Tracheal shave en neuscorrectie bij de Wellness-kliniek.

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

Jaimee
Eredivisie
Berichten: 620
Lid geworden op: vr dec 24, 2004 21:56
Locatie: Amsterdam

Tracheal shave en neuscorrectie bij de Wellness-kliniek.

Bericht door Jaimee »

Hi!

Ben vanmiddag terug gekomen na het laten doen van deze 2 ingrepen. Voel me nog een beetje wazig maar dat zal wel door de slaap-verdoving komen. Vond de ingreep zelf erg meevallen het was ook erg snel klaar.
Mocht ook erg snel weer naar huis waar ik zelf erg gelukkig mee was. Alleen gebeurde er onderweg van Belgie naar Amsterdam iets vervelends; ik werd erg misselijk en moest erg veel bloed overgeven op een parkeerplaats. Hierdoor raakte ook het verbandje onder de neus los waardoor er weer bloed uit mijn neus kwam. Maar op de wc van het wegrestaurant heb ik even mijn gezicht voorzichtig schoongeveegd en een nieuw neusverbandje aangebracht. Daarna ging het weer prima maar het was wel even schrikken.

Ben nu aan het herstellen bij een goede vriendin van me (ook van de site) die me ook gebracht heeft en gehaald, het consult heeft bijgewoond en erg goed voor me zorgt. (Heel erg bedankt Christa; I owe you 1..)

Zodra het verband en de spalk eraf mag zal ik een paar foto's maken om het voor en na resultaat te laten zien.
Vooral de neus is, zover ik kan zien, erg klein en verfijnd geworden. Waar eerst de adamsappel zat is het nu plat.

Ik hou jullie op de hoogte!

xxx

Jamie
Gebruikersavatar
betteke
dagelijks aanwezig
Berichten: 194
Lid geworden op: ma dec 12, 2005 17:33

Bericht door betteke »

Hoi Jamie,
Goh meis......is dat nu al gebeurd!
Had niet in de gaten dat het nu al was, anders had ik je ff sterkte gewenst!
Ben wel heel benieuwd hoe het geworden is, want ik vond je al mooi zoals je was! :wink: Ik hoop voor je dat het geworden is zoals je graag wilde!
Is snel gegaan joh, dat je vanmiddag al weer naar huis mocht!Ben je plaatselijk verdoofd zeker!?
Wat vervelend voor je dat je ziek werd onderweg, kan me voorstellen dat je je het lazerus schrok!Het zal allemaal wel nog wat gaan opzwellen enzo, we zullen dus ff geduls moeten hebben voordat we het uiteindelijke resultaat kunnen bewonderen.
Veel sterkte nog, en een spoedig herstel toegewenst!

veel liefs,
Betteke
Jaimee
Eredivisie
Berichten: 620
Lid geworden op: vr dec 24, 2004 21:56
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jaimee »

Hey Betteke!!

Dankje wel!!

Nou ik werd niet plaatselijk verdoofd maar kreeg een slaaproesje... En als je daarvan bijkomt ben je wel een beetje in de war maar verder niks...

Vervelend idd van dat kotsen maarja; dat kan gebeuren omdar er tijdens de operatie bloed in je maag kan lopen.

De neus en hals zijn gelukkig al gestopt met zwellen en je kan nu al een behoorlijk verschil zien....

Even een vaag detail; had tijdens de slaaproes een soort trip en heb nu ik dit schrijf opeens zin in bier en sigaretten terwijl ik niet eens rook en niet eens van bier hou.... :-? :-?
gast
Eredivisie
Berichten: 802
Lid geworden op: zo mar 27, 2005 12:18

Bericht door gast »

Heyyy, Jamie,

Blij dat alles achter de rug is.... Lekker vlot, he?

Nou, ff helen en je ziet er als herboren uit.... :D


Liefs en beterschap, Kitty.
Jaimee
Eredivisie
Berichten: 620
Lid geworden op: vr dec 24, 2004 21:56
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jaimee »

Hey Kitty!!

Ging idd snel zeg!! Was om 06.45 daar binnen en mocht volgens mij om 12.30 al weer naar huis! Echt heel fijn vond ik dat want dat liggen in zo'n kliniek-bed word ik helemaal gek van.

