Er zijn 2 nummer's van hun nieuwe album 'Schrei' die ik leuk vindt. Zo'n eyeliner is gewoon ontzettind leuk, en het heeft niks met gothic of rock te maken in mijn ogen. Ken zoveel meisjes met eyeliner, en die vinden gothics en rock maar helemaal niks..Tijn schreef:nee serieus! ik wil florieke's muzieksmaak nu niet helemaal gaan afkraken ofzo hoor, maar het sub-genre "emo-metal" vind ik wel zo ontiegelijk sneu, een beetje gaan zingen over hoe ze "not okay" zijn
goed, dat is dan van my chemical romance ofzo (hopen dat die chemicals eens aan het werk gaan dan), maar het verduidelijkt mijn punt wel.
Bovendien zijn volgens mij 75% van de vooroordelen tegen gothics/metalheads/punkers, of gewoon alto's in het algemeen gebasseerd op hoe de 14-jarige fans van die bands zich gedragen. Zij vinden het blijkbaar stoer om depri over te komen en zichzelf te snijden enzo maar voor die make-up kun je dus wel mooi bij hun terecht
en nu houd ik maar gauw op anders ben ik weer te ver off-topic
Eyeliner
Moderator: Moderators
- mireille
- Eredivisie
En om even lekker off-topic te bljven, Deftones ???Tijn schreef:nee serieus! ik wil florieke's muzieksmaak nu niet helemaal gaan afkraken ofzo hoor, maar het sub-genre "emo-metal" vind ik wel zo ontiegelijk sneu, een beetje gaan zingen over hoe ze "not okay" zijn ...
En om even semi on-topic te zijn... Je neus is lang zo erg nog niet hoor Florieke!
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
ik zal dit maar even beschouwen alsof het nooit gezegd is =)En om even lekker off-topic te bljven, Deftones ???
opzich hebben meiden die niet naar rock of metal oder iets dergelijks luisteren volgens mij wel wat minder 'dramatische' make-up, het ligt er bij de fans wat duidelijker op vind ik, daarom zei ik dus dat je het misschien van die meisjes kon jatteneyeliner is gewoon ontzettind leuk, en het heeft niks met gothic of rock te maken in mijn ogen. Ken zoveel meisjes met eyeliner, en die vinden gothics en rock maar helemaal niks..
spamqueen
omfgwtfbbq!!one1
omfgwtfbbq!!one1
-
- daar ben ik weer
- Contacteer:
Waar ik veel aan heb gehad om me goed op te leren maken (schaduwen highlights e.d.) is het boek making faces van de inmiddels overleden Kevin Aucoin... Zag hem jaren terug bij Oprah en was helemaal onder de indruk van de foto's. Het boek is erg goed en geeft veel make-upjes stap voor stap aan (smokey eyes, vervagen etc.) Hij geeft je bijvoorbeeld ook tips bij epileren van wenkbrauwen..
Er zijn nog meer boeken van hem...
Groetjes,
Denise
Er zijn nog meer boeken van hem...
Groetjes,
Denise
A kiss on the hand may be quite continental, but..............
Bedankt voor de tip, Denise !
Ik ga helemaal af op je advies en heb het boek maar meteen besteld bij http://www.bol.com
Groetjes,
Joyce
Ik ga helemaal af op je advies en heb het boek maar meteen besteld bij http://www.bol.com
Groetjes,
Joyce
-
- daar ben ik weer
- Contacteer: