The L-word
Moderator: Moderators
- Robinhood
- ForumFan
- Contacteer:
Hier in Vlaardingen verkopen ze Bassie worst voor bij de limonadesiroop.
En dat terwijl Bassie net zo eng is als flip.
En dat terwijl Bassie net zo eng is als flip.
Hallo,ik ben een adrochyne,en travestie,41jr.Ziet er goed uit en heb al een vrouwelijk gezicht en lichaamsbouw van mijzelf.Ik hou van stoere vrouwelijke kleding .Ben gedipl.visagist,en kunst is mijn levensonderhoud .
.
.
- Robinhood
- ForumFan
- Contacteer:
Dat wil ik wel eens zien,soms loopt Bassie hier door het centrum.
Met een chagerijnge k.p waar een trol jaloers op is dan is er nog weinig van onze "kindervriend"over.En of die buik van hem nou van de drank en het eten is of van zijn belastingzorgen ,ik weet het niet maar op een japanse vismarkt zou die makkelijk verkocht kunnen worden als kogelvis.
Dan loopt hij op twee benen,daar is het "slagershulpeltje" niks bij .Ongeloofelijk wat kan die man goed een Leprauchan imiteren.
En dan nog die twee mannen met zwarte koffertjes voor zijn deur,dat was de kers op de taart.
De make up die hij gebruikt heeft hij dan ook echt nodig,volgens mij gebruikt hij twee lippenstiften per keer om zichzelf aan het lachen te krijgen.OhOh wat ben ik een trotse nep Vlaardinger!
Onze Bassie!hahahaha
Met een chagerijnge k.p waar een trol jaloers op is dan is er nog weinig van onze "kindervriend"over.En of die buik van hem nou van de drank en het eten is of van zijn belastingzorgen ,ik weet het niet maar op een japanse vismarkt zou die makkelijk verkocht kunnen worden als kogelvis.
Dan loopt hij op twee benen,daar is het "slagershulpeltje" niks bij .Ongeloofelijk wat kan die man goed een Leprauchan imiteren.
En dan nog die twee mannen met zwarte koffertjes voor zijn deur,dat was de kers op de taart.
De make up die hij gebruikt heeft hij dan ook echt nodig,volgens mij gebruikt hij twee lippenstiften per keer om zichzelf aan het lachen te krijgen.OhOh wat ben ik een trotse nep Vlaardinger!
Onze Bassie!hahahaha
Hallo,ik ben een adrochyne,en travestie,41jr.Ziet er goed uit en heb al een vrouwelijk gezicht en lichaamsbouw van mijzelf.Ik hou van stoere vrouwelijke kleding .Ben gedipl.visagist,en kunst is mijn levensonderhoud .
.
.
- Robinhood
- ForumFan
- Contacteer:
PS. ik wilde nog wel even kwijt voor de zekerheid dat ik niks tegen dikke mensen heb,maar dat het een beschrijving is van de door mij zo "geliefde bassie".
Ik discrimineer nooit,en heb aan niemand een hekel,maar bassie.................................jakkiebaaaah.
Ik discrimineer nooit,en heb aan niemand een hekel,maar bassie.................................jakkiebaaaah.
.
.
Het blijft een Vlaardinger he , maarja, dat zegt niks, want met een beetje goeie wil word ik er zelf ook 1...., en nog wel vrije keus.Robinhood schreef:PS. ik wilde nog wel even kwijt voor de zekerheid dat ik niks tegen dikke mensen heb,maar dat het een beschrijving is van de door mij zo "geliefde bassie".
"Why live by the rules of a society that won't have you as a member?"
- Robinhood
- ForumFan
- Contacteer:
Gaaf ,dan gaan we met zijn tweeen paardestrond op Bassie zijn ruiten smeren.En stoppen we rotte haring in zijn brievenbus.
Met uitjes,......
Met uitjes,......
.
.
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Heb je niets beters te doen dan jezelf te besmeuren met strond en rotte vis (en uitjes)?
't Zegt meer over jou dan over Bassie...
Groetjes,
Frederique
't Zegt meer over jou dan over Bassie...
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
- Robinhood
- ForumFan
- Contacteer:
Sorry Frederique maar ik heb het idee dat je er niks van begrijpt.
Met sommige hier op het forum heb ik gewoon melige lol,en als je jezelf hier aan ergert wat zecht dat dan van jou?
Begrijp me goed want ik hou heel veel van jou persoonlijkheid,maar wees wat losser in je vel,zet een muziekje op en dans,vertel eens een schunnige mop,laat een boer,praat met de hond van de buren.
Kom uit je cocon,en schreeuw tegen jezelf dat je er mag zijn .
En anders ,leer mij persoonlijk kennen en ontdek dat je vooroordeel onterecht is,velen die mij kennen die zeggen dat ik schrijf zoals ik ben maar dat dit medium tekort doet aan mijn persoonlijkheid.
En dat durf ik van mijzelf te zeggen ,ik weet wat ik waard ben vandaar dat ik mij ook zo kan uiten.
