fotootje
Moderator: Moderators
- Robinhood
- ForumFan
- Contacteer:
fotootje
Ik heb eindelijk foto,s op een progamma kunnen downloaden,dat heet Irfan Vieuw.Ik krijg de foto,s ook gereduceerd naar 53/80 pixels,maar het blijft boven de 6KB,tenzij ik een zwartwit afbeelding neem dan kom ik onder de 6 KB uit.
Daar valt nog mee te leven zij het niet dat ik url heb als bijvoorbeeld
IMG0012.PCD,het forum acepteerd alleen jpg,gif,ofpng ik heb de tip gekregen dat te veranderen,maar krijg dit niet voorelkaar.
Het progamma Irfan Vieuw was ook het enige progamma dat de fotos kon downloaden.Met bijv Kodak lukte dat niet terwijl de disc van kodak is.
Is er iemand die ook dit probleem had ,en hoe heb je dat opgelost?
Zien jullie die grote paddestoel boven Vlaardingen,...................dat ben ik
Daar valt nog mee te leven zij het niet dat ik url heb als bijvoorbeeld
IMG0012.PCD,het forum acepteerd alleen jpg,gif,ofpng ik heb de tip gekregen dat te veranderen,maar krijg dit niet voorelkaar.
Het progamma Irfan Vieuw was ook het enige progamma dat de fotos kon downloaden.Met bijv Kodak lukte dat niet terwijl de disc van kodak is.
Is er iemand die ook dit probleem had ,en hoe heb je dat opgelost?
Zien jullie die grote paddestoel boven Vlaardingen,...................dat ben ik
Hallo,ik ben een adrochyne,en travestie,41jr.Ziet er goed uit en heb al een vrouwelijk gezicht en lichaamsbouw van mijzelf.Ik hou van stoere vrouwelijke kleding .Ben gedipl.visagist,en kunst is mijn levensonderhoud .
.
.
- Robinhood
- ForumFan
- Contacteer:
Taratataaaaaaaah,gelukt dank zij jullie hulp,voor jullie een dikke vette rooie lippenstiftzoen.
Nou moet ik nog de kwaliteit verbeteren maar dat gaat lukken ik voel het aan mijn hoedje.
En ik ga ook nog andere fotos op mijn profiel zetten,nu ga ik het nog leuk vinden ook.Dankzij jullie!!!!
Ik hou van engelen,en jullie. Robin
Nou moet ik nog de kwaliteit verbeteren maar dat gaat lukken ik voel het aan mijn hoedje.
En ik ga ook nog andere fotos op mijn profiel zetten,nu ga ik het nog leuk vinden ook.Dankzij jullie!!!!
Ik hou van engelen,en jullie. Robin
Hallo,ik ben een adrochyne,en travestie,41jr.Ziet er goed uit en heb al een vrouwelijk gezicht en lichaamsbouw van mijzelf.Ik hou van stoere vrouwelijke kleding .Ben gedipl.visagist,en kunst is mijn levensonderhoud .
.
.
- Robinhood
- ForumFan
- Contacteer:
Nou heb ik een profiel maar weet ik niet hoe ik het moet koppelen aan het forum profiel,na lang proberen leg ik het even naast mij neer .Er wacht een glas wijn op mij,2......eh3....nou doe maar 2flessen.
.
.
Forumprofiel is niet gelijk aan profiel in de profielensectie. Snelkoppeling naar je profiel is wel mogelijk in je forumprofiel. Zo gaat hetRobinhood schreef:Nou heb ik een profiel maar weet ik niet hoe ik het moet koppelen aan het forum profiel,na lang proberen leg ik het even naast mij neer .Er wacht een glas wijn op mij,2......eh3....nou doe maar 2flessen.
