ik ben de af gelopen twee dagen niet erg happy

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Plaats reactie
joke
dagelijks aanwezig
Contacteer:

ik ben de af gelopen twee dagen niet erg happy

Bericht door joke »

hallo dames . ik ben de af gelopen twee dagen niet erg happy .dat komt door mijn seksueel misbruik van vroeger . gister en ergister heb ik nachtmeries gehad . ik denk dat het komt door een van mijn berichten die ik geplaatst heb . maar begrijp me goed ik verwijdt niemand iets en zoek geen medelijden. wand ik heb het bericht zelf geplaatst dat was mijn eigen keuze. op dit moment weet ik even niet wat ik er mee aan moet, ik heb geen zin om tegaan slapen. dus gooie ik het er maar uit. misschien helpt dat. groetjes joke
vrouw voelen is vrouw zijn
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

En... hielp het?

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
joke
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door joke »

ja ik voel me vandag weer een stuk beter Frederique . ik moest het gister gewoon even kwijt . normaal is mijn vrouw er voor die dingen.maar gister was ik alleen thuis . en vanmorgen heb ik met mijn vrouw en moeder er over gesproken . dus nu voel ik mij meer happy dan gister. maar toch bedankt . groetjes joke :D
vrouw voelen is vrouw zijn
Robinhood
ForumFan
Contacteer:

Bericht door Robinhood »

Lieve Joke ikzag vanddag voor het eerst jouw berichtje,beetje laat maarja.Ik ben zelf ookmisbruikt geweest in mij peuterjaren door een familielid.Omdat ik het geblokkeerd had,kwam het op mijn 36 e weer onder ogen.Ik heb namelijk jarenlang last gehad van sexuele stoornissen,en een enorme hekel aan mannelijk macho gedrag.

Ik had heelveel moeite met sex met mijn eerste (en laatste) vrouw,zij voelde zich ongewild en omdat ze "Borderline"had werd het voor mij en haar nog moeilijker.
Nu komt het moeilijkste, omdat ik ook nog eens een hekel aan mannen had ,kon ik ook niet begrijpen vanmijzelf dat ik homo was.

Dat ik eigenlijk geen sex met vrouwen kon hebben,had dus te maken met het feit dat ik homo ben,maar kon daar niet bij omdat ik een hekel aan mannen had door de sexuele misbruik die ik heb ervaren.
Toch had ik geen andere keus dan de beredenering die ik had eens in mijn gevoel te gaan plaatsen,en aangezien ik ook geen medelijden met mijzelf kon hebben,ben ik het diepe ingestapt.Medelijden is een emotie die een mens op het dwaalspoor brengt,dus wanneer je als mens jezelf onder ogen moet zien dan kan je al de medelijden begraven .

Mijn eerste contact met een man was veschrikelijk,er kwamen zoveel verschillende gevoelens omhoog dat ik totaal in de war was en de man naar huis heb gestuurd(zonde het was een lekker ding)
Daarna heb ik nog enkele contacten gehad die op niks uitdraaiden.Maar toen gebeurde het,ik kreeg contact met een man die zich ineens als iemand anders ontpopte,hij liet zich niet weg sturen en verkrachte mij.

De volgende weken/maanden waren ongeloofelijk ,door dit gebeuren kreeg ik mijn verleden weer onder ogen te zien,ik zag alles voor mij en vervloekte degene die mij dit aangedaan had.Totdat ik begon te begrijpen dat die persoon niet beter wist,en erzelf ook meezat.
Ik ben in het midden van de kamer gaan staan en heb diep vanuit mijn ziel de persoon vergeven,ik heb ook mijzelf vergeven van wat ik mijn ex hierdoor heb aangedaan.
Pas toen keerde de rust terug ,ik heb nooit meer ergens last van gehad,en heb me over gegeven aan mijn homo gevoel.En nu lijkt het wel alsof ik het zelf heb uitgevonden,haha.

Ik kan alleen nog wel eens boos worden wanneer mensen laconiek doen over verkrachting,dan denk ik altijd :Iedereen praat,maar niemand weet waarover!
Hallo,ik ben een adrochyne,en travestie,41jr.Ziet er goed uit en heb al een vrouwelijk gezicht en lichaamsbouw van mijzelf.Ik hou van stoere vrouwelijke kleding .Ben gedipl.visagist,en kunst is mijn levensonderhoud .
.
Plaats reactie