Fredrique je staat op de rand van jezelfbevrijding,maar wanneeer stap je nou over die rand heen,met al mijn respect en liefde voor jou ,bevrijd je geest en geef jezelf dit mooie cadeau.!!!!!!
Ik hou van je Robin Hood
Met sommige hier op het forum heb ik gewoon melige lol,en als je jezelf hier aan ergert wat zecht dat dan van jou?
Begrijp me goed want ik hou heel veel van jou persoonlijkheid,maar wees wat losser in je vel,zet een muziekje op en dans,vertel eens een schunnige mop,laat een boer,praat met de hond van de buren.
Kom uit je cocon,en schreeuw tegen jezelf dat je er mag zijn .
En anders ,leer mij persoonlijk kennen en ontdek dat je vooroordeel onterecht is,velen die mij kennen die zeggen dat ik schrijf zoals ik ben maar dat dit medium tekort doet aan mijn persoonlijkheid.
En dat durf ik van mijzelf te zeggen ,ik weet wat ik waard ben vandaar dat ik mij ook zo kan uiten.
Fredrique je staat op de rand van jezelfbevrijding,maar wanneeer stap je nou over die rand heen,met al mijn respect en liefde voor jou ,bevrijd je geest en geef jezelf dit mooie cadeau.!!!!!!
Ik hou van je Robin Hood
.
.
Robin
jouw manier van lol maken hoef je niet op te dringen aan anderen.
En dan beweren dat er iets met ze mis is wanneer ze het niet met jou eens zijn.
Persoonlijk heb ik de pest aan activiteiten zoals jij die omschreef
Ik vind dat je anderen moet respecteren. En dergelijke activiteiten getuigen daar niet van.
jouw manier van lol maken hoef je niet op te dringen aan anderen.
En dan beweren dat er iets met ze mis is wanneer ze het niet met jou eens zijn.
Persoonlijk heb ik de pest aan activiteiten zoals jij die omschreef
Vind ik laag bij de grond. Ik kan er de humor ook niet van inzien.Gaaf ,dan gaan we met zijn tweeen paardestrond op Bassie zijn ruiten smeren.En stoppen we rotte haring in zijn brievenbus.
Ik vind dat je anderen moet respecteren. En dergelijke activiteiten getuigen daar niet van.
Cyn.
- Robinhood
- ForumFan
- Contacteer:
Lieve Cinthya ,Wat ik hier omschrijf zijn oude boerengebruiken die vroeger werden gedaan wanneer iemand zich tegen de Christelijke gemeenschap verzette.Dit zijn gebruiken die vooral plaatsvonden in Brabant,Limburg en Zeeuws Vlaanderen.
Je gelooft toch niet dat ik dit werkelijk meent,want dan heb je het ook niet begrepen.
En hier laat ik het bij want ik ga niet mijn grap helemaal uitkauwen .
En wat mensen van mij vinden laat mij totaal koud.
Ik wens je veel geluk en liefde toe.
Je gelooft toch niet dat ik dit werkelijk meent,want dan heb je het ook niet begrepen.
En hier laat ik het bij want ik ga niet mijn grap helemaal uitkauwen .
En wat mensen van mij vinden laat mij totaal koud.
Ik wens je veel geluk en liefde toe.
.
.
- Robinhood
- ForumFan
- Contacteer:
Eerlijk gezegt begrijp ik het niet,ik opende deze topic met een onderwerp dat gaat over traveties en transeksualiteit bij lesbienes in een TV serie.
Waar dus niet daadwerkelijk op gereageerd word ,maakt ook niet uit!
Vevolgens ontaard dit in een melig gezijk over bassie waar ik mezelf kostelijk mee vermaak.
Eigenaardig genoeg word hier wel serieus op in gegaan.
Ik word dan persoonlijk aangevallen over iets dat niks meer is dan melig gezijk,nou oke dan kets ik de bal terug.
Tot nu toe heb ik nog niemand persoonlijk aangevallen dan alleen maar proberen uiteleggen dat de dingen niet altijd zijn zoals ze op gevat worden.
Ik ga er van nu af aan niet meer op in omdat dit dan nog gaat ontaarden in een Bassie versus Robin .
Elsa je hebt gelijk het gaat inderdaad helemaal nergens over.
Veel liefs Robin
Waar dus niet daadwerkelijk op gereageerd word ,maakt ook niet uit!
Vevolgens ontaard dit in een melig gezijk over bassie waar ik mezelf kostelijk mee vermaak.
Eigenaardig genoeg word hier wel serieus op in gegaan.
Ik word dan persoonlijk aangevallen over iets dat niks meer is dan melig gezijk,nou oke dan kets ik de bal terug.
Tot nu toe heb ik nog niemand persoonlijk aangevallen dan alleen maar proberen uiteleggen dat de dingen niet altijd zijn zoals ze op gevat worden.
Ik ga er van nu af aan niet meer op in omdat dit dan nog gaat ontaarden in een Bassie versus Robin .
Elsa je hebt gelijk het gaat inderdaad helemaal nergens over.
Veel liefs Robin
.
.