8)
Afbeelding
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
kim dietrich
ForumFan

Bericht door kim dietrich »

Als ik de commentaren moet geloven, houden T's helemaal niet van sexy kleding. Eerst vrouwen die zich beslist niet sexy willen kleden en nu T's. In wat voor een wereld leef ik toch? Geef mij maar Luciel. Die koppelt een mooi gezichtje aan een voorliefde voor sexy kleding. Ik denk er net zo over.

Groetjes,

Kim D.
T's aller landen, verenigt u en trekt ten strijde!
Juliette
ForumFan

Bericht door Juliette »

Dan ben ik de uitzondering die de regel bevestigd. :wink: Ik ben TV en ik vind het prachtig om soms hele sexy dingen aan te trekken. Het is ook leuk je een beetje uitdagend te kleden soms. Toch zou ik er niet de hele dag in rond willen lopen of de straat mee op willen, maar zo af en toe is het echt leuk er sexy uit te zien.
"Why live by the rules of a society that won't have you as a member?"
Nathalie
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Nathalie »

Kim, ik denk dat er een groot verschil is tussen wat de diverse onder ons verstaan onder sexy. Moet je daarvoor altijd half naakt in je lingerie lopen ? Met boobs dubbel D en heels van 15cm waar je niet eens fatsoenlijk op kunt lopen ? Bij mij werkt dat juist averechts.

Mijn perceptie van sexy is iemand die met een paar leuke accenten haar van nature bestaande sexy eigenschappen kan accentueren. Dat gecombineerd met een warme glimlach, een stel hele mooie ogen en een stijlvolle makeup, doet het wel ;-)
Afbeelding
Bea-Smit.
Forumdiva

Bericht door Bea-Smit. »

lieve allemaal.
het probleem is denk ik wat we allemaal onder sexy kleding verstaan.

Ik kleed mij graag super vrouwelijk. Maar er zijn er dan die zeggen dat ik er sexy bijloop. Ja ik heb als traf nu eenmaal geen broeken aan. Ik vindt het lekker om rokken te dragen en truitjes en blouses met een behoorlijk decollete. Ik ga alleen voor mijzelf zo gekleed omdat ik het lekker vindt. En niet om een man te versieren. Als een bio-vrouw mij op die manier mooi en aantrekkelijk vindt dan is dat meegenomenen mag ze mij mailen.

Ik heb voor mijzelf dus gestemd op geen sexykleding. Kijk op mijn profielfoto. Is dat sexy of super vrouwelijk?

Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Nathalie
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Nathalie »

Nee hoor, dat is gewoon een leuke, nette foto van je, Bea.
Inderdaad met een paar leuke accenten, laarzen en rokje.

Heel mooi.....

Overigens is mijn bescheiden mening voor zover deze er toe doet, dat de term supervrouwelijk slechts dient te worden gebruikt bij vrouwen die de lichamelijke en geestelijke eigenschappen hebben om dat daadwerkelijk waar te maken. En dat zijn er maar erg weinig. :D
Afbeelding
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Hoi Kim,

Eigenlijk was mijn conclusie een andere: als ik kijk naar het aantal TS'en en TG's dat hier "ja" invult, dan valt mij dat eigenlijk enorm mee! Als je naar het onderzoek van Paul Vennix rond 1998 kijkt dan zie je dat TS'en en TG's normaal gesproken nogal huiverig zijn om hier "ja" op te zeggen. Uit jouw onderzoek blijkt dat de verhouding 1:1 is bij TG's en TS'en. Hebben deze groepen ineens minder last van schroom? Of wordt deze website vooral bezocht door TS'en en TG's die geen terughoudendheid hebben voor hun voorliefde voor sexy kleding?

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Chantal C.
Forumdiva

Bericht door Chantal C. »

Ik denk dat je het aantal respondenten niet kan vergelijken met dat onderzoek van Paul... :wink:
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Dat zou 't inderdaad ook kunnen zijn :wink:

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Plaats reactie