delen nieuwe aankoop

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Plaats reactie
dhiamara
ForumFan

delen nieuwe aankoop

Bericht door dhiamara »

Namasté vriendinnen.

Ik weet eigenlijk nog niet onder wat voor kopje ik dit wil plaatsen, maar dat komt nog wel. Even een verduidelijking. Mijn T – vriendin en ik wonen allebei zelfstandig. We hebben regelmatig gesprekken over het T – zijn en het blijkt dat we over diverse zaken veel eens zijn en tegelijkertijd soms een groot verschil hebben.

Zij is al gewend om regelmatig kledij in haar ééntje te kopen of met zijn/haar vriendin die van haar travestie op de hoogte is. In de kern van haarzelf is zij androgyn terwijl ik meer het gevoel heb dat ik vrouw ben of wil zijn.

We hadden het laatst over kleding kopen en met wie of wanneer je dit met iemand wilt delen. Ik heb, zoals jullie wel weten, enkele weken terug voor het eerst bewust, een rok, truitjes en sieraden gekocht. Die middag stapte Corrie bij mij binnen en ik vertelde haar dat ik kleding gekocht heb. Ik heb het haar ook direct laten zien (zonder dat ik het eerst aangehad heb)

Afgelopen dagen kwam zij hierop terug. Vond het maar apart dat ik dit deed. Zij zelf had éérst de behoefte om dit voor haarzelf te houden en dan pas (als hij voelde dat het goed was en hij er aan toe was, met zijn vriendin). Voor mij gaf het laten zien van wat ik gekocht had ook een extra dimensie en later natuurlijk het dragen hiervan.

Misschien komt het door het feit dat ik nog nooit mijn kledij kon laten zien en nu wel. Toch heb ik het via mail ook verteld aan mijn zus en een verre nichtje van mij.
Wat ik nog wel mis (waar Corrie zijn vriendin voor heeft) is het feit om het met andere vrouwen op die manier het te kunnen delen. Wat ik wel weet is dat ik het binnenkort met mijn zussen op de één of andere manier naar voren breng.

Mijn vraag aan jullie is eigenlijk: Hoe ervaren jullie het delen van inkopen later met anderen? (dus niet het kopen mét, daar heb ik nog geen ervaring mee) Ook eerst voor jezelf en dan pas met anderen? Zit er een show – element in? Kortom … vertel er maar eens over.
With Love and Lightness.

"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
Robinhood
ForumFan
Contacteer:

Bericht door Robinhood »

Hallo lieve Dhiarma,nou dit laat ik me weer niet voorbijgaan!
Inderdaad deel ik soms een aankoop met een vriendin,deze vriendinnen zijn ook echt vrouwen geen travies.
Sommige ken ik al 12 jaar en anderen wat korter.

Mijn vriendin/compagnon heeft zelfs van mij heel veel fotos gemaakt daar heb ik colages van gemaakt in een fotoalbum.
Dus ik kan heel makkelijk laten zien wat ik gekocht heb,soms snuffelen ze in mijn garderobbe om wat te lenen wanneer we uitgaan of op visite.
Er is er een die hebt dezelfde maat als ik(als man heb ik M soms S maar van dameskleding heb ik M soms L)wanneer ik dam kleding niet meer wil dragen dan geef ik het aan haar,vooral de zomerjurkjes vind ze leuk.
Ik heb een moderne smaak,die gewoon te dragen is voor haar.
Zelf sta ik er nooit bij stil maar door jou schrijven,besef ik dat ik een bevoorrecht mens bent ,dank je wel!

P.S. dat ik zoveel vriendinnen heb komt omdat ikgek ben op vrouwen maar er niets mee wil.Eigenlijk ben ik ook hun vriendin,met of zonder travestie.

