Epilepsie en leggings
Moderator: Moderators
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
...en wat is de bonusletter?Robinhood schreef:Discoflexologiespaceintrofunkadelichermafroditecomplexiabelegging
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
- Nathalie
- Forumdiva
- Contacteer:
Even een kleine correctie in de richting van Robin "Mrs Scrabble" Hood.
Iemand goed beargumenteerd van repliek dienen is heel wat anders dan iemand de grond in trappen. En van psychologische oorlogsvoering zoals elders in deze thread ook genoemd is, van mijn kant, al evenmin sprake. Maar ik begrijp best dat het pareren van goed gemotiveerde, scherp gestelde argumenten niet makkelijk is. Nog moeilijker is toe te geven dat er iets in zit en dan je mening kunnen herzien .
Bovendien is nu eenmaal zo dat hoge bomen de meeste wind vangen. Ergo: zet je in een publiek toegankelijk forum dat je een brief op poten hebt geschreven naar een epilepsiefonds omdat je je in je kruis getast voelt vanwege een parodie, dan kun je commentaar verwachten. En dan moet je dus ook niet mekkeren wanneer dat hier gebeurt. Vind je ook niet ?
Maar om dan meteen je toevlucht te zoeken in het andere uiterste van de slachtofferrol, Robin..... ik vind dat wat slap.
Iemand goed beargumenteerd van repliek dienen is heel wat anders dan iemand de grond in trappen. En van psychologische oorlogsvoering zoals elders in deze thread ook genoemd is, van mijn kant, al evenmin sprake. Maar ik begrijp best dat het pareren van goed gemotiveerde, scherp gestelde argumenten niet makkelijk is. Nog moeilijker is toe te geven dat er iets in zit en dan je mening kunnen herzien .
Bovendien is nu eenmaal zo dat hoge bomen de meeste wind vangen. Ergo: zet je in een publiek toegankelijk forum dat je een brief op poten hebt geschreven naar een epilepsiefonds omdat je je in je kruis getast voelt vanwege een parodie, dan kun je commentaar verwachten. En dan moet je dus ook niet mekkeren wanneer dat hier gebeurt. Vind je ook niet ?
Maar om dan meteen je toevlucht te zoeken in het andere uiterste van de slachtofferrol, Robin..... ik vind dat wat slap.
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Nog moeilijker is het om te erkennen dat mensen op meerdere manieren tegen iets aan kunnen kijken en de zienswijze van een ander dus te respecteren - en niet te streven naar "allemaal één waarheid - nl mijn waarheid".Nathalie schreef:Nog moeilijker is toe te geven dat er iets in zit en dan je mening kunnen herzien .
Discussie is prima, elkaar overtuigen van je eigen mening ook - maar een ander heeft en houdt het recht om het met jou oneens te zijn en te blijven. De kunst is om ook dat te accepteren (zie ook mijn voorgaande bericht over "feedback") en om elkaar daardoor ook binnen de discussie op een faire manier te blijven behandelen. We zijn allemaal gelijkwaardig, ook al zijn we niet allemaal gelijk. Dat besef blijkt lang niet altijd uit de toon van de discussies hier .
Groetjes,
Frederique
- Robinhood
- ForumFan
- Contacteer:
Teveel woorden Nathalie!
Maar ik vind het een eer dat jij zoveel tijd besteed aan dat gene waartoe jij jezelf aangetrokken voelt.Wie de schoen past..................
Maar ik vind het een eer dat jij zoveel tijd besteed aan dat gene waartoe jij jezelf aangetrokken voelt.Wie de schoen past..................
Hallo,ik ben een adrochyne,en travestie,41jr.Ziet er goed uit en heb al een vrouwelijk gezicht en lichaamsbouw van mijzelf.Ik hou van stoere vrouwelijke kleding .Ben gedipl.visagist,en kunst is mijn levensonderhoud .
.
.
- Nathalie
- Forumdiva
- Contacteer:
.........vist achter het net.Robinhood schreef:Teveel woorden Nathalie!
Maar ik vind het een eer dat jij zoveel tijd besteed aan dat gene waartoe jij jezelf aangetrokken voelt. Wie de schoen past..................
*Ik kan het ook korter hoor. Maar leuk te horen dat je je vereerd voelt.
- Nathalie
- Forumdiva
- Contacteer:
Als je geen brede discussie wenst op je berichtjes, Frederique.....post dan niet hier maar in het mededelingenbord of post het naar iemand privé, druif. Ik word een beetje simpel van je moralistisch/evangelistische teksten en je futiele pogingen dialogen naar je hand te zetten. *bah*Frederique_ schreef:maar een ander heeft en houdt het recht om het met jou oneens te zijn en te blijven. De kunst is om ook dat te accepteren (zie ook mijn voorgaande bericht over "feedback") en om elkaar daardoor ook binnen de discussie op een faire manier te blijven behandelen. We zijn allemaal gelijkwaardig, ook al zijn we niet allemaal gelijk. Dat besef blijkt lang niet altijd uit de toon van de discussies hier .
Groetjes,
Frederique
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Flauw antwoord mijnerzijds maar snel verwijderd.
Je mag vinden van mijn berichten wat je wilt. Besef dat niet alleen ik met mijn berichten, maar ook jij met jouw antwoorden reacties uitlokt!