1. Klik in de forumsectie op Profiel. Je gaat nu het gedeelte binnen waar je je profiel kunt bewerken
2. In dit bewerkscherm scroll je naar Profiel Informatie. Plaats achter Website de volgende link: http://www.travestie.org/html/profielen ... hp?id=3210
3. Scroll met de muis helemaal omlaag en klik op OK.
4. Bij jouw postings staat vervolgens een www-knop, deze is de link naar je profiel en je praatje en je grotere foto.
Succes!
liefs, Josette
- Robinhood
- ForumFan
- Contacteer:
Dank je wel Josette voor je aanwijzing ik ga het meteen proberen,ik vind het compliment over de visagie erg opbeurend want ik vind mijzelf niet zo goed.Mij is ook geadviseerd om theater make up te gaan doen omdat ik nogal grof werk.Ik had wel een negen voor theorie maar voor praktijk een 5.5 en een 7.3,ik heb een behoorlijk zelfvertrouwen maar wat visagie betreft eigenlijk niet.Ik vind het nooit goed genoeg wat ik doe en dat voelen mensen ,vooral wanneer ik dan ook nog eens zenuwachtig word.
Ik kan me beter bij de kunst houden,daar voel ik me meer op mijn plaats ,maar ik ben wel dankbaar dat ik ooit de kans kreeg om de scholing te volgen.
Ik wens je veel liefde en geluk toe ,Robin
Ik kan me beter bij de kunst houden,daar voel ik me meer op mijn plaats ,maar ik ben wel dankbaar dat ik ooit de kans kreeg om de scholing te volgen.
Ik wens je veel liefde en geluk toe ,Robin
.
.
- Robinhood
- ForumFan
- Contacteer:
Jaaaaha,zoals je ziet Josette is het gelukt je hebt mij echt blij gemaakt.
Mijn verhaaltje is wat kort maar ik had een langer verhaal en dat ging er niet op,terwijl ik het plaatste verdween mij hele verhaal,binnenkort ga ik dat opnieuw proberen.
Mijn verhaaltje is wat kort maar ik had een langer verhaal en dat ging er niet op,terwijl ik het plaatste verdween mij hele verhaal,binnenkort ga ik dat opnieuw proberen.
.
.
Toestand
Ja wat een toestand om een fotootje erop te krijgen, er blijft niets meer van over. Zou die 6 kb niet iets verruimd kunnen worden ? Ik ben met paint aan de slag gegaan, maar het eindresultaat is miniminimini (net zoals al mijn rokjes . . . . . . . . . . . )
Liefs Lana![:lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Liefs Lana
![:lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
stuur je originele foto maar naar mij, dan krijg je een goede verkleining ervoor terug op 6 Kb. Paint is wel erg magertjes daarvoor.
kitty@freemerfolk.nl
Liefs, Kitty.
kitty@freemerfolk.nl
Liefs, Kitty.
- Nathalie
- Forumdiva
- Contacteer:
Robin .. om je nog een beetje verder te helpen met IrfanView heb ik even een tutorial voor je opgezocht. Met name de laatste sectie over compressie van een image is voor jou van belang. Daarmee krijg je elke foto met een minimale bestandsgrootte. Een progressive compressie tot ongeveer 20 a 25% is nog acceptabel om aan te zien en scheelt je zoveel pixels.
Zeker als je aan je limiet zit v.w.b. resizen (formaat wijzigen) of croppen (uitsnede maken) of dat niet al teveel wilt vanwege de compositie van een foto.
http://www.deadzoom.com/member/nktower/ ... al_Old.htm
Succes.
Nathie
![Afbeelding](http://www.deadzoom.com/member/nktower/tutorials/htcrc/Step_8_Fill_In_Options.jpg)
Zeker als je aan je limiet zit v.w.b. resizen (formaat wijzigen) of croppen (uitsnede maken) of dat niet al teveel wilt vanwege de compositie van een foto.
http://www.deadzoom.com/member/nktower/ ... al_Old.htm
Succes.
Nathie
![Afbeelding](http://www.deadzoom.com/member/nktower/tutorials/htcrc/Step_8_Fill_In_Options.jpg)
![Afbeelding](http://www.travestie.org/~trav021/handtekening.gif)
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>