uitgaan in Antwerpen of Brussel, of tussenin
Moderator: Moderators
-
- is nieuw hier
- Contacteer:
uitgaan in Antwerpen of Brussel, of tussenin
Hallo, ik ben Brigitte uit Antwerpen en beginnend liefhebster. Ik ging vroeger, als man, al eens naar L'envers d' Anvers, waar ik enkele leuke avonden heb beleefd, en ik wou een jaar geleden eens de stap wagen er als T naartoe te gaan, maar de zaak was opgedoekt, jammer genoeg. Wie kent er nog (dans)gelegenheden waar veel T-meiden te vinden zijn? Is het Twilight Café (A'pen) op zaterdag OK? Ook overweeg ik eens naar New Riddershof te gaan, maar ben wat verlegen, dus liever een leuke zachte dansgelegenheid waar T's zicht lekker kunnen voelen...
-
- ff weer wat posten
- Contacteer:
Hey,Brigitte,
Goede avond,Meid.
Hier Bé-van -de-zee.
In het New-riddershof is het goed ,de laatste woensdag van de maand.
Veel travestie's en soorgenoten.
De eerste keer zal het wat raar aandoen,maar de 2é keer zal stukken beter zijn.
Het begint om 20uur,dan ben ik er al hoor,want het is mooi,als je iedereen ziet binnenkomen.
Beschaamd moet ge niet zijn,maar de eerste keer goed uw ogen gebruiken,en goed rondkijken.
Ikzelf zit meestal juist voor de discobar,aan de toog.
Daar kun je mij vinden.
Ben een blondine met een redelijke haardos.
Ook iets goeds,is de Mystique,in Rupchen,Nederland,dat is de 2é donderdag van de maand,en begint om 14uur,en eindigt om 1uur 's nachts.
Ik ga hier ook dikwijls naar een danscafe,in Meetkerke,Bij Brugge,"De Schuure",waar er soms ook travestie's komen,en waar je aanvaard wordt.
Soms geven ze daar ook travestie-optredens.
Hopelijk ben ik je van dienst geweest,en hoor ik nog iets van jouw,Doei.......
Goede avond,Meid.
Hier Bé-van -de-zee.
In het New-riddershof is het goed ,de laatste woensdag van de maand.
Veel travestie's en soorgenoten.
De eerste keer zal het wat raar aandoen,maar de 2é keer zal stukken beter zijn.
Het begint om 20uur,dan ben ik er al hoor,want het is mooi,als je iedereen ziet binnenkomen.
Beschaamd moet ge niet zijn,maar de eerste keer goed uw ogen gebruiken,en goed rondkijken.
Ikzelf zit meestal juist voor de discobar,aan de toog.
Daar kun je mij vinden.
Ben een blondine met een redelijke haardos.
Ook iets goeds,is de Mystique,in Rupchen,Nederland,dat is de 2é donderdag van de maand,en begint om 14uur,en eindigt om 1uur 's nachts.
Ik ga hier ook dikwijls naar een danscafe,in Meetkerke,Bij Brugge,"De Schuure",waar er soms ook travestie's komen,en waar je aanvaard wordt.
Soms geven ze daar ook travestie-optredens.
Hopelijk ben ik je van dienst geweest,en hoor ik nog iets van jouw,Doei.......
De wereld draait door,hopelijk vind ik in de toekomst,een levensgezellin
-
- is nieuw hier
- Contacteer:
Dankjewel, hoor, voor jullie reaktie... veel respons is er blijkbaar niet, wat een beetje jammer is want ik denk dat er toch wel veel eenzame T-meiden zijn die graag eens uitgaan en niet graag meteen 'in de wilde natuur' terechtkomen, maar liever wat schoorvoetend tussen gelijkgestemden openbaar beginnen genieten van hun vrouw-zijn.
Kusjes,
Brigitte
Kusjes,
Brigitte
je kan een foto van me zien op http://www.2night.nl/browse.php?id=240927 , hopelijk vind je'm leuk...
-
- daar ben ik weer
Brigitte,
Indien je graag eens naar het New Riddershof zou gaan, kan ik het je als beginnende T enkel maar aanraden, het is de makkelijkste manier om je te introduceren.
Alles kan daar en niets moet en je hoeft absoluut niet verlegen te zijn, je ontmoet er enkel soortgenoten en T lovers.
Ik heb daar ook mijn eerste stapjes gezet en thans ga ik 24/7 als vrouw door het leven en ik ga overal naartoe, maar alle begin is moeilijk, zoveel is zeker, maar éénmaal begonnen wordt het een verslaving.
In antwerpen kan je naar de Que Pasa, Mallebabbe, Hessenhuis, zonder dat er iemand aanstoot zal aan nemen en waar je jezelf kan zijn.
Ik kom ook heel vaak in antwerpen en indien je niet graag alleen de eerste stap zet mag je me altijd mailen, ik wil graag die stap voor jou minder hoog helpen maken en samen ergens naartoe gaan.
Veel moed !!!!!
sandra
Indien je graag eens naar het New Riddershof zou gaan, kan ik het je als beginnende T enkel maar aanraden, het is de makkelijkste manier om je te introduceren.
Alles kan daar en niets moet en je hoeft absoluut niet verlegen te zijn, je ontmoet er enkel soortgenoten en T lovers.
Ik heb daar ook mijn eerste stapjes gezet en thans ga ik 24/7 als vrouw door het leven en ik ga overal naartoe, maar alle begin is moeilijk, zoveel is zeker, maar éénmaal begonnen wordt het een verslaving.
In antwerpen kan je naar de Que Pasa, Mallebabbe, Hessenhuis, zonder dat er iemand aanstoot zal aan nemen en waar je jezelf kan zijn.
Ik kom ook heel vaak in antwerpen en indien je niet graag alleen de eerste stap zet mag je me altijd mailen, ik wil graag die stap voor jou minder hoog helpen maken en samen ergens naartoe gaan.
Veel moed !!!!!
sandra