Dat je me nu druif noemt (en dat je sa-ti-re met tussenstreepjes en toelichting uit Wiki citeert, en dat je het over "mekkeren" hebt als je over mijn berichten praat - terwijl je je eigen argumenten "goed gemotiveerd" en "scherp gesteld" noemt) geeft voor mij alleen maar een bevestiging van wat ik eerder schreef: ik denk dat jij je meer/beter voelt dan mij. In plaats van gelijkwaardig met een andere mening en een andere aanpak. De manier waarop je reageert vind ik vervelend: ik krijg niet het gevoel dat je me de ruimte geeft om er anders over te denken als jij. Als jij op een respectvollere manier je mening had geuit dan zouden we deze discussie nu niet hebben!
En om terug te komen op het epilepsiefonds: mijn brief heeft gewerkt, de website werd binnen een paar dagen aangepast, waarbij het spotje niet meer zichtbaar was. Kortom: het helpt (soms) echt om voor je mening te gaan staan.
Groetjes,
Frederique
Je mag vinden van mijn berichten wat je wilt. Besef dat niet alleen ik met mijn berichten, maar ook jij met jouw antwoorden reacties uitlokt!
Dat je me nu druif noemt (en dat je sa-ti-re met tussenstreepjes en toelichting uit Wiki citeert, en dat je het over "mekkeren" hebt als je over mijn berichten praat - terwijl je je eigen argumenten "goed gemotiveerd" en "scherp gesteld" noemt) geeft voor mij alleen maar een bevestiging van wat ik eerder schreef: ik denk dat jij je meer/beter voelt dan mij. In plaats van gelijkwaardig met een andere mening en een andere aanpak. De manier waarop je reageert vind ik vervelend: ik krijg niet het gevoel dat je me de ruimte geeft om er anders over te denken als jij. Als jij op een respectvollere manier je mening had geuit dan zouden we deze discussie nu niet hebben!
En om terug te komen op het epilepsiefonds: mijn brief heeft gewerkt, de website werd binnen een paar dagen aangepast, waarbij het spotje niet meer zichtbaar was. Kortom: het helpt (soms) echt om voor je mening te gaan staan.
Groetjes,
Frederique
- Robinhood
- ForumFan
- Contacteer:
Nathalie schreef,................ Maar ik begrijp best dat het pareren van goed gemotiveerde, scherp gestelde argumenten niet makkelijk is. Nog moeilijker is toe te geven dat er iets in zit en dan je mening kunnen herzien .
Op welke basis die van jou,jou mening ?
Dat gene waar je een ander op wijst in deze discussie?
Goh,ik ben er stil van!!!!
Op welke basis die van jou,jou mening ?
Dat gene waar je een ander op wijst in deze discussie?
Goh,ik ben er stil van!!!!
Hallo,ik ben een adrochyne,en travestie,41jr.Ziet er goed uit en heb al een vrouwelijk gezicht en lichaamsbouw van mijzelf.Ik hou van stoere vrouwelijke kleding .Ben gedipl.visagist,en kunst is mijn levensonderhoud .
.
.
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Ik vraag mee alleen af, hoe veel mannen, die voor gewoon in leggins lopen, ook hebben gereageert op die spot.....of hoeveel van hun zich eraan hebben geergert
Ook zal ik graag te weten komen, hoeveel van de mannen, die in leggins lopen, over deze spot hebben gelachen
Ook zal ik graag te weten komen, hoeveel van de mannen, die in leggins lopen, over deze spot hebben gelachen
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
Mooi zo, ik hoop dat die stilte heel erg lang duurt.Robinhood schreef:Goh,ik ben er stil van!!!!
Dan heb je even een periode waarin je je kunt gaan afvragen op grond waarvan jij eigenlijk vindt dat je een zoveel beter persoon bent dan de rest.
Je doet namelijk de laatste dagen niet anders dan andere mensen aanvallen. En slijmen bij degenen die in jouw ogen kwetsbaar zijn. Je bent goed bezig, Robbie!
Stoelpoot nummer drie.
De wereld maakt plaats voor diegene die weet waarheen hij gaat.
* zet iedereen in een hoek en legt een zaag precies in het midden *
degene die na het startsignaal de zaag als eerste te pakken heeft, mag van een willekeurige ander de poten onder de stoel vandaan zagen.
START
Wat een gemuts op dit topic ...
(dit is dus een sarcastiche posting. Ik zeg het er maar bij voordat het serieus genomen wordt)
fenna
degene die na het startsignaal de zaag als eerste te pakken heeft, mag van een willekeurige ander de poten onder de stoel vandaan zagen.
START
Wat een gemuts op dit topic ...
(dit is dus een sarcastiche posting. Ik zeg het er maar bij voordat het serieus genomen wordt)
fenna
Dit ligt niet aan jou reclame hoor, maar dit is gewoon het welbekende EK-moddergooien voor alles wat man, vrouw of buitencatogorie is.Irene schreef:Als ik had kunnen voorspellen wat deze onnozele reclameboodschap zou losmaken, had ik hem niet gepost.
Ik weet niet hoe dat moet, en of ik dat ueberhaupt wel kan, maar wat mij betreft:
Discussie gesloten
Irene
Ps: Man in legging is geen succes. En ik vind het nog rot zitten ook.
"Why live by the rules of a society that won't have you as a member?"