The L-word
Moderator: Moderators
- Robinhood
- ForumFan
- Contacteer:
The L-word
Mijn lievelingsserie komt morgenavond op rtl 5 om 22.30 op TV,the L-word.Dit gaat over een groep lesbische vriendinnen en hun levenstijlen,compleet met androchine vrouwen,vrouw-man transen,vrouwelijke travies en heelveel drama en humor.
Ik heb deze serie vorig jaar gevolgd en vond het helemaal geweldig,en ohohoh wat een mooie vrouwen komen er daar in voor.Eindelijk weer eens iets op TV!!!!!!!!
Ik heb deze serie vorig jaar gevolgd en vond het helemaal geweldig,en ohohoh wat een mooie vrouwen komen er daar in voor.Eindelijk weer eens iets op TV!!!!!!!!
Hallo,ik ben een adrochyne,en travestie,41jr.Ziet er goed uit en heb al een vrouwelijk gezicht en lichaamsbouw van mijzelf.Ik hou van stoere vrouwelijke kleding .Ben gedipl.visagist,en kunst is mijn levensonderhoud .
.
.
- Robinhood
- ForumFan
- Contacteer:
Nou nou ik heb gisteren weer gekeken en vond het toch wel zeer vermakelijk ondanks de overdrevencommercielesexscenes .De eerdere afleveringen waren wat meer realistieser,maargoed ik pik het maar als VPRO fan.
Hallo,ik ben een adrochyne,en travestie,41jr.Ziet er goed uit en heb al een vrouwelijk gezicht en lichaamsbouw van mijzelf.Ik hou van stoere vrouwelijke kleding .Ben gedipl.visagist,en kunst is mijn levensonderhoud .
.
.
- Robinhood
- ForumFan
- Contacteer:
Jaaaa veel meer humor,en heel erg strak zonder omhaal.Deze eerste aflevering vond ik toch wel romandramatiek.
Ik heb ook geen moeite met de sexscenes maar ik had het idee dat er nu wat meer de nadruk op lag om kijkcijfers te trekken.
De inhoud vind ik toch ook wel zeer belangrijk vooral over dit onderwerp,ik vind trouwens de androchine gezichtjes van sommige actrices wel heel erg apart.
Ik heb ook geen moeite met de sexscenes maar ik had het idee dat er nu wat meer de nadruk op lag om kijkcijfers te trekken.
De inhoud vind ik toch ook wel zeer belangrijk vooral over dit onderwerp,ik vind trouwens de androchine gezichtjes van sommige actrices wel heel erg apart.
.
.
- Robinhood
- ForumFan
- Contacteer:
Jaahha dat weet ze wel,in de vorige serie heb ze al met Ivan kennis gemaakt ,toen wist ze niet wat ze er mee aan moest omdat zijzelf hetro is.
Ze wist toen ook niet of Ivan haar de liefde kon bieden,en heeft Ivan haar de liefde toegezegt dmv een performance als man,met muziek en zingen erbij.
En toen is ze overstag gegaan en houd ze van de persoon,zonder onderscheid te maken of het een man of vrouw is.
Het was eigenlijk Ivan die schrok ,want Ivan wil niet door haar als vrouw gezien worden.Daarom bond ze ook snel haar borsten plat,maargoed Ivan draait wel bij,let maar op.
Ze wist toen ook niet of Ivan haar de liefde kon bieden,en heeft Ivan haar de liefde toegezegt dmv een performance als man,met muziek en zingen erbij.
En toen is ze overstag gegaan en houd ze van de persoon,zonder onderscheid te maken of het een man of vrouw is.
Het was eigenlijk Ivan die schrok ,want Ivan wil niet door haar als vrouw gezien worden.Daarom bond ze ook snel haar borsten plat,maargoed Ivan draait wel bij,let maar op.
.
.
- Robinhood
- ForumFan
- Contacteer:
En ik voel me een huismoeder,die na de kids in bed heeft gestopt met een kopje koffie en een koekje even onderuitzakt .
.
.
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Dat heb ik 1x geprobeerd, maar na het eerste trekje hoestte ik mijn longen uit m'n lijf. Dus koffie voldoet prima.Florieke19 schreef: Hint; Sigaretten.
*Hmmmm, dat eerste slokje in de ochtend.., het is als een warme trui op een koude winterdag*
"Why live by the rules of a society that won't have you as a member?"