Frederique_ schreef:Hoi Robin,
Robinhood schreef:Nou Frederique en Irene ,toevallig nog in dat dorp van jullie nog een dorpsgek nodig?Anders ga ik ook maar door naar het volgende dorp.
Ben je er al achter waarom je hier een "dorpsgek" genoemd bent?
En waarom je zo weinig antwoorden op je berichten krijgt?
[En ben je geinteresseerd in de antwoorden op deze vragen?]
Groetjes,
Frederique
Nou de titel dorpsgek hebik mijzelf aangemeten,de Forumwatch heeft dat later bevestigd.Kijk maar naar de datums.
Ik krijg over het algemeen respons op mijn berichten,van diegene die er toch wel gewoon op reageerde.
De twee topics die een eigen lijntje kregen begonnen met twee keer dezelfde naam,en dat was niet de mijne!
En zoals bewezen reageer ik normaal,wanneer iemand ook normaal op mij reageert
Voor de rest intreseert het mij ook weing,ik reageer ook niet altijd maar lees wel wat er geschreven staat,dat kan voldoende zijn.
En ik overschrijd grenzen,om te laten zien dat grenzen ons beperken ,ik speel ook graag met woorden wat inderdaad niet altijd word begrepen,maar dat is mijn verantwoording.
Daar komt nog eens bij dat ik zeer radicaal ben en dat ik dat uit in elk onderwerp dat besproken word omdat ik ook nog eens uit ervaring praat,ik heb dat meegemaakt waar anderen de krant voor moeten lezen.
Ik heb geleerd om problemen te overstijgen,daar kan ik nog wel eens ten op zichte van een ander gemakzuchtig zijn,omdat ik verder kijk.
Deze manier van handelen kan inderdaad niet leuk zijn,maar in het dagelijks leven heb ik dus nooit onenigheid of ruzie omdat mensen mij kunnen zien en zo weten.
Gelukkig zijn er enkelen die dit weten op dit forum en daar heb ik ook gewoon contact mee.
Wat nog verwarrender is dat ik geen geheimen heb alles is voor mij bespreekbaar zonder omweg ,ik ben een open boek en nog steeds 41.
Ik vertel dus altijd vanuit mijzelf,wat zeer belangrijk is om uit eigen ervaring te praten.
Ik ga ver,heel ver om alles uit mijn kunnen te halen ,daar ben ik geliefd om behalve op dit forum ,maar dat begrijp ik wel.
Ik heb in ieder geval hier een schijf met fotos liggen dan kunnen de mensen mijn een klein beetje inschatten naar mijn uiterlijk dat scheelt allicht zeker voor diegene die een goed inschattings vermogen hebben.
Ik ben er mee bezig.
Frederique,ik ben oprecht wanneer ik zeg ,ik hou van jou.
Hallo,ik ben een adrochyne,en travestie,41jr.Ziet er goed uit en heb al een vrouwelijk gezicht en lichaamsbouw van mijzelf.Ik hou van stoere vrouwelijke kleding .Ben gedipl.visagist,en kunst is mijn levensonderhoud .
.