Travestie.org op Wikipedia
Moderator: Moderators
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
......maar dan schrijven we dit toch ook in de wiki, dat dat hier dus erbij hoortIrene schreef:Wat mij betreft zijn felle discussies prima,
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
Ik vind het ook een prima plan. Ik zou wel e.e.a. aan willen toevoegen:
Lisa
- Er zijn wel meerdere vergelijkbare sites aanwezig. Zelf ken ik meerdere in het engels en duits. In Vlaanderen en Nederland zijn er ook goed draaiende sites, ook met forums die de doelgroep bedienen.
- Meerdere mensen hebben voor langere of kortere perioden in de webteam van Travestie.org gezeten dan alleen de namen die tot nu toe zijn genoemd. Twee namen schieten mij wel te binnen, dat is Bibi, de vrouw van Paula, en ook Nathalie hebben ooit aan de site meegewerkt. Ook zijn er verschillende mensen die als ops in de chat dienst hebben gedaan/doen, onder andere, Joanne, Nathalie, Chantal, Marcella, Lisette, Kitty, Paula, en Bibi, naast de huidige ploeg Pamela, Johnn, Samira, Sabine X, Cynthia en Lisa
- Travestie.org heeft naast de feesten in Moordrecht ook andere activiteiten ontplooid, o.a., de feesten in de Kitten Klub en ook makeup workshops en cursussen. Ook wordt het weleens benaderd door externe organisaties (o.a., visagiescholen, stylisten, enz) wanneer men de doelgroep wenst te benaderen. Echter zijn dit meer incidentele activiteiten en kernactiviteiten.
Lisa
If all else fails, buy new shoes
- Nathalie
- Forumdiva
- Contacteer:
Beetje dubbel-op ?wikipedia schreef:Om de drempel bij Travestie.org zo laag mogelijk te houden, en ook toegang te verschaffen minderjarigen, geldt een strikt verbod op erotische uitingen als naaktfoto's of erotische verhalen, behalve bij de contactadvertenties.
Travestie.org handhaaft een strikt verbod op erotische uitingen als naaktfoto's of erotische verhalen, behalve bij de contactadvertenties. Dit om de drempel bij Travestie.org zo laag mogelijk te houden, en ook zodat minderjarige toegang kunnen hebben tot de site.
-----
En deze is wel leuk ... die neem ik mee voor het nageslacht
Euhm.. alleen maar mannen ?wikipedia schreef:Het forum is voor veel mannen de eerste stap in hun vrouw-zijn. Dit onderdeel heeft een naam om de dikwijls felle discussies die bij tijd en wijle plaats vinden.
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
Mooie werk Josette
En Nathalie -- met een Wiki zijn er betere manieren om je suggesties te geven; bijvoorbeeld dit
En Nathalie -- met een Wiki zijn er betere manieren om je suggesties te geven; bijvoorbeeld dit
If all else fails, buy new shoes
Dat kan wel zijn, maar het lijkt me beter als eerst hier over de tekst wordt nagedacht en vastgesteld, dan dat er telkens wordt gemorreld aan de tekst op Wikipedia.Wendy B schreef:Op Wikipedia kan toch iedereen de tekst wijzigen ?
Waarom dan hier erover discusseren ? Kun je daar doen.
Want als dat gaat zoals de discussies, die hier op het forum af en toe ontsporen, dan kan er op laatst geen mens meer uit wijs worden.
Overigens maakt het principe, dat iedereen eraan mee kan schrijven, de Wikipedia encyclopedie naar mijn idee tamelijk onbetrouwbaar.
Dorothy.
A candle loses nothing by lighting another candle.