Kledingvraagje
Moderator: Moderators
-
- ff weer wat posten
Kledingvraagje
Hallo allemaal
Afgelopen weekend mijn stoute schoen even aangetrokken en een leuk hebbedinkje gekocht in een leuke boetiek
Maar omdat ik toch nieuw ben in de T*wereld vraag ik liever advies aan de gevorderden
Ik zou graag even willen hoe het volgende kledingstuk heet: het is een piepklein ding met alleen maar 2 lange mouwen en een stuk stof dat de schouders bedekt, niets meer
Van voren is er helemaal niets voorzien.
Hoe noemt stukje stof en op wat wordt het gedragen?
xxx
Afgelopen weekend mijn stoute schoen even aangetrokken en een leuk hebbedinkje gekocht in een leuke boetiek
Maar omdat ik toch nieuw ben in de T*wereld vraag ik liever advies aan de gevorderden
Ik zou graag even willen hoe het volgende kledingstuk heet: het is een piepklein ding met alleen maar 2 lange mouwen en een stuk stof dat de schouders bedekt, niets meer
Van voren is er helemaal niets voorzien.
Hoe noemt stukje stof en op wat wordt het gedragen?
xxx
-
- ff weer wat posten
Heb even gegoogled, maar blijkbaar is het dit niet.Tijn schreef:is dat niet een bolero ofzo?
Dit lijken allemaal grote vestjes maar dit stukje (meer kan ik het niet noemen) is supper kort
Het lijkt heel veel op http://www.goodysonline.com/product_ima ... 77_100.jpg maar zelf de stof van dit vestje is veel te lang en je moet de voorkant hiervan weg denken ...
Hoi Saartje,
Bij http://www.esprit.nl noemen ze dat een Cardigan (staat bij truien).
Is dat wat je bedoeld?
Groetjes,
Joyce
Bij http://www.esprit.nl noemen ze dat een Cardigan (staat bij truien).
Is dat wat je bedoeld?
Groetjes,
Joyce
Sluit ik me helemaal bij aan.Wendy B schreef:Een cardigan is volgens mij (ook) een lang vest.
Volgens mij heet het gewoon een bolero
Als ie wat langer is heet het soms wel een wikkelvest, maar die zijn groter. En sommige bolero's zijn inderdaad niet meer dan een klein rugpandje met 2 mouwen eraan.
Niet mijn stijl overigens.
Cyn.
-
- ff weer wat posten
Ok thx dit is het ...Cynthia schreef:Sluit ik me helemaal bij aan.Wendy B schreef:Een cardigan is volgens mij (ook) een lang vest.
Als ie wat langer is heet het soms wel een wikkelvest, maar die zijn groter. En sommige bolero's zijn inderdaad niet meer dan een klein rugpandje met 2 mouwen eraan.
Sorry, maar heel erg n00b (newbie) hierin, met wat valt dit te combineren?
xxx
Groetjes
Ik heb een zwarte bolero (met een knoop aan de voorkant) die ik meestal draag bij een zwarte spagettitop. Juist omdat ze dan beiden zwart zijn, vindt ik het toch wel leuk staan.SaartjeTV schreef:Ok thx dit is het ...Cynthia schreef:Sluit ik me helemaal bij aan.Wendy B schreef:Een cardigan is volgens mij (ook) een lang vest.
Sorry, maar heel erg n00b (newbie) hierin, met wat valt dit te combineren?
xxx
Groetjes
Maar je kunt ook een contrasterende kleur kiezen. In ieder geval geen top met mouwen, zelfs geen hele korte, lijkt me.
kernel panic: root of unknown type; Not syncing
Wel het kledingstuk het Bolero en kan gedragen worden bij een jurk met spagettibandejes. Meestal zie je dan een jurkje in meerdere kleuren of printen en een even bolero. Ik heb er nog een van de eeuwwisseling. het jurkje zwart met zilvermotieven en het jaartal 2000 en de bolero even zwart. Je gebruikt het dan als het in de avond wat kouder gaat worden.
groetjes Bea.
groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
- Robinhood
- ForumFan
- Contacteer:
Inderdaad ,ik gebruik een bolero altijd met spagettibandjes of het nu topjes zijn of jurkjes.En eigenlijk om de volgende reden ,het is klein en handzaam mee te nemen in de zomer,wanneer het sávonds afkoeld dan heb ik toch lange mouwen ,en ik behoud zo toch een beetje de look waar ik mij in gekleed heb.
Hallo,ik ben een adrochyne,en travestie,41jr.Ziet er goed uit en heb al een vrouwelijk gezicht en lichaamsbouw van mijzelf.Ik hou van stoere vrouwelijke kleding .Ben gedipl.visagist,en kunst is mijn levensonderhoud .
.
.