Ik dacht flink in de minderheid terecht te komen en tot mijn verbasing is de poll voor TS gelijk.
Ik zat bij TS: Nee.
Hou je van sexy kleding?
Moderator: Moderators
-
- ForumFan
Aan het aantal respondenten kan dat eigenlijk niet liggen of het zou een erg ongelukkig toevalsafwijking moeten zijn. Maar het zou wel kunnen liggen aan de selectie van de respondenten die wel wat zal verschillen. Wat echter nog waarschijnlijker lijkt, is dat de vraag en de context wat verschilt. Maar het is misschien leuk om het eens echt uit te zoeken.Chantal C. schreef:Ik denk dat je het aantal respondenten niet kan vergelijken met dat onderzoek van Paul...
Groetjes,
Kim D.
T's aller landen, verenigt u en trekt ten strijde!
-
- ForumFan
TV-Bea schreef:lieve allemaal.
het probleem is denk ik wat we allemaal onder sexy kleding verstaan.
Ik kleed mij graag super vrouwelijk. Maar er zijn er dan die zeggen dat ik er sexy bijloop. Ja ik heb als traf nu eenmaal geen broeken aan. Ik vindt het lekker om rokken te dragen en truitjes en blouses met een behoorlijk decollete. Ik ga alleen voor mijzelf zo gekleed omdat ik het lekker vindt. En niet om een man te versieren. Als een bio-vrouw mij op die manier mooi en aantrekkelijk vindt dan is dat meegenomenen mag ze mij mailen.
Ik heb voor mijzelf dus gestemd op geen sexykleding. Kijk op mijn profielfoto. Is dat sexy of super vrouwelijk?
Groetjes Bea.
In wat voor een wereld leef ik toch? Eerst krijgen we allemaal T's die zeggen niet van sexy kleren te houden. Nu krijgen we T's die niet meer weten wat sexy kleding is. Het leuke is dat mooie vrouwen dat perfect weten. Ze zijn mooi, ze zijn verzorgd, ze dragen perfecte kleding, ze zijn charmant en wellevend, maar ze dragen nooit sexy kleding. Misschien met de gordijnen dicht voor hun man, maar echt niet in het openbaar. Er is een soort onzichtbare scheidslijn en een enkele keer zoeken ze die op maar ik maak zelden mee dat een mooie vrouw daar per ongeluk of met opzet echt overheen gaat.
En wat jij op die foto draagt Bea, is misschien niet super-sexy, maar de meeste echte vrouwen zullen dat echt nog niet zo snel dragen.
Groetjes,
Kim D.
T's aller landen, verenigt u en trekt ten strijde!
- Nathalie
- Forumdiva
- Contacteer:
Ik heb het, geloof ik, al eens eerder gezegd Kim, maar je hebt een erg apart beeld van vrouwen in het algemeen. Kom je wel eens in discotheken, shop je wel eens in de stad ? Dan moet je toch opvallen dat er heel wat vrouwen zijn die perfect weten hoe ze hun vrouwelijkheid moeten accentueren. Ook dat kan erg sexy zijn. Maar ze weten wel hoe ze dat weloverwogen en afgemeten moeten doen, in tegenstelling tot veel T's. Wat dat aangaat zitten we dan weer wél op een lijn.Kim schreef: Het leuke is dat mooie vrouwen dat perfect weten. Ze zijn mooi, ze zijn verzorgd, ze dragen perfecte kleding, ze zijn charmant en wellevend, maar ze dragen nooit sexy kleding.
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
-
- ForumFan
Namasté dames
Zit wat te grinniken. Ik heb in het begin af en toe wat besteld via Pabo etc. Hier ook wat topjes e.d. Ik vind het heel sexy maar dan zit je weer met het probleem dat de protheses er boven uit komen of bij het bukken er uit vallen. Ook op deze manier een heerlijk zittende rok plus blouse van suede gekocht. Ook hier het probleem dat de diepe insnijding veel laat zien van de bh en protheses. Dus regelmatig dichtslaan Draag het regelmatig maar zou toch niet gauw in deze kledij zitten als ik weet dat er iemand zou komen.
Als man zijnde zouden mijn ogen er ook direct op vallen
Met de beperkte kleding assortiment die ik heb komt toch de casual kledinglijn meer in aanmerking. Vooral omdat ik nu besloten heb dat kennissen mij ook zo mogen zien als ze dat durven/willen. Lijkt mij zo toe, dat in sexy kledij al direct een bepaalde bevestigende negatieve indruk opgewekt wordt. ouwe preutse tante
Zit wat te grinniken. Ik heb in het begin af en toe wat besteld via Pabo etc. Hier ook wat topjes e.d. Ik vind het heel sexy maar dan zit je weer met het probleem dat de protheses er boven uit komen of bij het bukken er uit vallen. Ook op deze manier een heerlijk zittende rok plus blouse van suede gekocht. Ook hier het probleem dat de diepe insnijding veel laat zien van de bh en protheses. Dus regelmatig dichtslaan Draag het regelmatig maar zou toch niet gauw in deze kledij zitten als ik weet dat er iemand zou komen.
Als man zijnde zouden mijn ogen er ook direct op vallen
Met de beperkte kleding assortiment die ik heb komt toch de casual kledinglijn meer in aanmerking. Vooral omdat ik nu besloten heb dat kennissen mij ook zo mogen zien als ze dat durven/willen. Lijkt mij zo toe, dat in sexy kledij al direct een bepaalde bevestigende negatieve indruk opgewekt wordt. ouwe preutse tante
With Love and Lightness.
"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
Lieve Nathalie,Nathalie schreef:Nee hoor, dat is gewoon een leuke, nette foto van je, Bea.
Inderdaad met een paar leuke accenten, laarzen en rokje.
Heel mooi.....
Overigens is mijn bescheiden mening voor zover deze er toe doet, dat de term supervrouwelijk slechts dient te worden gebruikt bij vrouwen die de lichamelijke en geestelijke eigenschappen hebben om dat daadwerkelijk waar te maken. En dat zijn er maar erg weinig.
bedankt voor je reactie. Voor de term supervrouwelijk bedoel ik alleen de kleding. In mijn geval. De meeste vrouwen zie je er zo niet in lopen of te winkelen. En ik ga zo wel winkelen.
en Kim schreef:
In wat voor een wereld leef ik toch? Eerst krijgen we allemaal T's die zeggen niet van sexy kleren te houden. Nu krijgen we T's die niet meer weten wat sexy kleding is. Het leuke is dat mooie vrouwen dat perfect weten. Ze zijn mooi, ze zijn verzorgd, ze dragen perfecte kleding, ze zijn charmant en wellevend, maar ze dragen nooit sexy kleding. Misschien met de gordijnen dicht voor hun man, maar echt niet in het openbaar. Er is een soort onzichtbare scheidslijn en een enkele keer zoeken ze die op maar ik maak zelden mee dat een mooie vrouw daar per ongeluk of met opzet echt overheen gaat.
En wat jij op die foto draagt Bea, is misschien niet super-sexy, maar de meeste echte vrouwen zullen dat echt nog niet zo snel dragen.
Groetjes,
Kim D.
Kim ook bedankt voor je reactie. Nu hou ik ervan om altijd een vrouw neer te zetten die misschien meer vrouwelijkeheid uitstraalt door de kleding. Uiteraard is mijn man zijn een storende factor die ik niet verder kan veranderen. Maar ik heb op deze manier geen problemen met het winkelen en uitgaan.
En daar hou ik van.
groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven