Ook mijn wenkbrauwen waren aan de beurt

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Guest0
ForumFan

Ook mijn wenkbrauwen waren aan de beurt

Bericht door Guest0 »

Nadat ik mijn baard ge-epileerd had was het deze avond tijd voor mijn wenkbrauwen dit is het geworden:

Afbeelding

En zo was het (tamelijk oude foto):

Afbeelding

Met dank aan mijn moeder. :D
Nathalie
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Nathalie »

Stukken beter !

Boven is na en onder is voor de behandeling, toch he' ? :)
Afbeelding
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
Guest0
ForumFan

Bericht door Guest0 »

Nathalie schreef:Stukken beter !

Boven is na en onder is voor de behandeling, toch he' ? :)
Zoals het er staat he. ;)
En zo was het (tamelijk oude foto):
Robinhood
ForumFan
Contacteer:

Bericht door Robinhood »

Dat ziet er mooi uit,je moeder kan het wel.Je hebt trouwens een mooie kleur wenkbrauwen past goed bij het geheel,is het naturel?
Ik heb zelf blonde wenkbrauwen,de kunst is dan om niet te veel en niet te weinig te accentueren.Te veel make up maakt mij altijd een echte travie,terwijl ik met minder make up meer op een vrouw lijkt.,............
volgens mij heb jij dat ook.Toch nu ik ouder word gaan de mannelijke lijnen tekenen ,maar ik vind het wel mooi misschien word het wel eens tijd voor mij om nu eens op een man te gaan lijken,alhoewel het androchine toch wel zichtbaar blijft.
Je hebt een mooi gezicht,en dat zal ook wel zo blijven,maar dan moet je wel je bordje leeg eten!!
Hallo,ik ben een adrochyne,en travestie,41jr.Ziet er goed uit en heb al een vrouwelijk gezicht en lichaamsbouw van mijzelf.Ik hou van stoere vrouwelijke kleding .Ben gedipl.visagist,en kunst is mijn levensonderhoud .
.
Nathalie
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Nathalie »

Robin schreef:Te veel make up maakt mij altijd een echte travie,terwijl ik met minder make up meer op een vrouw lijkt.,
Dat moeten we dan maar aannemen op je blauwe oogjes, denk ik ?
Ik heb nog nooit foto van je gezien hier :)
Afbeelding
Guest0
ForumFan

Bericht door Guest0 »

Ja dat is mijn eigen kleur wenkbrauwen.

Ik vindt ze ook wel gelukt! :D
Guest0
ForumFan

Bericht door Guest0 »

zo zien ze er uit, dit is toch wel een betere foto :P:P

http://www.travestie.org/html/profielen ... o/2865.jpg
Nathalie
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Nathalie »

Idd, helemaal goeddddd !
Afbeelding
Robinhood
ForumFan
Contacteer:

Bericht door Robinhood »

Ja ,dat is wat Nathalie hoe weet jij nou dat ik blauwe ogen heb?
En een verrasing ikheb van de week oude negatieven op gezocht ,een paar vond ik wel geschikt.Er zit zelfs een androchine foto bij,en een serie in travestie,het toeval wil dat ik wel mijn wenkbrauwen te overdone heb gedaan maar dat maakt mij niet uit(het kan net).
Ze zijn vorig jaar winter gemaakt,door mijn vriendin.
Donderdag JL heb ik ze ingeleverd bij de Hema,duurt 10 werkdagen om ze te digitaliseren en kost 7,50 euro voor de schijf en 069 cent per foto.
Maar voordat ik ze plaatst laat ik ze irst aan Kitty zien,om gekeurd te worden ,en ik heb ook aan haar de primeur beloofd!
Wat ik zeg dat doe ik!
Maar ik wil eigenlijk nog foto,s in Robin Hood stijl ,maar dan moet ik eerst een digicam hebben.
Hallo,ik ben een adrochyne,en travestie,41jr.Ziet er goed uit en heb al een vrouwelijk gezicht en lichaamsbouw van mijzelf.Ik hou van stoere vrouwelijke kleding .Ben gedipl.visagist,en kunst is mijn levensonderhoud .
.
AmberTV
dagelijks aanwezig

Bericht door AmberTV »

Luciel schreef:zo zien ze er uit, dit is toch wel een betere foto :P:P

http://www.travestie.org/html/profielen ... o/2865.jpg
Wat een prachtig gezicht heb jij Luciel. En inderdaad hele fraaie brauwtjes

AmberTV
Be yourself- who else is better qualified?
AmberTV
dagelijks aanwezig

Re: Ook mijn wenkbrauwen waren aan de beurt

Bericht door AmberTV »

Luciel schreef:Nadat ik mijn baard ge-epileerd had was het deze avond tijd voor mijn wenkbrauwen dit is het geworden:

Met dank aan mijn moeder. :D
Een geepileerde baard (au au au) maar het resultaat mag er inderdaad zijn. Je ziet er leuk uit zo.

AmberTV
Be yourself- who else is better qualified?
Josette
Forumdiva

Bericht door Josette »

Robinhood schreef:Maar ik wil eigenlijk nog foto,s in Robin Hood stijl ,maar dan moet ik eerst een digicam hebben.
Die krengen kosten geen drol. De kwaliteit van een digicam is eigenlijk slecht in vergelijking met digitale of analoge camera's maar voor simpele plaatjes zoals bij de profielen wel acceptabel. Besteed er vooral niet te veel aan 15 tot 20 Euro is meer dan voldoende voor zulke gevallen.

Paradigit (zit ook in Rotterdam): merkloos vanaf € 12,95, Creative vanaf € 14,95
Computerland (zit ook in Rotterdam): Logitech vanaf € 29,50
Funprice vanaf € 12,50
Of kijk anders bij Media Markt (Rotterdam Centrum en Alexandrium)
liefs, Josette
Robinhood
ForumFan
Contacteer:

Bericht door Robinhood »

Oke,dank je wel Josette ik ben namelijk wezen kijken bij de kijkshop en dixons daar waren ze behoorlijk duur.De mediamarkt die ken ik wel die zit schuin tegenover Donner in het centrum van R,dam.
Wanneer het zover is dan ken je lachen,dan zie je mij ook eens met laarzen weliswaar in androchyne maar weeer eens wat anders.

Veel liefs en geluk Robin
.
Wendy B
ForumFan

Bericht door Wendy B »

Josette schreef:
Robinhood schreef:Maar ik wil eigenlijk nog foto,s in Robin Hood stijl ,maar dan moet ik eerst een digicam hebben.
Die krengen kosten geen drol. De kwaliteit van een digicam is eigenlijk slecht in vergelijking met digitale of analoge camera's maar voor simpele plaatjes zoals bij de profielen wel acceptabel. Besteed er vooral niet te veel aan 15 tot 20 Euro is meer dan voldoende voor zulke gevallen.

Paradigit (zit ook in Rotterdam): merkloos vanaf € 12,95, Creative vanaf € 14,95
Computerland (zit ook in Rotterdam): Logitech vanaf € 29,50
Funprice vanaf € 12,50
Of kijk anders bij Media Markt (Rotterdam Centrum en Alexandrium)
Dat zijn webcams met een resolutie van 0,0.
Ik had ook zo'n webcam, dacht dat ik daar wel leuke fotootjes mee kon maken, maar niet dus. Vooral niet omdat die goedkope webcamera's heel veel licht nodig hebben om nog iets te produceren.

En echte digitale camera kost minstens 100 euro. Ik had er toevallig een van 60 euro, maar toch
kernel panic: root of unknown type; Not syncing
Robinhood
ForumFan
Contacteer:

Bericht door Robinhood »

Nou dan ben ik weer een iluzie armer ,misschien ken ik beter een tekening maken.Dan wacht ik nog even ,ik mag mijn geld nu even aan andere zaken besteden ,bijv mijn scooter en de komende vaakantie .
Ik stuur Robin Hood wel even het bos in!!

Veel liefs en rust Wendy ,...Robin
.
Plaats reactie