Ik kreeg gister nog nadrukkelijk te horen van Dr. Rinkel dat ik die pleister er niet af mocht trekken. Deze moest vanzelf loslaten. Ik heb er ook geen last van. Moest alleen even een oplossing vinden voor het douchen en dan met name de haren wassen. Die pleister mag volgens Dr. Rinkel niet nat worden. Net even bij de apotheek 2 waterdichte pleisters gehaald waarmee je het af kan dekken. Wordt dus komend weekje een paar keer priegelen...betteke schreef:Het meest last heb ik op dit moment van de pleister......is een soort van doorzichtig folie, en ze hebben het waarschijnlijk er op gedaan toen ik met mijn hoofd een beetje schuin omhoog lag, want nu loop ik als een soort robot door het huis!
Gisteren zei de verpleger al tegen mij dat ik die pleister er vandaag al vanaf mocht halen
Overigens hoorde ik gister wederom van een verpleegster dat de litteken creme van Biodermal errugggggggg goed is. Volgens haar zie je na verloop van tijd niks meer als het iedere dag 2 keer erop smeert. Maargoed dat mag pas als het korstje eraf gevallen is...