Dhiarma Ik Hou van je (tegen jou mag ik het lekker wel zeggen)
Hallo,ik ben een adrochyne,en travestie,41jr.Ziet er goed uit en heb al een vrouwelijk gezicht en lichaamsbouw van mijzelf.Ik hou van stoere vrouwelijke kleding .Ben gedipl.visagist,en kunst is mijn levensonderhoud .
.
Josette
Forumdiva

Bericht door Josette »

Helaas, Ik vertel vrijwel niemand dat ik nieuwe dameskleding heb of nieuwe laarzen. Op één T*-vriendin na.
liefs, Josette
dhiamara
ForumFan

Bericht door dhiamara »

Namasté

Gisteravond een gezamenlijke verjaardagsparty gehad met de familie (nogal groot) Ik heb nu voor het dagelijkse leven twee kleine bloemvormige oorknopjes in. Sommige van mijn zussen en schoonzussen kwamen even kijken wat ik in had en ik kreeg complimentjes voor mijn keuze. Wel grappig was de volgende opmerking: Mooi, anders zie je alleen maar ringetjes bij de mannen. Dit is ook leuk!!!

Wat mij overigens zéér veel voldoening gaf was de mededeling van een zus, dat zij de brief die ik geschreven heb aan de familie (wat betreft mijn outcoming) heeft laten lezen aan een kennis. Deze zat te worstelen hoe hij zijn homo zijn kon vertellen aan zijn ouders. Door het lezen van mijn brief heeft hij de kracht gekregen om dit ook door te zetten en op die manier ook een handreiking gekregen heeft hoe hij dit kan brengen.

Ik merk dat het "open" zijn van mij op die manier zijn vruchten voortbrengt. Sommigen in mijn kring schrikken hier nogal van. Werd door hun op die manier wat onderdrukt, maar nu weet ik weer dat dit mijn eigen manier is. Wel eens lastig maar óh zo móói!!!
With Love and Lightness.

"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
Chantal C.
Forumdiva

Re: delen nieuwe aankoop

Bericht door Chantal C. »

dhiamara schreef:Mijn vraag aan jullie is eigenlijk: Hoe ervaren jullie het delen van inkopen later met anderen? (dus niet het kopen mét, daar heb ik nog geen ervaring mee) Ook eerst voor jezelf en dan pas met anderen? Zit er een show – element in? Kortom … vertel er maar eens over.
Bij ons op het werk (en ook met vriendinnen) toon je uiteraard je nieuwe aanwinst(en). Wat is er nou leuker om vol trots die nieuwe schoenen of een nieuw shirt te laten zien?

Maargoed mijn situatie is natuurlijk wel anders dan bij TV/TG's...
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Robinhood
ForumFan
Contacteer:

Bericht door Robinhood »

Haai.Dhiarma toch wel herkenbaar,alleen bij mij is het een paradox .
Mijn familie weet dat ik homo ben,ik ga altijd androchine gekleed,ze kennen me niet anders dan zo.
Maarrrrrr,ik heb mezelf nog nooit aan hun laten zien in voledig travestie ,terwijl de hele wereld het weet .
en eigelijk is dat ook omdat ik niet eens weet hoe ik dat uitmoetleggen.
Zoiets van ,"ja jullie weten nou al jaren dat ik homo ben,en androchine,maar bij tijd en wijlen voel ik me vrouw"
Voor mij is het aanvaarden belangerijker dan de vermoeiende tijd te nemen om het uit te leggen.(of ik ben lui)
In ieder geval vind ik jou ervaring wel apart,die kan weer in de kronieken!

Ik hou van je ,Robin Hood
Hallo,ik ben een adrochyne,en travestie,41jr.Ziet er goed uit en heb al een vrouwelijk gezicht en lichaamsbouw van mijzelf.Ik hou van stoere vrouwelijke kleding .Ben gedipl.visagist,en kunst is mijn levensonderhoud .
.
Bea-Smit.
Forumdiva

Bericht door Bea-Smit. »

Namasté Dhiamara,

wel ik als man/vrouw vindt het geweldig om samen met iemand te gaan winkelen en uiteraard ook te kopen. Als ik ga winkelen ben ik altijd als vrouw gekleed en dan is het leuk en spannend om kleding uit te zoeken en te passen. Maar het mooiste is als je er dan een vriendin bij hebt die ook haar mening kan geven. Deze vriendin kan voor mij zowel een bio als een T zijn. Maar als ik wat koop dan vindt ik het ook leuk als je het kunt showen. Meestal wil ik dan ook het gekochte direct aan hebben. Dus in de winkel de labels eraf en omkleden en de gedragen kleding in een tas.
lieve groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Plaats reactie