Oh, ik heb trouwens nog even een vraagje: weet iemand een goed anti-litteken zalfje/crempje/olietje toevallig?? Want ik wil graag dat streepje op mijn strot zo weinig mogelijk zichtbaar maken natuurlijk....

Alvast bedankt!!

xxx
Gebruikersavatar
Chantal C.
Forumdiva
Berichten: 1759
Lid geworden op: vr okt 03, 2003 12:27
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Chantal C. »

Jamie schreef:Oh, ik heb trouwens nog even een vraagje: weet iemand een goed anti-litteken zalfje/crempje/olietje toevallig?? Want ik wil graag dat streepje op mijn strot zo weinig mogelijk zichtbaar maken natuurlijk....
Biodermal litteken creme, kosten: 12 euro voor een tube. Gewoon bij de drogist te krijgen.

Ik heb al van diverse artsen en verpleegkundigen te horen gekregen dat het echt heel goed spul is. Gebruik het sinds anderhalve week ook zelf.
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Jaimee
Eredivisie
Berichten: 620
Lid geworden op: vr dec 24, 2004 21:56
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jaimee »

Oh thanks Chantal!

Ga het volgende week meteen halen!!

xxx
Vicky_
dagelijks aanwezig
Berichten: 164
Lid geworden op: za dec 20, 2003 19:01
Locatie: Venlo

Bericht door Vicky_ »

Jamie schreef: Oh, ik heb trouwens nog even een vraagje: weet iemand een goed anti-litteken zalfje/crempje/olietje toevallig?? Want ik wil graag dat streepje op mijn strot zo weinig mogelijk zichtbaar maken natuurlijk....

Alvast bedankt!!

xxx
Jamie wat fijn voor je dat je dat nu alvast gehad hebt. Let er wel op, nog niet gaan smeren als de wond nog niet dicht is, dan kun je nare ontstekingen krijgen. Verder helpt Nertsolie ook heel goed.
Sterkte!
Liefs en XXX Vicky

Barbie...Eat Your Heart Out...
Gebruikersavatar
betteke
dagelijks aanwezig
Berichten: 194
Lid geworden op: ma dec 12, 2005 17:33

Bericht door betteke »

Ik heb dermatix (siliconengel) geadviseerd gekregen van de secretaresse van dr. Bouman.Heel handig in een klein tubetje(15 gram), en smeert heel zuinig, doe al een half jaar met 1 tube.
Als je en receptje haalt bij je huisarts, dan krijg je het ook nog vergoed!
Ik denk dat het op zich niet echt veel uitmaakt wat je er op smeert, als je maar smeert, om het litteken soepel te houden. :wink:

liefs,
Betteke
gast
Eredivisie
Berichten: 802
Lid geworden op: zo mar 27, 2005 12:18

Bericht door gast »

Jamie schreef: Oh, ik heb trouwens nog even een vraagje: weet iemand een goed anti-litteken zalfje/crempje/olietje toevallig?? Want ik wil graag dat streepje op mijn strot zo weinig mogelijk zichtbaar maken natuurlijk....

Alvast bedankt!!

xxx
Dat hoor je na de operatie te krijgen: littekenolie. Zoniet, vraag er dan om als je je hechtingen eruit laat halen....

Liefs, Kitty.
Jaimee
Eredivisie
Berichten: 620
Lid geworden op: vr dec 24, 2004 21:56
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jaimee »

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Zo!!

Ziet er goed uit he??? :D :D :D
Jaimee
Eredivisie
Berichten: 620
Lid geworden op: vr dec 24, 2004 21:56
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jaimee »

Afbeelding
Jaimee
Eredivisie
Berichten: 620
Lid geworden op: vr dec 24, 2004 21:56
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jaimee »

Vanavond is de spalk en de hechting eruit gegaan en dit is het voorlopig resultaat...

Wat vinden jullie ervan??

Ik moet wel wennen hoor!
gast
Eredivisie
Berichten: 802
Lid geworden op: zo mar 27, 2005 12:18

Bericht door gast »

euh..... Jamie.... 'k Zie niks.. :-?

Kit.
Gebruikersavatar
Cynthia
Chat Ops
Berichten: 1824
Lid geworden op: ma mei 26, 2003 19:49

Bericht door Cynthia »

ik zag een klein vierkantje, en ging er vanuit dat Jamie dat nog wel zou corrigeren. Was er ook wel benieuwd naar.
Cyn.
Plaats reactie