Dames onder elkaar hebben het vaak over hoeveel kleren ze hebben. Vaak is dat teveel en puilen de kasten uit. Nu ben ik benieuwd hoe dat bij ons is. Van mezelf weet ik dat ik weinig dameskleding heb, maar wel veel schoenen. Maar hoe zit dat bij jullie?
Ik heb echt enorm veel kleding. Toch is mijn kast nog niet helemaal vol en kan er nog wel een en ander bij. Hetgeen dan ook regelmatig gebeurt. Op het moment vind ik weer dat ik te weinig jurken heb. Ik heb er de laatste 2 maanden dan ook 3 bijgekocht. En afgelopen vrijdag nog een aubergine-kleurige broek (kuitlang).
Ik zit er af en toe al over te denken om wat op te gaan ruimen, maar die noodzaak is er nog niet. Maar dat moment gaat zeker komen.
En het maakt niet uit wat het is. Ik vond pas ook dat ik te weinig keuze had in zomerschoenen (om te combineren met mijn kleding). DUs moest ook daaraan gewerkt worden. Gelukkig een paar leuke koopjes weten te scoren (espadrilles).
Mijn kast is dan ook plafondhoog, en ongeveer 4meter breed (met grote schuifdeuren daarvoor). En voor het overgrote deel gevuld met mijn kleding. Dus het moment nadert dat ik moet gaan schiften.
Eigenlijk vind ik dat een vrouw nooit genoeg kleding kan hebben. Helaas is mijn vrouw daar niet met mij eens, niet wat zij betreft en zeker niet wat Lisa betreft. Ze klaagt weleens dat ik teveel heb maar doorgaans, zolang ik niet extreem wensen toon, doet ze niet moeilijk over.
Helaas heb ik zelf erg veel moeitie om kleding dat ik niet draag weg te doen. Mijn kasten puilen wel uit maar het is nog niet zo ver wat mij betreft, want ik heb koffers genoeg om ze in te stoppen. Maar daar zou ook op een gegeven moment een einde aan komen.
Lisa met een S schreef:Eigenlijk vind ik dat een vrouw nooit genoeg kleding kan hebben. Helaas is mijn vrouw daar niet met mij eens, niet wat zij betreft en zeker niet wat Lisa betreft. Ze klaagt weleens dat ik teveel heb maar doorgaans, zolang ik niet extreem wensen toon, doet ze niet moeilijk over.
Ben ik wel mee eens... Ik heb ook veel teveel in de kast liggen. Zelfs dingen die ik maar eens gedragen heb. Of soms helemaal niet...
Binnenkort eens opruimen... Alhoewel ik een aantal erg leuke jeans heb, waarvan ik hoop dat ik die weer aan kan als ik wat kilootjes kwijt ben...
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Helaas......ook ik heb gewoon veel te veel!
Ben al mijn hele leven aan het jo-jo-en, en heb dus van maat 36 tot en met maat 46 in de kasten hangen!Op dit moment heb ik maat 38, en hoop dit een tijdje te kunnen houden.
Een groot nadeel van deze maat is, dat heel veel leuk staat, en de mode van nu is helemaal mijn ding!Veel vrouwlijke kleding, zoals rokken topjes jurken en laarzen, dus mijn kledingkast(en) puilen echt uit hun voegen, en met de aankomende uitverkoop zal ik echt moeten gaan ruimen Help!!
Wel mijn kasten zijn vol zowel van mijn mannen als dameskleding. Toch kan ik het niet laten om steeds te gaan winkelen. Ik heb dus ook het plan op gevat om een hele grote kast te gaan maken zodat ik meer kleding op kan hangen. Niet opbergen in koffers of dozen.
Soms wou ik wel een vriendin die dezelfde maten en zelfde kledingstijl had als mijzelf zodat we konden ruilen. Ik heb van rok maat 42 bovenmaat 46 4n schoenen 44. is er iemand die er ook zo overdenkt??
Lieve groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Het is nog niet zo dat ik alles moet gaan tegenhouden wanneer ik de deuren van m'n kast opendoe, maar veel kan er niet meer bij. Ik dacht heel slim te zijn om de indeling van m'n kast opnieuw te maken, maar het heeft nauwelijks geholpen.
Ik houd trends angstvallig in de gaten, en draag kleding vaak maar een seizoen. Maar weggooien kan ik ook niet. Gevolg is dat het moment dat ik moet gaan selecteren steeds meer en meer dichterbij komt... De laarzen en schoenen hangen in de studio, dus daar heb ik nog ruimte zat over.
Mannenkleding heb ik niet meer, op wat oude shirtjes en sweaters na die handig kunnen zijn bij vuile klusjes of zo.
Bij mij kan er nog wel meer bij. Ben eigenlijk dit jaar wegens financiele redenen weinig in staat om iets er bij te kopen maar kleine zaakjes heb ik wel aangevuld. Wel frusterend als je net jezelf volledig geaccepteerd hebt en dit eigenlijk niet kunt uitdragen door eens lekker oude rotzooi te verwijderen en nieuwe te kopen. Maar ja, zo is het nu éénmaal en ik hoop dat ik er snel van af ben en weer eens lekker kan shoppen
With Love and Lightness.
"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
Ik heb ook gewoon moeite met weggooien, daardoor heb ik veel te veel dingen die ik toch nooit draag. Is soms ook wel weer handig zoals onlangs met de dress white party.
al mijn kasten puilen zover uit dat de deuren nauwelijks meer dicht kunnen. Ik heb dan ook de enige mogelijke vluchtroute naar voren genomen en een huis gekocht met meer kastruimte.